Gå til innhold

Mindre kontakt med date

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt; et par mnd intens kontakt med hyggelige meldinger og bilder begge veier, møttes og han ville treffes igjen. Opprettholdt god kontakt et par uker. Mindre kontakt nå; jul, barn, sykdom. Jeg vil heller ha avklaring enn endeløs grubling. Er denne meldingen innafor å sende? Ærlige tilbakemeldinger  takk 😊

»Hei ☺️Spm. for 2022; ønsker du at vi fremdeles holder kontakten med hverandre fremover eller vil du at vi lar være .. jeg synes det er helt greit om vi er ærlige på det. Jeg holder veldig gjerne kontakten med deg om ønsket fremdeles er der. Beklager at jeg er så åpen og ærlig på ting, sånn har jeg alltid vært.. Svar når du kan.. bare greit for meg å vite»

Anonymkode: 96649...983

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kuttet ut beklagelsen over å være åpen og ærlig.

Anonymkode: 2461d...415

• Liker 7
Skrevet

Den var fin😊 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke du skal sende denne meldingen når du er i en datingfase.  Lev livet som han svarer «nei» på meldingen, og ta det heller positivt om kontakten tar seg opp igjen. En sånn melding virker bare mot sin hensikt  i en tidlig fase. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg så mye krefter i det er du snill.  Egentlig kan du bare la alt fade ut, og ikke si noe som helst. Du vil ha svar?  vel, jeg tror svaret ligger i lite kontakt. Men, om du føler for å sende noe ville jeg bare sagt noe sånn som: Hei, skal vi bare legge denne ballen død? 

Gjør det enkelt og greit. Får du et svar kan du utdype litt mer, men ikke legg deg helt flat slik du har gjort her. 

Anonymkode: 03581...f29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meldingen er innafor, men dropp beklagelsen! 

Personlig hadde jeg ikke sendt enn sånn melding når det er god forklaring på mindre kontakt nå i jula og dere kun har møttes en gang. (Ville vært noe annet om dere hadde datet mange ganger for da har man en viss forpliktelse og ansvar) Det gir han umiddelbart veldig mye makt og det er ikke sunt for deg eller relasjonen at han får så mye makt over følelsene dine på så tidlig stadie. 

Jeg hadde nok hatt is i magen og sendt han en melding neste uke med godt nyttår og forslag om ny date, og hvis han ikke fikk tid så hadde jeg latt ballen ligge hos han i 2-3 uker å sett om han tok noe initiativ til kontakt. Hvis ikke så bare glemt han.

Anonymkode: 76002...731

AnonymBruker
Skrevet
Softgun skrev (5 minutter siden):

Jeg syns ikke du skal sende denne meldingen når du er i en datingfase.  Lev livet som han svarer «nei» på meldingen, og ta det heller positivt om kontakten tar seg opp igjen. En sånn melding virker bare mot sin hensikt  i en tidlig fase. 

Jeg er enig dette 

Anonymkode: 76002...731

• Liker 2
Skrevet
Softgun skrev (5 minutter siden):

Dette! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vanligvis for å få avklart ting, men de tingene du nevner kan jo faktisk være gode grunner til at han ikke har så mye mulighet/overskudd til å sende meldinger? Selvfølgelig med forbehold om at "mindre kontakt" betyr at du ikke har hørt fra ham på ukesvis.

Jeg hadde heller ventet til mandag/tirsdag og så sett det an, eventuelt foreslått møte/face time eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Dere har møttes en gang bare? Jeg hadde heller sendt en enkel melding og spurt om å treffes. Konkret med tid og sted. Kommer det masse unnskyldninger da uten en konkret ny avtale om tid og sted så vet du at han har mistet interessen. Jeg er tilhenger av ærlige meldinger og å få avklaring, men du legger deg veldig flat i den meldingen, type "jeg har ingen meninger, og overlater alt til deg om vi skal ha mer kontakt. Jeg venter på deg.". Så tidlig i dating så holder det med å spørre om ny date. Er han interrssert så får han til en date. Med mindre han bor på motsatt side av landet eller noe. Og hvis ikke så dropper du han. Han får deg ikke til å føle deg veldig bra nå gjør han vel? Da er dette sannsynligvis ikke noe godt utgangspunkt.

Anonymkode: 4aa20...3e3

• Liker 3
Skrevet

Om hva enn dette er, ikke føles komfortabelt - så er dere ikke kompatibel. Dating skal ikke få deg til å føle stress og ubehag, jul / ikke jul...unnskyldninger finnes alltid. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kort fortalt; et par mnd intens kontakt med hyggelige meldinger og bilder begge veier, møttes og han ville treffes igjen. Opprettholdt god kontakt et par uker. Mindre kontakt nå; jul, barn, sykdom. Jeg vil heller ha avklaring enn endeløs grubling. Er denne meldingen innafor å sende? Ærlige tilbakemeldinger  takk 😊

»Hei ☺️Spm. for 2022; ønsker du at vi fremdeles holder kontakten med hverandre fremover eller vil du at vi lar være .. jeg synes det er helt greit om vi er ærlige på det. Jeg holder veldig gjerne kontakten med deg om ønsket fremdeles er der. Beklager at jeg er så åpen og ærlig på ting, sånn har jeg alltid vært.. Svar når du kan.. bare greit for meg å vite»

Anonymkode: 96649...983

Synes ikke du skal sende en så lang melding. Bare kutt det ned til et enkelt og greit spørsmål om han ønsker å fortsette kontakten, og ikke noe beklagelse eller så mye rundt det. Er helt innafor å spørre om noe hvis man lurer på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt eller likt å få en sånn melding. Du setter motparten i klemma. Prøv å ta det med ro og hold kontakten, men ikke være konfronterende. Sett deg i hans sko. 

Anonymkode: 538e8...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...