Gå til innhold

Tinder gull har blitt sykt dyrt ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt tinder gull fra tid til annen og det har som regel kostet rundt 100 kroner pr mnd.. nå koster det 519 kroner pr mnd? Det går jo ikke an? Er det en feil på siden min eller stemmer der at det har blitt 5 doblet ? 

Sist jeg kjøpte var vel for et par mnd siden også gikk abonnementet ut så skulle jeg kjøpe på nytt qå var det 4-5 dobla i pris? 

Anonymkode: dee80...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen dobler seg når du blir 30, så om du nylig har fylt året så kan det være forklaringen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AmorFati skrev (Akkurat nå):

Prisen dobler seg når du blir 30, så om du nylig har fylt året så kan det være forklaringen. 

Nei jeg er 27 og vært det siden juni 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jo Tinder var en veldedighets-app. Så frekt at jeg må betale. Kjærligheten er gratis, vet ikke Tinder det?! 

Anonymkode: 3dab7...7ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde jo Tinder var en veldedighets-app. Så frekt at jeg må betale. Kjærligheten er gratis, vet ikke Tinder det?! 

Var det ironisk rettet mot meg ? Isåfall veldig teit. Jeg lurer bare på om det stemmer at prisen har fem doblet seg eller om det er en feil  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk er helt desp nå pga Covid. Sikkert derfor. 

Anonymkode: 90a4c...496

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

519 kroner er en helt syk pris da.... hvem betaler det liksom... 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke stemme. Jeg er 25, og betalte 89 kr for Tinder Gull (1 mnd). Nå har jeg Platinium og betalte 139 kr (1 mnd) 🤷🏼‍♀️

Både opprettet profil og oppdaterte abonnementet for en ukes tid siden. 
4C0270E6-78CC-452E-BA81-984E2DFF01CA.thumb.png.d9c01c7a568c7a470040e1505e3ae564.png

Anonymkode: 04ac1...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at noen orker å betale for det der engang 😳

Anonymkode: 16cba...e1a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva mener du? Desperat etter kjærlighet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan ikke stemme. Jeg er 25, og betalte 89 kr for Tinder Gull (1 mnd). Nå har jeg Platinium og betalte 139 kr (1 mnd) 🤷🏼‍♀️

Både opprettet profil og oppdaterte abonnementet for en ukes tid siden. 
4C0270E6-78CC-452E-BA81-984E2DFF01CA.thumb.png.d9c01c7a568c7a470040e1505e3ae564.png

Anonymkode: 04ac1...8ec

Dette får jeg - ts

Screenshot_20220102-220520_Gallery.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke at noen orker å betale for det der engang 😳

Anonymkode: 16cba...e1a

Det er jo fordi da slipper man å swipe, da kan man mye lettere matche og finne de man vil matche med med en gang

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du? Desperat etter kjærlighet? 

Ons. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er et sykt uetisk selskap. Det er direkte usunt for folk. Utnytter folks ønske om nærhet og kjærlighet, målet er alltid at de skal komme tilbake igjen og igjen og igjen. Tinder er ikke laget for å hjelpe folk eller for at folk skal finne noe varig. Så ikke overraskende at de tar overpris. 

Anonymkode: 5917a...ef8

• Liker 6
Skrevet

Det er jo helt absurde prisstigninger. Når jeg var på Tinder første gang i 2019 betalte jeg 149/mnd for Tinder Gull.

Enten så har de gått fra vettet, blitt desperate eller siden har blitt hacket.

• Liker 4
Skrevet

Tinder er et sykt uetisk selskap. Det er direkte usunt for folk. Utnytter folks ønske om nærhet og kjærlighet, målet er alltid at de skal komme tilbake igjen og igjen og igjen. Tinder er ikke laget for å hjelpe folk eller for at folk skal finne noe varig. Så ikke overraskende at de tar overpris. 

Og enda så er det verdens mest populære datingapp...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Javel det er ikke der vi diskuterer her 😅👌

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har hatt tinder gull fra tid til annen og det har som regel kostet rundt 100 kroner pr mnd.. nå koster det 519 kroner pr mnd? Det går jo ikke an? Er det en feil på siden min eller stemmer der at det har blitt 5 doblet ? 

Sist jeg kjøpte var vel for et par mnd siden også gikk abonnementet ut så skulle jeg kjøpe på nytt qå var det 4-5 dobla i pris? 

Du burde sjekke anmeldelsene på Google Play. MANGE misfornøyde der. Ser ut som Tinder har gjort om på hele systemet. Alt er blitt mye dyrere står det.

Da skal ihvertfall ikke jeg ha den igjen!

AnonymBruker
Skrevet

234FFD87-C6E6-4A70-9D50-CD9AA2FC60F0.png

Anonymkode: ff805...3d7

Skrevet

Det kostet ikke min, jeg er over 40 🤷🏻‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...