AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Del Skrevet 1. januar 2022 Ønsker svar fra dere som kjenner godt til Den åndelige Oppvåkning/Oppstigning, og symptomer man merker i forbindelse med store portaler. Jeg har skjønt det sånn at vi nå er inne i en kraftfull portal? Jeg har følt meg så elendig i form i det siste, spesielt de siste dagene og nettene. Masse perioder med hjertebank, kaldsvetting og en utmattende sykdomsfølelse som kommer samtidig. Kan dette være pga de kraftfulle energiene nå? Jeg blir jo litt redd også, for at det skal være noe galt med meg.. men jeg har nylig tatt blodprøver som er helt fine, inkludert stoffskiftet. Lave jern og folat verdier, som muligens kan føre til disse symptomene jeg kjenner, men ikke i så stor grad, vil jeg tro🤔 Jeg var hos hjertespesialist for et år siden (av andre grunner), og hjertet så helt fint ut den gang. Derfor er det jeg lurer på dette med oppstigningssymptomer. Kan noen av dere som har peiling på dette feltet, dele erfaringer? ❤️ Anonymkode: def8c...a72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Del Skrevet 1. januar 2022 Hvis leger ikke fant noe galt, så sitter det nok i hodet. Anbefaler deg å finne en psykolog for å få hjelp med symptomene dine, det høres ut som du kanskje har angst. Anonymkode: 4cc64...53d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis leger ikke fant noe galt, så sitter det nok i hodet. Anbefaler deg å finne en psykolog for å få hjelp med symptomene dine, det høres ut som du kanskje har angst. Anonymkode: 4cc64...53d Jeg har litt angst, det har jeg hatt i mange mange år, og angsten kjenner jeg. Dette er noe annet, men jeg er selvsagt klar over at symptomene jeg i utgangspunktet kjenner på kan forsterkes pga angsten. Likevel er det et eller annet som ikke er helt som det skal. Men dere, i denne tråden er jeg altså interessert i å snakke med de av dere som kjenner til oppstigningssymptomer, og hvordan disse kraftfulle energiene kan kjennes på kroppen i disse dager. Anonymkode: def8c...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Del Skrevet 2. januar 2022 Sender tråden opp igjen😊 Er det noen her som kjenner godt til oppstigningssymptomer, som har lyst å dele erfaringer? Anonymkode: def8c...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Del Skrevet 3. januar 2022 https://www.mindbodygreen.com/articles/spiritual-awakening Anonymkode: 34a4b...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Del Skrevet 3. januar 2022 1. Du føler deg frakoblet eller løsrevet. 2. Du har revurdert din tro. 3. Drømmene dine er mer levende. 4. Du opplever flere synkroniteter og déjà vu. 5. Relasjonene dine begynner å skifte. 6. Du føler åndelighet blir en viktig del av livet ditt. 7. Du er mer intuitiv. 8. Du kan fornemme uekthet og manipulasjon. 9. Du skjønner at alle er på sin egen vei. 10. Du ønsker å være til tjeneste. 11. Lærerne dine finner deg. 12. Du føler deg alene. 13. Du føler deg mer knyttet til den naturlige verden. 14. Sansene dine er økt. 15. Du kan ha flere kroppslige opplevelser. 16. Du kan ha fysiske symptomer. 17. Det er en plutselig endring i dine vaner og rutiner Det er flere steg i oppvåkningsprosessen. Den første er: 1) Oppvåkningen. Det er da du er forrvirret og alt er nytt. Det kan være etter en krise eller noe som har skjedd. Du vet ofte ikke hva å gjøre i denne delen. Den andre er: 2) Dark night of the soul. Dette kan være et tungt steg. Det er i dette du kvitter deg med egoet og blir tvunget til endringer. Mange kan oppleve depresjoner her eller ha symptomer som ligner på depresjon. Den tredje er: 3) Svampen. Når du har kommet deg gjennom dark night of sould, er du klar begynne å skape ditt nye "våkne" liv. Her handler det om å prøve ting på størrelse og utforske. Du begynner å forgrene deg, prøve forskjellige hobbyer, religioner, relasjoner og mer, mens du finner ut hva som passer inn i ånden din og ikke. Den fjerde: 4) Transformasjon Her transformeres du til den nye du skal bli. Du har kommet langt, men du er ikke helt der. Den femte: 5) Opplysning Her er du fult våken til ditt potensialle og lever det ut. Du har funnet det du skal gjøre og du har funnet nettverket ditt. Anonymkode: 34a4b...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.mindbodygreen.com/articles/spiritual-awakening Anonymkode: 34a4b...1f2 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Du føler deg frakoblet eller løsrevet. 2. Du har revurdert din tro. 3. Drømmene dine er mer levende. 4. Du opplever flere synkroniteter og déjà vu. 5. Relasjonene dine begynner å skifte. 6. Du føler åndelighet blir en viktig del av livet ditt. 7. Du er mer intuitiv. 8. Du kan fornemme uekthet og manipulasjon. 9. Du skjønner at alle er på sin egen vei. 10. Du ønsker å være til tjeneste. 11. Lærerne dine finner deg. 12. Du føler deg alene. 13. Du føler deg mer knyttet til den naturlige verden. 14. Sansene dine er økt. 15. Du kan ha flere kroppslige opplevelser. 16. Du kan ha fysiske symptomer. 17. Det er en plutselig endring i dine vaner og rutiner Det er flere steg i oppvåkningsprosessen. Den første er: 1) Oppvåkningen. Det er da du er forrvirret og alt er nytt. Det kan være etter en krise eller noe som har skjedd. Du vet ofte ikke hva å gjøre i denne delen. Den andre er: 2) Dark night of the soul. Dette kan være et tungt steg. Det er i dette du kvitter deg med egoet og blir tvunget til endringer. Mange kan oppleve depresjoner her eller ha symptomer som ligner på depresjon. Den tredje er: 3) Svampen. Når du har kommet deg gjennom dark night of sould, er du klar begynne å skape ditt nye "våkne" liv. Her handler det om å prøve ting på størrelse og utforske. Du begynner å forgrene deg, prøve forskjellige hobbyer, religioner, relasjoner og mer, mens du finner ut hva som passer inn i ånden din og ikke. Den fjerde: 4) Transformasjon Her transformeres du til den nye du skal bli. Du har kommet langt, men du er ikke helt der. Den femte: 5) Opplysning Her er du fult våken til ditt potensialle og lever det ut. Du har funnet det du skal gjøre og du har funnet nettverket ditt. Anonymkode: 34a4b...1f2 Tusen takk❤️ Anonymkode: def8c...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 4. januar 2022 #8 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Det er veldig viktig å drikke mye væske, gjerne 0,5 liter vann med saften av en halv sitron i. Jeg drikker gjerne 1 liter vann med saften fra en hel sitron oppi hver morgen etterfulgt av 0,5 til 1 litersellerijuice, også til slutt en spesiell smoothie som heter Heavy metal detox smoothie. Består hovedsakelig av masse blåbær og andre bra ting for kroppen. Disse tre drikkene renser kroppen for tungmetaller og renser godt opp i systemet på en skånsom måte. Jeg følger Anthony William Medical Medium som er et Medisinsk Medium som prater med en Ånd, kalt Spirit, som forteller han hva man skal spise for å være frisk og sterk psykisk og fysisk. Grunnen til at så mange er så dårlig er at vi lever en 3-dimensjonell verden hvor vi er opptatt av å eie, det materielle, man kan være grådig og sjalu, og misunne andre. Når man begynne å våkne opp er man i en 4-dimensjonell tilstand der man innser at man må tilgi og la ting gå for å komme seg videre i livet, dette er oppvåkningen, og man innser at man trenger ikke ting for å være lykkelig. Vi skal opp i den 5.dimensjonen innen år 2030 og der må man gi slipp på det jordiske og materielle som finnes i vår 3-dimensjonelle verden. I den 5-dimensjonelle verden eier man ikke noe, og man er ikke opptatt av makt. Man er spirituell og ser det gode i alt. Man er fri fra jordiske følelser. Du må drikke mer væske, spise mer frukt, bær og grønnsaker, urter og røtter. Pga vibrasjonene som er på jorden blir man ekstra følsom, så det er lurt å rense kroppen og bli lettere i kropp og sjel ved å spise sunt og rent og lett. Kutt ut dårlig mat og drikke, og du vil oppleve å bli bedre. Endret 4. januar 2022 av Bølle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Del Skrevet 4. januar 2022 Vibrationalacceleration på TikTok eller Gigi Young på Youtube. Men start litt tilbake i tid med videoene deres, ellers skjønner du fint lite. Anonymkode: 39570...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 4. januar 2022 #10 Del Skrevet 4. januar 2022 Det er personer som har vært nær døden og/eller kommet seg gjennom store kriser som hovedsaklig opplever dette. Man lar være å bruke tid på det materialistiske og trenger å gjøre ting med mening. Det er mye å finne ut om dette, bøker, filmer, youtube, musikk, podcaster, serier (mange på netflix). Viktig å erstatte angst med håp (tilgi seg selv og andre så ikke det lenger tar energien din). Man kan be også, er man ikke kristen så kan man be likevel, det virker - lat som du ber til deg selv om det du ønsker og det som tynger. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Del Skrevet 4. januar 2022 Bølle skrev (20 timer siden): Det er veldig viktig å drikke mye væske, gjerne 0,5 liter vann med saften av en halv sitron i. Jeg drikker gjerne 1 liter vann med saften fra en hel sitron oppi hver morgen etterfulgt av 0,5 til 1 litersellerijuice, også til slutt en spesiell smoothie som heter Heavy metal detox smoothie. Består hovedsakelig av masse blåbær og andre bra ting for kroppen. Disse tre drikkene renser kroppen for tungmetaller og renser godt opp i systemet på en skånsom måte. Jeg følger Anthony William Medical Medium som er et Medisinsk Medium som prater med en Ånd, kalt Spirit, som forteller han hva man skal spise for å være frisk og sterk psykisk og fysisk. Grunnen til at så mange er så dårlig er at vi lever en 3-dimensjonell verden hvor vi er opptatt av å eie, det materielle, man kan være grådig og sjalu, og misunne andre. Når man begynne å våkne opp er man i en 4-dimensjonell tilstand der man innser at man må tilgi og la ting gå for å komme seg videre i livet, dette er oppvåkningen, og man innser at man trenger ikke ting for å være lykkelig. Vi skal opp i den 5.dimensjonen innen år 2030 og der må man gi slipp på det jordiske og materielle som finnes i vår 3-dimensjonelle verden. I den 5-dimensjonelle verden eier man ikke noe, og man er ikke opptatt av makt. Man er spirituell og ser det gode i alt. Man er fri fra jordiske følelser. Du må drikke mer væske, spise mer frukt, bær og grønnsaker, urter og røtter. Pga vibrasjonene som er på jorden blir man ekstra følsom, så det er lurt å rense kroppen og bli lettere i kropp og sjel ved å spise sunt og rent og lett. Kutt ut dårlig mat og drikke, og du vil oppleve å bli bedre. Da må man drikke med sugerør da sitron skader tennene. Sier dette av erfaring.... Anonymkode: bfadb...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Del Skrevet 4. januar 2022 Bølle skrev (20 timer siden): Det er veldig viktig å drikke mye væske, gjerne 0,5 liter vann med saften av en halv sitron i. Jeg drikker gjerne 1 liter vann med saften fra en hel sitron oppi hver morgen etterfulgt av 0,5 til 1 litersellerijuice, også til slutt en spesiell smoothie som heter Heavy metal detox smoothie. Består hovedsakelig av masse blåbær og andre bra ting for kroppen. Disse tre drikkene renser kroppen for tungmetaller og renser godt opp i systemet på en skånsom måte. Jeg følger Anthony William Medical Medium som er et Medisinsk Medium som prater med en Ånd, kalt Spirit, som forteller han hva man skal spise for å være frisk og sterk psykisk og fysisk. Grunnen til at så mange er så dårlig er at vi lever en 3-dimensjonell verden hvor vi er opptatt av å eie, det materielle, man kan være grådig og sjalu, og misunne andre. Når man begynne å våkne opp er man i en 4-dimensjonell tilstand der man innser at man må tilgi og la ting gå for å komme seg videre i livet, dette er oppvåkningen, og man innser at man trenger ikke ting for å være lykkelig. Vi skal opp i den 5.dimensjonen innen år 2030 og der må man gi slipp på det jordiske og materielle som finnes i vår 3-dimensjonelle verden. I den 5-dimensjonelle verden eier man ikke noe, og man er ikke opptatt av makt. Man er spirituell og ser det gode i alt. Man er fri fra jordiske følelser. Du må drikke mer væske, spise mer frukt, bær og grønnsaker, urter og røtter. Pga vibrasjonene som er på jorden blir man ekstra følsom, så det er lurt å rense kroppen og bli lettere i kropp og sjel ved å spise sunt og rent og lett. Kutt ut dårlig mat og drikke, og du vil oppleve å bli bedre. Mener du at jorden går under innen 2030? Skal alle dø? Anonymkode: bfadb...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Del Skrevet 4. januar 2022 Bølle skrev (20 timer siden): Det er veldig viktig å drikke mye væske, gjerne 0,5 liter vann med saften av en halv sitron i. Jeg drikker gjerne 1 liter vann med saften fra en hel sitron oppi hver morgen etterfulgt av 0,5 til 1 litersellerijuice, også til slutt en spesiell smoothie som heter Heavy metal detox smoothie. Består hovedsakelig av masse blåbær og andre bra ting for kroppen. Disse tre drikkene renser kroppen for tungmetaller og renser godt opp i systemet på en skånsom måte. Jeg følger Anthony William Medical Medium som er et Medisinsk Medium som prater med en Ånd, kalt Spirit, som forteller han hva man skal spise for å være frisk og sterk psykisk og fysisk. Grunnen til at så mange er så dårlig er at vi lever en 3-dimensjonell verden hvor vi er opptatt av å eie, det materielle, man kan være grådig og sjalu, og misunne andre. Når man begynne å våkne opp er man i en 4-dimensjonell tilstand der man innser at man må tilgi og la ting gå for å komme seg videre i livet, dette er oppvåkningen, og man innser at man trenger ikke ting for å være lykkelig. Vi skal opp i den 5.dimensjonen innen år 2030 og der må man gi slipp på det jordiske og materielle som finnes i vår 3-dimensjonelle verden. I den 5-dimensjonelle verden eier man ikke noe, og man er ikke opptatt av makt. Man er spirituell og ser det gode i alt. Man er fri fra jordiske følelser. Du må drikke mer væske, spise mer frukt, bær og grønnsaker, urter og røtter. Pga vibrasjonene som er på jorden blir man ekstra følsom, så det er lurt å rense kroppen og bli lettere i kropp og sjel ved å spise sunt og rent og lett. Kutt ut dårlig mat og drikke, og du vil oppleve å bli bedre. Du skriver voldsomt ofte om denne svindleren som ikke har noe som helst medisinsk utdannelse. Anonymkode: 4cc64...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 5. januar 2022 #14 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må man drikke med sugerør da sitron skader tennene. Sier dette av erfaring.... Anonymkode: bfadb...bc0 Det er ikke sitronen sin skyld. Les om hva Anthony William medical medium sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 5. januar 2022 #15 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du at jorden går under innen 2030? Skal alle dø? Anonymkode: bfadb...bc0 Nei, innen 2030 skal verden bli et bedre sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 5. januar 2022 #16 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skriver voldsomt ofte om denne svindleren som ikke har noe som helst medisinsk utdannelse. Anonymkode: 4cc64...53d Han er ingen svindler. Han hjelpe mange over hele verden til et bedre liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #17 Del Skrevet 6. januar 2022 Bølle skrev (22 timer siden): Nei, innen 2030 skal verden bli et bedre sted. Ja det er et spennende tema dette! Merker godt symptomene på de kraftige energiene vi møtes med nå, mange er utmattet og føler seg slitne, har mye smerter.. dette oppleves tøft for mange nå, men det er hele er utrolig spennende! Det skal skapes en bedre verden, en mer balansert verden, med mer kjærlighet og mindre frykt. Enkelt forklart. Jorden går ikke under nei, dette er et energisk skifte, vi mennesker er i ferd med å skifte frekvens, fra 3 dimensjon til 5.dimensjon. Alle mennesker går gjennom denne prosessen i ulike tempo. Vi mister ingen, de som befinner seg i 5.dimensjon kan fint leve sammen med mennesker i 3.dimensjon. Men flere og flere er i ferd med denne «åndelige oppstigningen», eller forberedelser til en oppstigning, og dette kjenner kraftig på våre fysiske kropper. Noen mener at koronasituasjonen vi er i og har vært i, har vært nødvendig for å la mennesker tilbringe mer alenetid, nettopp for å bli bedre kjent med oss selv helt på dypet, for det er sånn dette arbeidet starter, inni oss selv. Jeg anbefaler de som er interessert i dette å google litt om temaet, det finnes mye interessant informasjon der ute😊 Anonymkode: def8c...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 6. januar 2022 #18 Del Skrevet 6. januar 2022 Du vet ikke hva åndelig oppvåkning er, du gjør narr av deg selv. Åndelig oppvåkning er realisasjonen av Gud. Det er hva det er. Det finnes også åndelige oppvåkninger til overnaturlige spirituelle dimensjoner. Min legacy har begge disse oppvåkningene. Hvis du ikke har hatt noen av disse 2 oppvåkningene så er du bare en annen vanlig menneske (lol). Ikke snakk om noe du ikke vet noe om. Åndelig oppvåkning er det beste som kunne skje et menneske, ikke noe man vil fjerne ved å dra til en lege manhuk (lol) Kom tilbake når du virkelig er oppvåket. Frem til da er du min sønn. Jeg vil du skal komme tilbake og være min far 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #19 Del Skrevet 6. januar 2022 Conal skrev (15 minutter siden): Du vet ikke hva åndelig oppvåkning er, du gjør narr av deg selv. Åndelig oppvåkning er realisasjonen av Gud. Det er hva det er. Det finnes også åndelige oppvåkninger til overnaturlige spirituelle dimensjoner. Min legacy har begge disse oppvåkningene. Hvis du ikke har hatt noen av disse 2 oppvåkningene så er du bare en annen vanlig menneske (lol). Ikke snakk om noe du ikke vet noe om. Åndelig oppvåkning er det beste som kunne skje et menneske, ikke noe man vil fjerne ved å dra til en lege manhuk (lol) Kom tilbake når du virkelig er oppvåket. Frem til da er du min sønn. Jeg vil du skal komme tilbake og være min far 😉 Og alle som søker oppvåkning vet at man ikke skriver eller sender negative vibrasjoner mot andre 🙏🏼 Anonymkode: e4995...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #20 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og alle som søker oppvåkning vet at man ikke skriver eller sender negative vibrasjoner mot andre 🙏🏼 Anonymkode: e4995...1e3 Tenkte på akkurat det samme. Anonymkode: def8c...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå