AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Skal øke til ører på en barnelue. Men forstår ikke hva som menes i siste avsnitt på oppskriften. Det står 4 økningsmarkører og gjenta fra * Til *? Hvor mange ganger skal det gjentas? Håper noen kan gi det inn med teskje☺️ Anonymkode: 6bbc0...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 En gang til. F.eks minste størrelse 28 rett, markør 1 ny + tre masker + 1 ny, markør, 20 rett markør 1 ny + 3 masker + 1 ny, markør, 28 rett = 82 masker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Del Skrevet 30. desember 2021 Føsleguri skrev (3 timer siden): En gang til. F.eks minste størrelse 28 rett, markør 1 ny + tre masker + 1 ny, markør, 20 rett markør 1 ny + 3 masker + 1 ny, markør, 28 rett = 82 masker Takk! Men når jeg skal øke andre gang, øker jeg da mot venstre først og så mot høyre, eller samme som forrige gang ( hø økning først også ve økn)? Anonymkode: 6bbc0...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Men når jeg skal øke andre gang, øker jeg da mot venstre først og så mot høyre, eller samme som forrige gang ( hø økning først også ve økn)? Anonymkode: 6bbc0...799 Samme som første økningen. Anonymkode: ac44a...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå