AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg må være litt tilbakeholden med informasjonen, da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, så beklager det. Saken har seg slik at en kollega av meg har helt siden jeg starta i jobben det flørta med meg, og etter en stund fikk jeg følelser for han, og flørta tilbake. Jeg var usikker hva jeg burde gjøre ettersom at han virka å være så nær venn med en annen kvinnelig kollega (typ dra på kino bare de to). Men jeg valgte å tro på at de aldri har hatt sex, men bare er venner. Senere har arbeidsplassen vært på fest, og da har to andre kvinnelige kollegaer advart meg mot han, noe jeg tok til nærmere ettertanke, men ikke fullstendig på alvor (dumt nok). Dermed hadde jeg sex med han flere ganger. I dag kontaktet en fjerde kvinnelig kollega meg på et sosialt medium der hun spurte om han har sendt meg noe upassende. Jeg regnet da med det er noe han nylig har sendt henne ettersom at hun skrev det i dag. Jeg hadde sist sex med han for to dager siden, men tenker at nå burde jeg stoppe. Har noen opplevd slikt tidligere, hva gjør man i en slik situasjon? Anonymkode: 18442...81d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg må være litt tilbakeholden med informasjonen, da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, så beklager det. Saken har seg slik at en kollega av meg har helt siden jeg starta i jobben det flørta med meg, og etter en stund fikk jeg følelser for han, og flørta tilbake. Jeg var usikker hva jeg burde gjøre ettersom at han virka å være så nær venn med en annen kvinnelig kollega (typ dra på kino bare de to). Men jeg valgte å tro på at de aldri har hatt sex, men bare er venner. Senere har arbeidsplassen vært på fest, og da har to andre kvinnelige kollegaer advart meg mot han, noe jeg tok til nærmere ettertanke, men ikke fullstendig på alvor (dumt nok). Dermed hadde jeg sex med han flere ganger. I dag kontaktet en fjerde kvinnelig kollega meg på et sosialt medium der hun spurte om han har sendt meg noe upassende. Jeg regnet da med det er noe han nylig har sendt henne ettersom at hun skrev det i dag. Jeg hadde sist sex med han for to dager siden, men tenker at nå burde jeg stoppe. Har noen opplevd slikt tidligere, hva gjør man i en slik situasjon? Anonymkode: 18442...81d Hva mener du hva gjør man? Anonymkode: 9514c...15e 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Finn en annen mann som får deg til å glemme han. Han er helt åpenbart kun ute etter lek og morro. Om du ønsker noe seriøst så ville jeg ha droppet han her. Anonymkode: fc48a...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Er det rundbrenneren på Rema 1000? 😂 Nei du må jo bare kutte han ut og slutte å være puledokka hans da. Er jo ikke noe kult å være en av mange Anonymkode: c20b2...357 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: hva gjør man i en slik situasjon? Liker du å ha sex med han fortsetter du med det. Liker du ikke å ha sex med han slutter du. Er vel ikke så komplisert 🙂 Anonymkode: 4cb6c...46a 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg må være litt tilbakeholden med informasjonen, da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, så beklager det. Saken har seg slik at en kollega av meg har helt siden jeg starta i jobben det flørta med meg, og etter en stund fikk jeg følelser for han, og flørta tilbake. Jeg var usikker hva jeg burde gjøre ettersom at han virka å være så nær venn med en annen kvinnelig kollega (typ dra på kino bare de to). Men jeg valgte å tro på at de aldri har hatt sex, men bare er venner. Senere har arbeidsplassen vært på fest, og da har to andre kvinnelige kollegaer advart meg mot han, noe jeg tok til nærmere ettertanke, men ikke fullstendig på alvor (dumt nok). Dermed hadde jeg sex med han flere ganger. I dag kontaktet en fjerde kvinnelig kollega meg på et sosialt medium der hun spurte om han har sendt meg noe upassende. Jeg regnet da med det er noe han nylig har sendt henne ettersom at hun skrev det i dag. Jeg hadde sist sex med han for to dager siden, men tenker at nå burde jeg stoppe. Har noen opplevd slikt tidligere, hva gjør man i en slik situasjon? Anonymkode: 18442...81d Jeg droppet han. Fant ut at jeg var en av fire stykker 🤣🤣🤣 Anonymkode: 0a8cd...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 For et galehus på arbeidsplassen. Hadde jeg vært leder hadde jeg ryddet opp hardt og brutalt. Vekk med horebukken og haremet hans. Er det noe som kan lage splid på en arbeidsplass så er det dette. Kutte han ut Dere jobber jo sammen! Det blir pinlig og han kommer til å henge på deg fremover uansett. Sleske seg innpå og vil ha mer sex fra haremet sitt. Dere driter i matfatet deres! Anonymkode: b3f3b...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 At han tør å gå på jobb 😅 Anonymkode: f815c...f47 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg droppet han. Fant ut at jeg var en av fire stykker 🤣🤣🤣 Anonymkode: 0a8cd...fa8 Å herregud🤣 Er det mange kvinner på denne arbeidsplassen eller har han tatt for seg det som er? Anonymkode: 46e3a...82e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Å herregud🤣 Er det mange kvinner på denne arbeidsplassen eller har han tatt for seg det som er? Anonymkode: 46e3a...82e Hei, TS her. En annen person som svarte deg over (med tydeligvis lignende opplevelse). Vi er ikke så mange kvinner her, men virker som han har «tatt for seg» alle som er 5 år eldre til 7 år yngre, uten unntak. Anonymkode: 18442...81d
Crazydoglady Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Hva vil du da? Hva er målet med relasjonen? Hvilke vibber får du fra han? Nå har jeg stort sett hatt ff når jeg har vært singel, men sex er sex altså, at folk har et utsvevende sexliv hadde jeg ikke brydd meg så veldig om, så lenge det ikke er snakk om utroskap. Jeg har kompiser som jeg tidvis havner i seng med, men hva så? I de tilfellene er vi single, har en av de dame eller jeg kar så skjer det ingenting og ingen av oss har problemer med det, det er ingenting som endrer relasjonen vår som venner og det ligger ingenting bak det annet enn at man er singel og vil ha sex og det er tilgjengelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå