cleangal Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Hjelp! Klarte å henge meg fast i noe, og nesten hele neglen er løs. Blør som en gris, og skal på jobb om en time. Har på plaster, men blør igjennom på no time. Legevakt er nesten to timer unna, og det er umulig å få tak i vikar på så kort varsel uansett. Mulig jeg kan få hjelp på jobb, da det er folk der som kan litt mer enn «vanlig» førstehjelp (ikke helsepersonell). Men er det noen her som vet hva jeg eventuelt kan gjøre selv?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Legg skikkelig press på det for å stoppe blødningen og ta på bandasje etterpå. Syntes også du burde ta kontakt med legevakt Anonymkode: ce56e...59d
cleangal Skrevet 2. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Legg skikkelig press på det for å stoppe blødningen og ta på bandasje etterpå. Syntes også du burde ta kontakt med legevakt Anonymkode: ce56e...59d Får vel vekke mannen da… og prøve å få kontakt med sjefen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå