Bettyspaghetti Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Er det noen som har erfaring med dette? Jeg har ordnet meg profil der, og får mange likes men ingen starter en samtale? Er det forventet at jeg skal starte samtalen? Venter de på at jeg skal like dem tilbake før de tør å chatte? NB! Jeg er helt fersk på sånn nettdate-greier. Nylig singel og mest av alt fornøyd med den tilværelsen, men ble likevel litt nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Bare vær obs på alle de falske profilene. Anonymkode: 1458e...744 1
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Al mass med scammere. Lite ekte profiler 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 13 minutter siden, Bettyspaghetti said: får mange likes men ingen starter en samtale? Starter ikke du samtaler da? Anonymkode: d3a31...af0
Lillpia Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Bettyspaghetti skrev (15 minutter siden): Er det noen som har erfaring med dette? Jeg har ordnet meg profil der, og får mange likes men ingen starter en samtale? Er det forventet at jeg skal starte samtalen? Venter de på at jeg skal like dem tilbake før de tør å chatte? NB! Jeg er helt fersk på sånn nettdate-greier. Nylig singel og mest av alt fornøyd med den tilværelsen, men ble likevel litt nysgjerrig. Du må like dem tilbake før dere kan begynne å chate Er en del fakes der, men de er enkle å spote. Positivt at man får opp venners venner synes jeg. 2
Bettyspaghetti Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2021 Jeg starter gjerne en samtale med noen jeg liker jeg, men forventer også da at noen starter en samtale med meg om de liker min profil? La oss si at det er 50 stk som har "likt meg" er det ikke litt rart at ingen av disse prøver å få i gang en prat? Virker litt useriøst. Hvordan avslører jeg falske profiler🙈
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Jeg har møtt en der nå, veldig herlig fyr. Har snakket sammen en uke å møttes å gått tur to kvelder (er nesten naboer faktisk) Vi er enige om å møtes mer 😍 Anonymkode: ebfe3...bb7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 GrønnNellik68 skrev (4 timer siden): Al mass med scammere. Lite ekte profiler Tror ikke jeg har sett en eneste «ikke ekte» profil der jeg. Men så mye kjentfolk da. Har deaktivert allerede før det var gått en uke da 🥰 Anonymkode: ebfe3...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Han jeg snakker med sendte mld først iallefall. Er flere som sendte meg mld først, har fadet ut de andre riktignok. Anonymkode: ebfe3...bb7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 Jeg opprettet en profil der på et tidspunkt. Så mange av de samme mennene der som på Tinder. Det som er litt gøy, er at du kan se hvem deres felles FB-venner er. Kom ikke over noe scam. Tror jeg automatisk styrer unna menn som ser for glatte ut. Anonymkode: f9713...7ea
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 Jeg prøvde det en stund, men det var bare tull. Bare userløse tullinger og scam. Anonymkode: fdd2e...867
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 Det er problemet med nettdating, ingen av partene skriver til hverandre 😅 Jeg har som en tommelfingerregel at jeg skriver noe om det er jeg som får opp «du har en match». (Husker inne helt hva som skjer på facebook dating, men antar det er noe lignende Tinder). Altså om jeg er første som liker den andre, da skriver jeg ikke noe, siden man ikke man skrive noe uten en match. Er en haug av profiler på Tinder hvor det står noe ala «jeg skriver ikke først». Hater menn som spiller kostbar, og liker aldri de profilene. Er man ikke alle der ute for at man faktisk ønsker å møte noen? Da må man legge ned litt krefter i det 😅 Anonymkode: 9aa2e...43c 1
Gjest Handyhedmark Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 Synes det er mye tull på datingapper. Mye falske damer etc.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har som en tommelfingerregel at jeg skriver noe om det er jeg som får opp «du har en match». (Husker inne helt hva som skjer på facebook dating, men antar det er noe lignende Tinder). Altså om jeg er første som liker den andre, da skriver jeg ikke noe, siden man ikke man skrive noe uten en match. Jeg har som tommelfingerregel "at det skal ikke stå på meg, om det ikke blir noe". Så vil jeg ha kontakt, så skriver jeg uansett. Føler meg ikke desp av den grunn. Tinder er tross alt de desperates arena. Anonymkode: a3877...565 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #15 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har som tommelfingerregel "at det skal ikke stå på meg, om det ikke blir noe". Så vil jeg ha kontakt, så skriver jeg uansett. Føler meg ikke desp av den grunn. Tinder er tross alt de desperates arena. Anonymkode: a3877...565 Jeg sitter ikke klistret til datingappen hele døgnet. Helt ærlig om jeg ser jeg fikk en match fra en mann for 12+ timer siden, og han ikke har skrevet noe, sier det til meg at han faktisk ikke er interessert i annet enn en match å skryte av. Da sletter jeg matchen og går videre. Har man ikke tid til å skrive noe, har man heller ikke tid til å få en match. Det tar 10 sekunder ekstra å skrive «hei, hvordan går det?». Anonymkode: 9aa2e...43c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sitter ikke klistret til datingappen hele døgnet. Helt ærlig om jeg ser jeg fikk en match fra en mann for 12+ timer siden, og han ikke har skrevet noe, sier det til meg at han faktisk ikke er interessert i annet enn en match å skryte av. Da sletter jeg matchen og går videre. Har man ikke tid til å skrive noe, har man heller ikke tid til å få en match. Det tar 10 sekunder ekstra å skrive «hei, hvordan går det?». Anonymkode: 9aa2e...43c Jeg ser ikke at ikke min regel kan gjelde for meg her likevel? Hvis jeg ser at jeg har en match, så driter jeg i om hen har fått en eller tolv timer på seg til å skrive først. Det "koster" ikke meg mer enn ti sekunder heller, å si hei. Den kostbarheten er et unødvendig spill. Den andres motiver vet jeg null om, men min egen respons speiles av at jeg ønsker kontakt. Anonymkode: a3877...565 1
Bettyspaghetti Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #17 Skrevet 31. desember 2021 Jeg slettet faktisk profilen min igjen etter bare noen dager🙈 Synes det ble så rart hele greia.. Jeg tror kanskje ikke sånn nettdating er noe for meg, er det fortsatt mulig i denne teknologiske verden og møte noen i virkeligheten? Sånn f.eks. på butikken, på en konsert, på en kunstutstilling eller lignende? Jeg trives også usedvanlig godt i mitt eget selskap, jeg er eksepsjonelt artig å være sammen med🤣 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 Bettyspaghetti skrev (2 timer siden): Jeg slettet faktisk profilen min igjen etter bare noen dager🙈 Synes det ble så rart hele greia.. Jeg tror kanskje ikke sånn nettdating er noe for meg, er det fortsatt mulig i denne teknologiske verden og møte noen i virkeligheten? Sånn f.eks. på butikken, på en konsert, på en kunstutstilling eller lignende? Jeg trives også usedvanlig godt i mitt eget selskap, jeg er eksepsjonelt artig å være sammen med🤣 Jeg er som deg, tror jeg! Hadde vært desidert best å møte noen «live» med en gang, og tilfeldig, det må være mest ekte. Men vi har covid rundt oss, og det er færre arenaer enn tidligere. Så noe kan man jo gjøre, mens man ellers venter på normale tilstander? Jeg har fortsatt min nettdating-profil da. På andre måneden. Er innom daglig. Registrerer at menn ikke sender livstegn til meg først, selv om det er jeg som sørger for at vi får match. Da mister jeg gjerne litt troen på at dette er noe i det hele tatt. Anonymkode: 6df72...ce0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå