Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Min nye flamme har stor penis og er en fantastisk elsker. Jeg merker imidlertid at han ikke er så stiv og hard som andre menn jeg har hatt sex med, og at dette kan være litt problematisk når jeg sitter øverst (den smetter ut.,,). Noen som har lignende erfrainger??
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Ja. Opplever det på samme måte. Skulle vel også bare mangle, da de store har mer å fylles opp med.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Er en annen tråd her inne som går på det...tror den het noe med "halvstiv"
Gjest Langemann Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Beklager, men jeg tror absolutt ikke stivheten har noe som helst med størrelsen å gjøre. Det er rimelig sikkert andre ting enn størrelsen i så fall, som påvirker dette. Har sett store og harde som "bein" og motsatt mindre/normale som ikke er helt harde. Går nok på dagsform, psyke, helse, lyst osv. i stedet !
Gjest Dum Perignon Skrevet 17. oktober 2005 #5 Skrevet 17. oktober 2005 Av naturlige årsaker må jeg svare "vet ikke."
Gjest Dum Perignon Skrevet 17. oktober 2005 #7 Skrevet 17. oktober 2005 Hest er ikke best ← Passende signatur i forhold til denne tråden.
Gjest Mito24 Skrevet 17. oktober 2005 #8 Skrevet 17. oktober 2005 Passende signatur i forhold til denne tråden. ← Jeg skiftet signatur, slik at dette innlegget mister all mening.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #10 Skrevet 17. oktober 2005 Graden av stivhet har ikke noe med størrelsen på ustyret å gjøre. Min partner har en ganske stor penis og han blir da så stiv som det går an å bli. Tilsvarende har jeg hatt noen svært få kortvarige forhold til menn med mindre og gejnnomsnittlige peniser: de har bare hatt "halvstive"...dermed feiet jeg dem unna ganske raskt, ja. Takke meg til de menn med stort utstyr og som i tillegg er stive. Skulle bare mangle om de ikke klarte det en gang
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #12 Skrevet 17. oktober 2005 "...dermed feiet jeg dem unna ganske raskt, ja. Skulle bare mangle om de ikke klarte det en gang ← her har vi en målbevisst person
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå