Gå til innhold

Litt imponert over datteren min:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun ble 13 for en stund tilbake, og fikk ha alene hjemme bursdagsfest fra 18-2100. Ble gledelig overrasket når jeg og guttungen kom hjem , alle de skitne kjørlene og glassene var pent satt i oppvaskmaskinen, alt bosset var puttet i en svart søppelsekk som sto pent knytt ved døren. Brusflaskene var , puttet i  en pose og satt i skapet under vasken ( Hvor vi har slikt).  Kom hjem til ryddig og fint kjøkken og stue etter festen. MÅ si jeg ble litt imponert over dette da hun vanligvis er en rotekopp.

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 57b32...456

• Liker 6
Skrevet

Så flink, hun er godt oppdratt 😁

Anonymkode: df85e...188

• Liker 9
Skrevet

Det skjønner jeg godt, dette er jo veldig bra 😊

Anonymkode: 8001c...8d6

• Liker 8
Skrevet

Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges.

Anonymkode: 9a7c5...500

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges.

Eeh, tittelen er jo passende i denne tråden, ts er jo imponert over ungen sin!

• Liker 10
Skrevet

Hun vil sørge for at hun får ha fest igjen. 😄 Veldig bra at hun ryddet opp etter seg og venninnene. 👍

Anonymkode: bc883...41e

• Liker 6
Skrevet

Konsekvensorientert i så ung alder er bra. 

Anonymkode: 5774b...f47

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok.

Hvorfor så bitre? Er det fordi at jentungen deres ramponerte huset da hun hadde fest?🙊

Anonymkode: 30526...c9a

• Liker 7
Skrevet

Så flott ❤️

Anonymkode: a5a51...e9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så flink, hun er godt oppdratt 😁

Anonymkode: df85e...188

Handler ikke om oppdragelse, men om personlighet. Hun har samvittighet og er ikke lat. Kanskje hun liker å ordne og å rydde. Og at hun forstår at hun må rydde etter seg om hun skal få ha fest igjen. 

Anonymkode: 11853...367

Skrevet

Kjempebra! Da er det lett å få ja til hjemme fest ved en senere anledning ❤️ Skjønner du er stolt! Har også en 13 åring 

Anonymkode: 39b1e...b98

Skrevet
Anciol skrev (5 timer siden):

Hun ble 13 for en stund tilbake, og fikk ha alene hjemme bursdagsfest fra 18-2100. Ble gledelig overrasket når jeg og guttungen kom hjem , alle de skitne kjørlene og glassene var pent satt i oppvaskmaskinen, alt bosset var puttet i en svart søppelsekk som sto pent knytt ved døren. Brusflaskene var , puttet i  en pose og satt i skapet under vasken ( Hvor vi har slikt).  Kom hjem til ryddig og fint kjøkken og stue etter festen. MÅ si jeg ble litt imponert over dette da hun vanligvis er en rotekopp.

Hun skal snart ha noe, vær klar på hinting om jente tur eller overnatting 

Anonymkode: 60991...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du en mod? Er anciol "din bruker?" Står det "hjelp" og lign i topic?

Anonymkode: 6b147...e2b

Skrevet

Skal hun ha medalje, også?

Anonymkode: 763af...1b0

• Liker 1
Skrevet

Hun vil vise at du kan stole på henne sånn at hun kan ha fest igjen👍

Anonymkode: e05c9...f25

Skrevet

Eller så drakk de alkohol og var veldig nøye med å rydde opp og ordne så ingen skulle fatte mistanke - sånn som mine venner og jeg gjorde da vi var på den alderen😂

Anonymkode: a3aab...245

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eller så drakk de alkohol og var veldig nøye med å rydde opp og ordne så ingen skulle fatte mistanke - sånn som mine venner og jeg gjorde da vi var på den alderen😂

Blir så provosert av slik svar. Fordi du og andre var slik så betyr ikke det at alle er sånn... Det finnes faktisk ungdommer som har Sundt forhold til alkohol 

Anonymkode: 05da0...123

• Liker 2
Skrevet

Blir så provosert av slik svar. Fordi du og andre var slik så betyr ikke det at alle er sånn... Det finnes faktisk ungdommer som har Sundt forhold til alkohol 

Anonymkode: 05da0...123

Ojsann, litt cranky skjønner jeg! Jeg har aldri påstått at alle er sånn. Legg fra deg piggene så ser du det du også😉 

Og forresten heter det «sunt», ikke «sundt». Og det at jeg drakk alkohol noen ganger som tenåring betyr ikke at jeg hadde et usunt forhold til det. Foreslår at du roer deg litt ned.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...