AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Når i livet ditt var angsten på det verste? Jeg har alltid vært engstelig, men angsten var på det verste tidlig i 20 årene. Anonymkode: 22cc5...721
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Jeg fikk angst helt ut av det blå da jeg var i slutten av 20-årene. Var svært ille i ca ett år. Jeg har enda angst nå, mange år senere, men den er overkommelig og kommer og går. Anonymkode: 2b1b7...ec1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Jeg fikk det plutselig i starten av trettiårene, var skikkelig ille i 2 år. Så var det noen år med håndterbar angst, før den økte igjen. Men absolutt verst i starten, både fordi symptomene var kraftigere, og fordi jeg ikke forsto det. Jeg var så mye fortvilt fordi angsten tok fra meg så mye, og jeg ikke klarte skjønne hvorfor angsten var så ille, og jeg forsto ikke hva som trigget den. Anonymkode: feb57...6c5
Lea Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Angsten min har vært værst hele livet. Den er lik hver eneste dag altså helt lammende.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Da jeg var i slutten av 20 årene.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 For meg startet det i slutten av tenårene, og har egentlig bare blitt verre med årene. Er 38 nå. Formen på angsten har endret seg noe, det er litt andre ting jeg sliter med, men totalt sett er det vanskeligere nå enn for f.eks. 15 år siden. Anonymkode: 70360...cb2
Jan Brandt Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Egentlig barneskole, men det startet virkelig på videregående, og så toppet det seg da jeg var 25 år. Nå er jeg 31 år og har det veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 Begynte nok litt på barneskolen. Og påvirket meg uten at jeg var klar over det, gjennom ungdomsskolen. Ødela for meg på videregående, og gjennom hele 20-årene. Er nå 40, og har vært angstfri i 10år🥳 Anonymkode: 07afe...a80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå