Norasaka Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Hei jeg er en jente på 15 som trener styrke, nå begynner jeg med å løfte vekter på treningsenter (fordi jeg er gammel nok nå) ,jeg har ikke serlig muksler, det er mer at jeg er «fit». Har også hadd corona og kyssesyken nå ganske nylig som har gjort at jeg har fått ganske lite energi å blir lett utmattet så burde jeg ta pre workout før trening eller noe form for energiboost etter en stund? Og hvor mange ganger i uken, hvor lenge per økt, og typ mat innholdet mitt. så hvis noen har noen som helst tips/ triks så plis gi en lyd🏋🏼♀️😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Del Skrevet 31. desember 2021 Norasaka skrev (På 30.12.2021 den 15.22): Hei jeg er en jente på 15 som trener styrke, nå begynner jeg med å løfte vekter på treningsenter (fordi jeg er gammel nok nå) ,jeg har ikke serlig muksler, det er mer at jeg er «fit». Har også hadd corona og kyssesyken nå ganske nylig som har gjort at jeg har fått ganske lite energi å blir lett utmattet så burde jeg ta pre workout før trening eller noe form for energiboost etter en stund? Og hvor mange ganger i uken, hvor lenge per økt, og typ mat innholdet mitt. så hvis noen har noen som helst tips/ triks så plis gi en lyd🏋🏼♀️😊😊 Last ned stronglift 5x5 appen , den gir deg et minimalistisk oppsett, den har også videoer på hvordan utføre ting , hvordan varme opp, hva du skal løfte , når du har tatt nok pause mellom seriene osv, er et opplegg som tar 40-60 minutter , 3 ganger i ukene, man, ons, fre , med helgen fri fungere bra, eller tirs, tor, lørdag, men må skal ha 2 sammenhenge hviledager per uke. om du gjør det riktig å trene knebøy som han sier med lav stang plassering , så kommer du også til å bygge jævlig bra ræv, snakker av erfaring. Du blir sterke og strammer i kroppen. Appen er gratis. Anonymkode: e28f3...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Last ned stronglift 5x5 appen , den gir deg et minimalistisk oppsett, den har også videoer på hvordan utføre ting , hvordan varme opp, hva du skal løfte , når du har tatt nok pause mellom seriene osv, er et opplegg som tar 40-60 minutter , 3 ganger i ukene, man, ons, fre , med helgen fri fungere bra, eller tirs, tor, lørdag, men må skal ha 2 sammenhenge hviledager per uke. om du gjør det riktig å trene knebøy som han sier med lav stang plassering , så kommer du også til å bygge jævlig bra ræv, snakker av erfaring. Du blir sterke og strammer i kroppen. Appen er gratis. Anonymkode: e28f3...067 Norasaka skrev (På 30.12.2021 den 15.22): Hei jeg er en jente på 15 som trener styrke, nå begynner jeg med å løfte vekter på treningsenter (fordi jeg er gammel nok nå) ,jeg har ikke serlig muksler, det er mer at jeg er «fit». Har også hadd corona og kyssesyken nå ganske nylig som har gjort at jeg har fått ganske lite energi å blir lett utmattet så burde jeg ta pre workout før trening eller noe form for energiboost etter en stund? Og hvor mange ganger i uken, hvor lenge per økt, og typ mat innholdet mitt. så hvis noen har noen som helst tips/ triks så plis gi en lyd🏋🏼♀️😊😊 Jeg har dekket treningen så nå svare jeg på maten, 1. spis noe mere mat, nå er du aktiv og de progressive tyngre vektene krever mere energi 2. spis mors middag, er den protein fattig så tilsett en protein Shake 3. frokost , havregryn eller frokostblanding så lenge det er et kurant fiberinnhold på rundt 70 % , tilsett litt syltetøy for smak noen timer senere på skolen? Ta en proteinshake og 1 nevne med mandler lunsj, rester fra middagen om du kan, eller 3-4 brødskiver ( 70-100% grovt) med kalkunpålegg 2-3 skiver per brødskive , hadde vært fint med en brødskive med makrell i tomat ( for omega 3) samt 1 med leverpostei ( for jern) noen timer senere, du er kanskje ferdig med skolen nå da? I det du skal dra innta 1 protein Shake, 1 neve med nøtter , 1 banan er kanskje nå du stikker rett på trening? Så er det mors middag kveldamat: hadde tatt noe halvveis digg for å dekke sukker sug, dette er noe du skal kunne følge over tid, trenger ikke å være perfekt . jeg hadde valgt noe som vanilje yoghurt , stø litt linfrø, noen eple bitter? Vær kreativ, ta noe som ligger lett i magen, men som er digg! forslag 2 kveldsmat kunne også vært 3-4 knekkebrød , kanskje den typen som ikke er så mye kalorier i, mye proteinrik pålegg på som tykt lag med makrell i tomat, flere skiver med kalkun, skinke , litt ost, samt en stort glass melk ikke overkomplisert ting , å spise bra vil gi den en utrolig fin figur i samsvar med styrketrening , man kan når som helst stramme litt inn om man øker for mye i fettmasse, men ikke undervurder det nye kaloribehovet ditt. lykke til Anonymkode: e28f3...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norasaka Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 20.33): Jeg har dekket treningen så nå svare jeg på maten, 1. spis noe mere mat, nå er du aktiv og de progressive tyngre vektene krever mere energi 2. spis mors middag, er den protein fattig så tilsett en protein Shake 3. frokost , havregryn eller frokostblanding så lenge det er et kurant fiberinnhold på rundt 70 % , tilsett litt syltetøy for smak noen timer senere på skolen? Ta en proteinshake og 1 nevne med mandler lunsj, rester fra middagen om du kan, eller 3-4 brødskiver ( 70-100% grovt) med kalkunpålegg 2-3 skiver per brødskive , hadde vært fint med en brødskive med makrell i tomat ( for omega 3) samt 1 med leverpostei ( for jern) noen timer senere, du er kanskje ferdig med skolen nå da? I det du skal dra innta 1 protein Shake, 1 neve med nøtter , 1 banan er kanskje nå du stikker rett på trening? Så er det mors middag kveldamat: hadde tatt noe halvveis digg for å dekke sukker sug, dette er noe du skal kunne følge over tid, trenger ikke å være perfekt . jeg hadde valgt noe som vanilje yoghurt , stø litt linfrø, noen eple bitter? Vær kreativ, ta noe som ligger lett i magen, men som er digg! forslag 2 kveldsmat kunne også vært 3-4 knekkebrød , kanskje den typen som ikke er så mye kalorier i, mye proteinrik pålegg på som tykt lag med makrell i tomat, flere skiver med kalkun, skinke , litt ost, samt en stort glass melk ikke overkomplisert ting , å spise bra vil gi den en utrolig fin figur i samsvar med styrketrening , man kan når som helst stramme litt inn om man øker for mye i fettmasse, men ikke undervurder det nye kaloribehovet ditt. lykke til Anonymkode: e28f3...067 Tusentakk!! Dette er veldig mye til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå