Scarlet Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Hvor stor sjanse er det for å bli psykotisk når man er medisinert med antipsykotika? Bruker 10 mg abilify men er usikker på om jeg kanskje begynner bli psykotisk likevel?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Det er en mulighet for det, spesielt om du ikke tar medisinen til samme tid hver dag. Går det noen timer over tiden så kan man få psykotiske symptomer. Snakk med lege, mulig du må enten opp i dose eller supplere med et til medikament så du tar to ganger om dagen. Eksen min måtte ta to ganger om dagen og hvis han glemte en tablett merket jeg det på han med en gang fordi paranoiaen og konspirasjonene kom tilbake Anonymkode: 2e976...1b5
Scarlet Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er en mulighet for det, spesielt om du ikke tar medisinen til samme tid hver dag. Går det noen timer over tiden så kan man få psykotiske symptomer. Snakk med lege, mulig du må enten opp i dose eller supplere med et til medikament så du tar to ganger om dagen. Eksen min måtte ta to ganger om dagen og hvis han glemte en tablett merket jeg det på han med en gang fordi paranoiaen og konspirasjonene kom tilbake Anonymkode: 2e976...1b5 Forstår. Jeg tar medisinene så og si til samme tid, men er ikke sånn kjempe nøye på akkurat det. Jeg har heller ikke vert spesielt plaget med paranoia til vanlig verken med eller uten medisiner, er bare siste tiden jeg har merket det litt. Endret 1. januar 2022 av Scarlet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå