Gå til innhold

Datter på 16 år med angsanfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter på 16 år har nå i løpet av ett år hatt to angsanfall. De har vart i over en time, under et slik anfall sliter hun med å få puste og kroppen stivner, hun sier hun føler hun skal dø. Disse har kommet i perioder med mye stress på skole og fritiden. Hun er ei jente som stiller store krav til seg selv, men er ellers stille og rolig. Hun har venner og er ellers stort sett blid og fornøyd. Det jeg lurer på er om andre har opplevd det samme og hva vi kan gjøre for å forhindre at dette skjer igjen?Som mor syntes jeg dette har vært skremmende. 

Anonymkode: aab0b...386

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker hun bør ta en tur til legen slik at hun kan få henvisning til psykolog. Det er jo de underliggende årsakene til angstanfallene som må behandles.

Anonymkode: 9bbdc...268

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg er en jente på 22 år, og har slitt med angst siden jeg var 15. Det var ekstremt ille en periode, så jeg ble sykemeldt fra jobb og måtte slutte på skolen. (Skal sies at jeg sliter med en del i tillegg). Nå vet jeg ikke hvordan forhold du har til datteren din, men det aller viktigste for meg var at mamma bare var der for meg. Jeg visste at jeg var trygg, selvom angstanfall i den skalaen der var helt grusomt. Jeg vil også anbefale deg å finne noen hun kan prate med, sånn at dere kan finne roten til angsten. Ønsker dere lykke til, og masse god bedring til datteren din! Hun er heldig som har deg som mamma.:klem:

Anonymkode: b9362...9a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk hjelp for angsten. Hvis ikke kan den bli verre og utvikle seg til unngåelse adferd. 

Anonymkode: 07c4c...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...