AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Jeg leter etter en nokså stor sofa, u-formet, men UTEN sjeselong. Helst i microsuede eller annet materiale som er lett å holde rent. Virker som om jeg leter etter noe som ikke finnes, men jeg er ikke veldig flink til å finne sider jeg bør lete på. Er det noen som har funnet en slik sofa noe sted? Anonymkode: 99032...9c8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Hvor mye vil du bruke? De fleste modulsofaer lar seg tilpasses dine mål, men du må gjerne fysisk innom en møbelbutikk for å få den tegnet. Anonymkode: 76e83...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mye vil du bruke? De fleste modulsofaer lar seg tilpasses dine mål, men du må gjerne fysisk innom en møbelbutikk for å få den tegnet. Anonymkode: 76e83...fa1 Har ikke akkurat satt noen grense. Får jeg det jeg vil ha, kan det koste litt. Men med barn i huset så bør prisen også være slik at man tør å sitte i sofaen. Får ta meg en tur innom og se på priser på tilpassede. Takk skal du ha. Anonymkode: 99032...9c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå