Glossy Skrevet 17. oktober 2005 #21 Skrevet 17. oktober 2005 Jenten min er snart 7 mnd og her er det ikke kommet noe. Har suttet på hendene siden hun ble født omtrent, men ingenting å se enda.
Gjest Mzfire Skrevet 18. oktober 2005 #22 Skrevet 18. oktober 2005 Barnet mitt begynte med sine tannplager med kløing osv da han var litt under 3 mnd. Begge hjørnetennene kom til syne som små erter under tannkjøttet. De er fortsatt ikke kommet opp. Ellers nå er han 5.5 mnd og har to fortenner nede. Stakkart det er vondt for han...
tuji Skrevet 19. oktober 2005 #23 Skrevet 19. oktober 2005 Det er ikke sikkert det er tenner på gang selv om babyen putter hendene i munnen og sikler. Jenta mi gjorde det fra hun var fire mnd., men fikk ikke sin første tann før tre mnd. senere. Nå er hun 14 mnd. og har så mange tenner at jeg har mistet tellinga, jeksler og greier.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #24 Skrevet 19. oktober 2005 begge våre snupper fikk sin første tann ca på 1 års dagen.... vi er litt trege vi ;-)
Gjest marthepia Skrevet 19. oktober 2005 #25 Skrevet 19. oktober 2005 Jenta mi er 2 mnd og 13 dager idag. Hun spiser som en gal på hendene sine. Med en gang jeg tar inni fingeren min slapper hun helt av og koser seg. Vi har også en bitering som vi bruker. Man merker det godt om ongen begynner å få tenner..det gjorde iallefall vi. Men hun var veldig tidlig ute da.. men det er ikke sikkert at tennene bryter fram ennå. Vi har også kjøpt dentinox som vi smører på. Det tror jeg hun elsker at vi smører på. Hun blir så mye mer roligere når vi bruker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå