Gå til innhold

Hundelykke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen som har gått hos Hundelykke i Grimstad på valpe kurs? Jeg har lenge fulgt med på hun Tonje, men ser det er flere trenere der, og lurer på om noen har erfaring. Går det an å bare gå til hun Tonje?

Anonymkode: def47...372

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyde! De er superflinke på å tilrettelegge for den enkelte hund, og man tar hensyn til alle hundene. Vi har vært på kurs med nesten alle hundetrenerne, rimelig sikker på at alle er veldig flinke! Om du bare ønsker å gå kurs med Tonje ser du hvem som holder kurset når du skal melde deg på ulike kurs, ellers går det selvfølgelig an å ta privattimer også.😄

Anonymkode: 29149...660

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi er veldig fornøyde! De er superflinke på å tilrettelegge for den enkelte hund, og man tar hensyn til alle hundene. Vi har vært på kurs med nesten alle hundetrenerne, rimelig sikker på at alle er veldig flinke! Om du bare ønsker å gå kurs med Tonje ser du hvem som holder kurset når du skal melde deg på ulike kurs, ellers går det selvfølgelig an å ta privattimer også.😄

Tusen takk. Hvilken trener likte dere best etter hun Tonje? Hva slags rase hund har du? Jeg har en cocker spaniel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tusen takk. Hvilken trener likte dere best etter hun Tonje? Hva slags rase hund har du? Jeg har en cocker spaniel.

Kanskje Kaya eller Susanne tror jeg?😅 Liker egentlig alle. Jeg har en golden retriever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...