Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper alltid lyst sengetøy fordi jeg vasker det sammen med lakenet som er hvitt. Jeg mener å ha lest at mange liker best mørke sengetøy og ser det også hvis jeg sorterer på bestselgere i nettbutikker. Hva gjør dere med vask av sengetøyet? Vasker dere laken og sengetøy hver for seg eller har dere mørke laken også? 

Anonymkode: c176f...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker det alene de første gangene(hvis jeg har brukt hvitt laken), etter det vasker jeg det sammen. De fleste slutter å farge av etter noen vask.

• Liker 2
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har så mange sengesett at jeg får full maskin med dem. Samme med laken - fyller maskinen med dem.

Skrevet

Noe tips om hvordan man får hvite sengklær kritthvite, som ny igjen? Blekemiddel med slik hensikt fins vel ikke lenger

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker fargede laken også, så da er det ikke noe problem. Soverommene våre har bare andre hvitnyanser på lister, tak etc, så kritthvitt på senga får rommet til å virke skittent.

Her i huset er det nå flere senger enn det plass i vaskemaskinen, så det er uansett alltid noe som må vente på neste runde. Vi har flere sett til hver seng, så det er ikke noe stress.

Anonymkode: 2b369...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...