AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #21 Skrevet 30. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på hjemmekontor med MYE som må gjøres før nyttår, og barna på 12 og 14 har skolefri. I dag tidlig kranglet ungene om noe helt idiotisk, hyling og skriking og kjefting. Jeg mister aldri besinnelsen, men i dag rant det over. Hevet stemmen og sa at NÅ er det nok. Sa til og med til eldste at "nå holder du kjeft" når han begynte å protestere. Føler meg som verdens verste mor, men brukte hele lunsjen på å snakke med dem etterpå. Det ble bare litt for mye med stress ift tidsfrister på jobb, og de som sto i etasjen over og skrek til hverandre over en filleting... Er jeg en dårlig mor? Anonymkode: c87db...b64 Det går bra. Hater når slike rottetryner gnåler om alt mulig. Eneste som funker er kjefting og vold Anonymkode: ffa12...042
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #22 Skrevet 30. desember 2021 Kjenner meg igjen i deg. Jeg hever stemmen sjelden til barna mine. De er tenåringer, men får dårlig samvittighet om jeg gjør det og begeret renner over. Det er helt naturlig når føler seg presset, og barna krangler. Vi er bare mennesker vi også. Når jeg tenker meg om er det i slike situasjoner jeg også blir stresset. Når ungene begynner å krangle og det eskalerer og de roper til hverandre - over bagateller. Jobber i barnehage og har en travel hverdag, og klarer ikke alltid å være like tålmodig når jeg kommer hjem. Anonymkode: ad9be...bc7
Gjest Warrior Skrevet 30. desember 2021 #23 Skrevet 30. desember 2021 (endret) Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor. Det er da ikke noe galt i å heve stemmen til barn som krangler/er ulydig. Forskjell på å heve stemmen og det å skrike. Endret 30. desember 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #24 Skrevet 30. desember 2021 Hvis det er noe her som gjør deg til en dårlig mor, så er det heller det at du aldri før har hevet stemmen overfor barna dine. Hva slags ufyselige drittsekker kommer disse to til å bli?! Anonymkode: 4b649...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #25 Skrevet 30. desember 2021 Har du virkelig klart å være tobarnsmor i 12 år uten å heve stemmen? Jeg har aldri skreket til barna mine (skriking er ikke noe for voksne folk), men hevet stemmen; det har jeg. Så klart ikke optimalt å be 14 åringen holde kjeft, men 14 åringen er jo absolutt gammel nok til å forstå tid og sted for en krangel også. Synes det er riktig av deg å forklare deg etterpå, mest mtp et lite familieråd for å fø barna til å forstå at dere er flere i huset og flere med problemer. Men å bruke hele lunsjen på det hadde jeg nok ikke gjort 😊 Anonymkode: ac74c...279 1
Fuglemor Skrevet 30. desember 2021 #26 Skrevet 30. desember 2021 Birøkterenn skrev (3 minutter siden): Ja du er desverre en dårlig mor, men du kan jobbe for å bli bedre. Det er ikke lett for barna dine i disse koronatider og barna skal alltid settes først. Bra at du innser at du er en dårlig mor så du kan jobbe med det. Herregud da menneske
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #27 Skrevet 30. desember 2021 Jeg hever stemmen titt og ofte Det jeg reagerer på hos ts er at hun har aldri hevet stemmen før. Hva skal skje med barna hennes når du kommer ut i det virkelige livet? Anonymkode: 20f17...f4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå