AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Jeg har hørt at de som tester seg for positivt for korona også kan få positiv test om man tester seg tre måneder etterpå? Stemmer dette? I så fall. Får man da ikke reise til Sverige før det har gått tre måneder etter man har testa seg positivt? Anonymkode: 8b4ce...667
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Fordi man ennå har korona stoffer i kroppen. Men man smitter ikke andre. Bare at man selv tester positivt. Stemmer dette? Anonymkode: 8b4ce...667
NiceOrNothing Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hørt at de som tester seg for positivt for korona også kan få positiv test om man tester seg tre måneder etterpå? Stemmer dette? I så fall. Får man da ikke reise til Sverige før det har gått tre måneder etter man har testa seg positivt? Anonymkode: 8b4ce...667 Aner ikke hvordan det er ang å reise til Sverige . Men ja, fikk beskjed om at jeg kunne teste positivt i tre måneder fremover , men at jeg ikke er smittsom lenger .
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Ja det stemmer at det vil slå ut på tester lenge. Vi fikk en pasient som hadde vært innlagt på sykehuset til vår avdeling (kommunal korttid) for opptrening og avvenning av O2 før han kunne reise hjem. Han trengte ikke isoleres, han var ikke smitteførende, men ville sannsynligvis få positiv covid test hvis vi testet han skrev sykehuset i epikrisen. Anonymkode: 3cf4b...8d8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Så da kan man ikke reise til Sverige hvis man nettopp har hatt korona? Må man da vente i tre måneder før man kan reise inn til Sverige? Så hvis man da planlegger tur inn til Sverige om kortere enn tre måneder så er det veldig dumt å bli smitta i det hele tatt nå. Anonymkode: 8b4ce...667
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Ingen som vet om reglene? Anonymkode: f16bc...c06
Anbefalte innlegg