Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det står at filene blir automatisk slettet permanent fra maskinen. unødige filer, men dette er ikke noen programmer`fks????? er bare virus å sånn dritt som man ikke trenger? eller filer som legger seg inn å hoper opp pcèn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står på en side...: Programmet fjerner rester etter programmer som Firefox, Media Player, Kazaa, Google Toolbar, Netscape, Office XP, Nero, Adobe Acrobat, WinRAR, WinAce, WinZip, bare for å nevne noen.

Men det vil ikke si at det fjerner Kazaa når jeg bruker det??? er det ikke bare hvis jeg har prøvd å slette det men det ikke fjernes helt fra pcèn? så fjerner den det???

Skrevet

CCleaner is a freeware system optimization and privacy tool. It removes unused files from your system - allowing Windows to run faster and freeing up valuable hard disk space. It also cleans traces of your online activities such as your Internet history. But the best part is that it's fast (normally taking less that a second to run) and contains NO Spyware or Adware! :)

http://www.ccleaner.com/

Sletter ikke programmer, men fjerner spor fra nettbruk, temp filer ol. Veldig greit.

Skrevet

Den fjerner ingen programmer, nei (ihvertfall ikke programmer du trenger). Den tar bort midlertidige filer, spor, ufullstendige filer, etc.

Et meget bra program!

• 1 år senere...
Skrevet

Gammel tråd, men like aktuell.. Har forstått det slik at den sletter internett-logg.. Skjer dette automatisk når du er inne på en side, eller må man gå inn på ccleaner etter at man har surfet for at dette blir utført..? Kjæresten min har dette på pc'en, betyr det at han skjuler det han har surfet på?

Skrevet

Ccleaner må kjøres etter at du har brukt internett for å fjerne temporary internett files, er ikke en prosess som kjører automatisk.

Derimot kan du jo faktisk slå av bruken av temp filer da, slik at de ikke blir lagret i utgangspunktet!

Skrevet
Kjæresten min har dette på pc'en, betyr det at han skjuler det han har surfet på?

Nei. Det betyr at han har skjønt hvordan han kan forebygge en potensielt treig maskin.

Skrevet

Tro meg, hvis man roter litt med instillingene, kan du klarer å ødelegge mye med ccleaner. Men så lenge dere ser etter hva dere velger som skal fjernes, så er det ikke noe problem. Er dere usikre, så la orginal instilling stå som den er.

Trenger forøvrig ikke ccleaner for å skjule hva du surfer på, men du må kjøre den i etterkant at du surfer for å fjerne all temp.

Til deg som lurer på om kjæresten skjuler noe, så har du antagelig ikke kompetansen for å finne hva faktisk ccleaner finner for deg. (altså, det kjæresten din skulle skjule). Vanlig loggsletting og tempsletting gjør man enkelt fra browseren mens man surfer, eller gjør om på instillingene.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du ødelegger ikke noe med ccleaner. Den fjerner bare midlertidig internettfiler og cookies, logg og papirkurv og diverse. Den renser bare maskinen din for unødvendig plass og er veldig grei og bruke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...