AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Som dame at det var du om tok kontakt med gutten du likte, og at det ble noe? Jeg er betatt av sjenert mann, og har så lyst til å prøve meg litt frem på han… men tenker også at menn tar kontakt dersom de er gira, tror han vet at jeg liker han litt tror han har lite dameerfaring, og han er i slutten av 20-årene. Anonymkode: 1424e...6d7 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Ja, hadde ikke hatt mannen jeg har i dag om jeg ikke var litt frempå👍
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Ja, menn blir helt nyrik russer i hjernen sin når de opplever dette. Anonymkode: 5cc6f...162
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: men tenker også at menn tar kontakt dersom de er gira Dette stemmer ikke, det er bare KG-tull 😅 Masse menn som aldri tar kontakt uansett. M Selv om han ikke ser på deg på den måten kan det jo tenkes at han kommer til å gjøre det om du prøver deg på han. Det er gjerne sånn det funker Anonymkode: 80ba1...970 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Tenker liksom at det er litt usexy av en kvinne å legge seg etter en mann 🙈 Anonymkode: 1424e...6d7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette stemmer ikke, det er bare KG-tull 😅 Masse menn som aldri tar kontakt uansett. M Selv om han ikke ser på deg på den måten kan det jo tenkes at han kommer til å gjøre det om du prøver deg på han. Det er gjerne sånn det funker Anonymkode: 80ba1...970 Jeg får kanskje gjøre det da Anonymkode: 1424e...6d7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker liksom at det er litt usexy av en kvinne å legge seg etter en mann 🙈 Anonymkode: 1424e...6d7 Hadde ikke jeg tatt initiativ ville jeg ikke vært gift i dag. Var sjenert selv, men mannen min er enda mer sjenert. Glad for at jeg hoppet i det, og det er han også. Anonymkode: b0ea4...b7d 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde ikke jeg tatt initiativ ville jeg ikke vært gift i dag. Var sjenert selv, men mannen min er enda mer sjenert. Glad for at jeg hoppet i det, og det er han også. Anonymkode: b0ea4...b7d Hva gjorde du da?:) Anonymkode: 1424e...6d7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Nei, jeg er elendig til å lese andre mennesker, så jeg tror jeg bare hadde dumma meg ut 🙈 Synes en kollega er kjekk, men han er nesten 50 og aldri hatt dame. Aldri i livet om jeg flørter med ham 😄 Anonymkode: 2e2f5...dc9
Matas Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg