AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #21 Skrevet 4. januar 2022 Budapest uten tvil! En av mine favorittbyer i Europa. Den har alt. Moderne og gammel kultur. Fantastisk arkitektur. Avlsappet stemning og nydelig mat og vin. Tur til vingårder. Masse morsomme puber og bortgjemte loppemarkeder og andre markeder. Tallinn er som de øvrige baltiske byene; dørgende kjedelige. Anonymkode: 1437a...c48 2
Måneskinn Skrevet 7. januar 2022 #22 Skrevet 7. januar 2022 Budapest, uten tvil. En nydelig by, flott arkitektur og deilig mat. Tallinn syns jeg var kjedelig og trist - men lenge siden jeg har vært der da, så kan jo ha endret seg litt.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #23 Skrevet 7. januar 2022 Var i Tallinn rett før jul og syntes byen var kjedelig. Julemarkedet var en skuffelse uten like. Ville derfor valgt Budapest som er den flotteste byen jeg noen gang har vært i. Bare husk å sjekke reiserestriksjonene. Vi fikk ikke innreisetillatelse før jul. Anonymkode: fcb7e...893
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #24 Skrevet 8. januar 2022 Begge er fine, men jeg ville valgt Budapest. Anonymkode: 6a797...19a
aglaea Skrevet 10. januar 2022 #25 Skrevet 10. januar 2022 Har vært i begge byene, og vil helt klart anbefale Budapest for en helgetur. Tallinn var en veldig koselig by, men ganske liten og man trenger mao. ikke like mye tid for å se hele byen. Budapest er en nydelig by, billig og utrolig masse forskjellig å se!
_ems Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #26 Skrevet 12. januar 2022 Tusen takk alle sammen, da blir det Budapest når koronaen roer seg ned! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #28 Skrevet 14. januar 2022 Tallinn synes jeg var kjedelig og grått. Koselig å tusle gjennom, men alt av sightseeing var unnagjort på noen timer. Dårlig mat, lite imøtekommende folk, keramikk og kjip baltisk mote. Budapest er derimot mye mer storby! Uteliv, bra mat, flotte butikker, trivelige folk, billig og rent. Anonymkode: d5fd2...c1c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #29 Skrevet 14. januar 2022 Har bare vært i budapest. Det var en veldig fin by og god mat. Men syns befolkningen der var uhyggelige. Dårlig service på bar/restaurant. Syns de sendte stygge blikk bare man kom inn i butikken. Anonymkode: 67f3d...999
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #30 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 12.26): Har bare vært i budapest. Det var en veldig fin by og god mat. Men syns befolkningen der var uhyggelige. Dårlig service på bar/restaurant. Syns de sendte stygge blikk bare man kom inn i butikken. Anonymkode: 67f3d...999 Å? Her var det motsatt, syns alle var hyggelige. Husker jeg møtte en norsktalende lokal der nede blant annet.. Anonymkode: 06f6c...597
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå