AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg kjøper alltid lyst sengetøy fordi jeg vasker det sammen med lakenet som er hvitt. Jeg mener å ha lest at mange liker best mørke sengetøy og ser det også hvis jeg sorterer på bestselgere i nettbutikker. Hva gjør dere med vask av sengetøyet? Vasker dere laken og sengetøy hver for seg eller har dere mørke laken også? Anonymkode: c176f...dec
PurpleRain Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Vasker det alene de første gangene(hvis jeg har brukt hvitt laken), etter det vasker jeg det sammen. De fleste slutter å farge av etter noen vask. 2
Gjest Føsleguri Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har så mange sengesett at jeg får full maskin med dem. Samme med laken - fyller maskinen med dem.
Nordkjell Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Noe tips om hvordan man får hvite sengklær kritthvite, som ny igjen? Blekemiddel med slik hensikt fins vel ikke lenger
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Vi bruker fargede laken også, så da er det ikke noe problem. Soverommene våre har bare andre hvitnyanser på lister, tak etc, så kritthvitt på senga får rommet til å virke skittent. Her i huset er det nå flere senger enn det plass i vaskemaskinen, så det er uansett alltid noe som må vente på neste runde. Vi har flere sett til hver seng, så det er ikke noe stress. Anonymkode: 2b369...1ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå