Gå til innhold

Er det vanlig med griser på treningsstudio?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å trene på et senter og så en fyr som tok ut snus fra overleppa, kastet det og gikk til neste apparat uten å vaske henda. Han vasket heller ikke apparatet etter seg. Er dette vanlig? Synes dette er veldig grisete i disse coronatider. 

Anonymkode: e3b46...9d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har begynt å trene på et senter og så en fyr som tok ut snus fra overleppa, kastet det og gikk til neste apparat uten å vaske henda. Han vasket heller ikke apparatet etter seg. Er dette vanlig? Synes dette er veldig grisete i disse coronatider. 

Æsj. Derfor renser jeg apparatene både før og etter bruk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du lå der og dvasket med de 8 armene dine og tok noen selfies?

Anonymkode: 6411e...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når trodde jeg at du mente levende griser😀

Omtrent hver gang jeg er på treningssenteret ser jeg at noen ikke vasker etter seg, selv med Corona restriksjoner.

Som oftest er det mannfolk, og særlig de som er svette og tar seg mye i ansiktet.

Har ofte sagt til de at de må vaske etter seg, men nå gidder jeg ikke lengre, for jeg orker ikke å være hun snerpete kjerringa på treningssenteret som går etter mannfolk i 40-50 årene og ber de vaske etter seg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sicario skrev (5 minutter siden):

Ikke vanlig med griser på gymmen. De er redd for ribbeveggen.

Good one 😂

Personlig har jeg ikke noe i mot at noen tar ut en snus uten og vaske nevene etterpå, det gjør jeg ikke selv en gang. Men nå i coronatider må man uansett vaske apparat etter seg. 

Anonymkode: a8b0f...3dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei egentlig ikke, treningsentre er bakteriebombe, og det er bra.. jeg har bygd et sinnsykt bra immunforsvar med å ta på alt mulig rart av apparatet, ikke vaske hendene, gå hjem og lage en smoothie hvor jeg virkelig tar godt på alt av frukt jeg skal innta jeg ønsker å overfør bakterien, dusjer og vasker meg etterpå, men er ønskelig å innta disse bakterien. Høres spesielt ut? Lærte det fra Arnold S, han ville til og med be restauranter og skrape samme ting som egentlig skulle i søppla, om så det hadde havnet på gulvet, lag meg en omelett sa han.. 

jeg har aldri vært syk på 8 år etter jeg implementerte denne tankegangen. Er ikke gris, vasker alltid hendene godt før jeg mager mat til andre, har respekt for andres syn, men tenk litt. Hvem blir lettes syk meg eller han som bruker antibakk og vasker hendende imellom hver jævla måltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373
sicario skrev (15 minutter siden):

Ikke vanlig med griser på gymmen. De er redd for ribbeveggen.

😂😂 Nice , min type humor🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Tough cookie said:

Når trodde jeg at du mente levende griser😀

Jeg tenkte det samme, og det første som slo meg var en video jeg så for lenge siden med noen som trente yoga sammen med geiter :fnise:

Anonymkode: e86db...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du lå der og dvasket med de 8 armene dine og tok noen selfies?

Anonymkode: 6411e...623

Hvorfor i helvete antar du det? For en frekk person og nedlatende kvinnesyn du har! 

Anonymkode: 0b8a3...47c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er vanlig! Neste gang så rop HØYT etter han "Hei! Ta å vask deg på henda og få vekk den ekle snusen og spyttet før du går rundt å tar på apparater a! Vi er flere her som skal bruke dem og er midt i en pandemi, hygiene og folkeskikk er noe alle må følge! Ingen her som syns det er digg å få snus og spytt restene dine på seg!!! " 

Da blir han nok flau og lærer 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Håper ikke det er vanlig! Neste gang så rop HØYT etter han "Hei! Ta å vask deg på henda og få vekk den ekle snusen og spyttet før du går rundt å tar på apparater a! Vi er flere her som skal bruke dem og er midt i en pandemi, hygiene og folkeskikk er noe alle må følge! Ingen her som syns det er digg å få snus og spytt restene dine på seg!!! " 

Da blir han nok flau og lærer 

Problemet er at dere kun er tøffe på forum😂

Anonymkode: ff3ea...f73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som snuser er griser generelt.

Tar seg altfor ofte til munnen.

Anonymkode: e8597...d93

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (18 minutter siden):

Nei egentlig ikke, treningsentre er bakteriebombe, og det er bra.. jeg har bygd et sinnsykt bra immunforsvar med å ta på alt mulig rart av apparatet, ikke vaske hendene, gå hjem og lage en smoothie hvor jeg virkelig tar godt på alt av frukt jeg skal innta jeg ønsker å overfør bakterien, dusjer og vasker meg etterpå, men er ønskelig å innta disse bakterien. Høres spesielt ut? Lærte det fra Arnold S, han ville til og med be restauranter og skrape samme ting som egentlig skulle i søppla, om så det hadde havnet på gulvet, lag meg en omelett sa han.. 

jeg har aldri vært syk på 8 år etter jeg implementerte denne tankegangen. Er ikke gris, vasker alltid hendene godt før jeg mager mat til andre, har respekt for andres syn, men tenk litt. Hvem blir lettes syk meg eller han som bruker antibakk og vasker hendende imellom hver jævla måltid?

Fornuftig tale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid noen sånne ja, dessverre. Skjønner ikke hvorfor noen må være så lat at de ikke orker å vaske av apparatene. Egoistisk og uhygienisk oppførsel av folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gjest Anonym373 skrev (14 timer siden):

Samme her, og de mest hygieniske jeg kjenner er syke hele tiden.

Anonymkode: 9a6fc...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ganske vanlig å drite i hygienen blant endel menn som trener i studio, har jeg lagt merke til. Bedre å vaske apparatene før bruk, egentlig er det jo sånn reglene burde vært, så kan jo folk heller finne ut om de har lyst til å kose seg med andres ekle svette eller ikke.

Anonymkode: f65ed...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 14.35):

Generelt er folk mye mer grisete enn man gjerne vil tro! 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...