Gå til innhold

Ta en vaksine til eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde corona for 1 år siden. Og i sommer fikk jeg min første vaksine. Jeg regnes da som fullvaksinert. 
Fikk nå tilbud om en vaksine til. Usikker på om jeg da skal ta den. Med tanke på at det å ha gått gjennom sykdommen, styrker immunforsvaret mer enn en vaksine. 

K 35

Anonymkode: 40ba3...83d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo opp til deg til å bestemme. Jeg kjenner noen som planlegger å ta tredje dose og noen som har ingen planer om det. 

Anonymkode: fbb3f...5b6

• Liker 2
Skrevet

Den bør du ta.

Anonymkode: f78b8...9ab

• Liker 1
Skrevet

Ville spurt legen din for å være sikker her.

Anonymkode: 2b062...b95

• Liker 1
Skrevet

ta vaksina, ikke bare for deg selv men for andre og.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde corona for 1 år siden. Og i sommer fikk jeg min første vaksine. Jeg regnes da som fullvaksinert. 
Fikk nå tilbud om en vaksine til. Usikker på om jeg da skal ta den. Med tanke på at det å ha gått gjennom sykdommen, styrker immunforsvaret mer enn en vaksine. 

K 35

Anonymkode: 40ba3...83d

Da er du jo allerede langt på etterskudd. Vet om folk som har hatt korona og allerede tatt 3 doser. Du regnes vel som uvaksinert du nå da? Anbefaler for øvrig denne podcasten, der snakker de litt om tidligere smitte. Dog er den laget før omikron (om det endrer noe vet jeg ikke). 

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer.

- Rhodiola, mod.

Skrevet

FHI mener det er like greit å ta som ikke ta booster i den alderen hvis man ikke har underliggende sykdom

• Liker 1
  • Opprett ny...