AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Det lukter ikke fisk av utfloden, men lukter mer asparges på en måte. Og så er utfloden hvit og litt sånn klebrig eller hva jeg skal si. Har hatt det sånn i ca et halvt år, men det kommer og går litt. Noen dager er det normalt, men de fleste dager er det slik. Har allerede hentet ut resept på Flagyl vagitorier, men er en del plaget med soppinfeksjon så vil ikke bruke antibiotika hvis det ikke er det. Jeg kommer ikke til å dra til fastlegen igjen. Det var han som fikset resept ut ifra de symptomene jeg sa jeg hadde, men han undersøkte meg ikke. Anonymkode: 60d58...1f1
Kaisada Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lukter ikke fisk av utfloden, men lukter mer asparges på en måte. Og så er utfloden hvit og litt sånn klebrig eller hva jeg skal si. Har hatt det sånn i ca et halvt år, men det kommer og går litt. Noen dager er det normalt, men de fleste dager er det slik. Har allerede hentet ut resept på Flagyl vagitorier, men er en del plaget med soppinfeksjon så vil ikke bruke antibiotika hvis det ikke er det. Jeg kommer ikke til å dra til fastlegen igjen. Det var han som fikset resept ut ifra de symptomene jeg sa jeg hadde, men han undersøkte meg ikke. Anonymkode: 60d58...1f1 Ta kuren du, og ta evt melkesyrebakterier imellom dosen med flagyl. Du kan også ta en 1 dags soppkur noen dager etter flagylkuren, så er du sikret 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Har du råd til gynekolog? Er du 23 år eller yngrer? Da har du mest sannsynlig rett på behandling på en helsestasjon for ungdom. Hvis du bor i Oslo er Sex og Samfunn veldig flinke! Anonymkode: f7623...a13
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du råd til gynekolog? Er du 23 år eller yngrer? Da har du mest sannsynlig rett på behandling på en helsestasjon for ungdom. Hvis du bor i Oslo er Sex og Samfunn veldig flinke! Anonymkode: f7623...a13 Har råd til gynekolog ja, men tenker å prøve kuren først? Er over 23 år Anonymkode: 60d58...1f1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Anbefaler at du tester Multi-Gyn Actigel. Reseptfritt. Uten bivirkninger (bortsett fra litt svie akkurat ved påføring). Fungerer gull mot skjevheter i bakteriefloraen. Anonymkode: 5ec98...21f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Anbefaler at du tester Multi-Gyn Actigel. Reseptfritt. Uten bivirkninger (bortsett fra litt svie akkurat ved påføring). Fungerer gull mot skjevheter i bakteriefloraen. Anonymkode: 5ec98...21f Takk for tips! Skal teste dette først Vil ikke bruke antibiotika unødvendig Anonymkode: 60d58...1f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå