AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg har i flere år slitt med noe jeg tror er pilonidal sykdom. Har et knøttlite hull ved rumpesprekken og har slitt med at det var ganske ømt en stund i begynnelsen. Så for noen år siden sprakk denne «cysten» og det rant mye puss ut. Det som er greien er at det nå i flere år renner pittesmå mengder med illeluktende væske ut av dette hullet. Det lukter rett og slett grusomt! Er en slags betennelselukt. Jeg har hatt det slik i flere år nå og hvis jeg går en dag uten å dusje og jeg (sorry for ekle detaljer) gnir en finger i rumpesprekken og lukter etterpå så lukter det helt forferdelig.. skikkelig rumpelukt blandet med betennelseslukt liksom. Er det noen som har slitt med det samme eller som har erfaring med dette? Det er ikke betennelse i hullet for har vært hos legen og skjekket. Dette har vedvart i flere år.. Var etter at den byllen eller cysten sprakk at dette skjedde. Anonymkode: ea3a2...77f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Det er kanskje bakterier som samles der? Jeg må vaske navlen hver gang jeg dusjer, ellers så lukter det død og fordervelse av den på grunn av alle bakteriene den kultiverer. Men, du bør gå til lege for å få svar Anonymkode: b47fd...bb2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Du må jo selvsagt til lege. Hvis du ikke er fornøyd med fastlegen din bytter du. Hvis du ellers er fornøyd går du privat. Hadde aldri godtatt dette selv. Anonymkode: 37d1d...e36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå