Gå til innhold

Sobril og stilnoct virkning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både sobril 20mg mot angst og stilnoct 10mg (men tar bare 5) som jeg får på resept. 

Det er uhyre sjeldent jeg tar sobril, men en gang i blant når det er ille så tar jeg det. Men jeg merker liksom ikke store forskjellen. Jeg er helt sikker på at jeg hadde klart å kjøre bil på dem liksom. Føler meg helt  "normal",  og om jeg er roligere psykisk så mistenker jeg at det er placebo. Virkningen er ihvertfall minimal, men placebo er bedre enn ingenting. Jeg sovner ihvertfall ganske lett på de hvis jeg prøver å sove, men prøver jeg ikke å sove så blir jeg ikke trøtt heller. 

Men stilnoct derimot... når jeg tar de, så føler jeg meg helt tilfreds og som i den syvende himmel de 20 minuttene før jeg sovner. Alt føles bra ut da. Og dette er jo en insovningstablett og ikke beroligende... 

Fler som får disse type virkningene ? Virker jo nesten litt motsatt av hvordan det skal være? Jeg sovner av begge hvis jeg prøver, men prøver jeg ikke å sove så gjør ikke sobrilen noe spesielt med angsten, men det gjør stilnocten.... 

Anonymkode: 86c81...fcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sobril virker som den skal, du skal ta den ved behov og da føle at du er normal ja. 

Stilnoct gir litt mere, jeg kan få mye energi av de hvis jeg ikke kommer meg i seng fort nok feks hvis hunden absolutt skal ut på do etter jeg har tatt den. Men, når jeg legger meg sovner jeg med en gang.

Anonymkode: a008e...449

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sobril virker som den skal, du skal ta den ved behov og da føle at du er normal ja. 

Stilnoct gir litt mere, jeg kan få mye energi av de hvis jeg ikke kommer meg i seng fort nok feks hvis hunden absolutt skal ut på do etter jeg har tatt den. Men, når jeg legger meg sovner jeg med en gang.

Anonymkode: a008e...449

Så sobrilen skal ikke gi noe virkning? Føler meg jo ikke normal i den forstand, føler meg fortsatt som jeg gjorde før jeg tok den. 

Stilnocten får jeg ikke energi av. Den gir meg ro og fjerner all angst. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så sobrilen skal ikke gi noe virkning?

Jo Sobril skal gi virking ganske raskt

Anonymkode: 1f774...a31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo Sobril skal gi virking ganske raskt

Og man skal vel merke effekten ? 

AnonymBruker
Skrevet

Deler akkurat samme opplevelse av virkningen både på sobril og stilnoct. Tar  veldig sjelden sobril, men har fått utskrevet en pakke ved behov. Jeg føler meg også helt klar i toppen av sobril, og merker ikke at jeg blir nevneverdig roligere av de (men som du sier, placebo hjelper mye). 

Stilnoct tar jeg for søvnen. Blir også heelt bekymringsfri av disse, og det er noen herlige minutter før jeg sovner hvor jeg bare nyter å føle meg lett til sinns. Får dog ekstremt hukommelsestap av stilnoct. Har hatt mange samtaler med samboer om jeg ikke husker noen ting av dagen derpå. 

Anonymkode: 88d47...8f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Og man skal vel merke effekten ? 

Ja det skal man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...