AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Hei! Noen som har gått hos Hundelykke i Grimstad på valpe kurs? Jeg har lenge fulgt med på hun Tonje, men ser det er flere trenere der, og lurer på om noen har erfaring. Går det an å bare gå til hun Tonje? Anonymkode: def47...372
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Vi er veldig fornøyde! De er superflinke på å tilrettelegge for den enkelte hund, og man tar hensyn til alle hundene. Vi har vært på kurs med nesten alle hundetrenerne, rimelig sikker på at alle er veldig flinke! Om du bare ønsker å gå kurs med Tonje ser du hvem som holder kurset når du skal melde deg på ulike kurs, ellers går det selvfølgelig an å ta privattimer også.😄 Anonymkode: 29149...660
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi er veldig fornøyde! De er superflinke på å tilrettelegge for den enkelte hund, og man tar hensyn til alle hundene. Vi har vært på kurs med nesten alle hundetrenerne, rimelig sikker på at alle er veldig flinke! Om du bare ønsker å gå kurs med Tonje ser du hvem som holder kurset når du skal melde deg på ulike kurs, ellers går det selvfølgelig an å ta privattimer også.😄 Anonymkode: 29149...660 Tusen takk. Hvilken trener likte dere best etter hun Tonje? Hva slags rase hund har du? Jeg har en cocker spaniel. Anonymkode: def47...372
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tusen takk. Hvilken trener likte dere best etter hun Tonje? Hva slags rase hund har du? Jeg har en cocker spaniel. Anonymkode: def47...372 Kanskje Kaya eller Susanne tror jeg?😅 Liker egentlig alle. Jeg har en golden retriever Anonymkode: 29149...660
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå