Gå til innhold

Har du vært på Speed-date?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har vært eller hørt andre som har vært på Speeddate? Noen som kan dele erfaringer? Hvilke type folk er det som egentlig går på dette? Kunne godt tenk meg å prøvt selv, men vet ikke om jeg tørr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neivel. Ingen altså?? Hvorfor ikke? Det er jo tydeligvis mange single her inne, og mange av dere vil jo treffe noen. Så hvorfor vil dere ikke prøve speeddating? Jeg vurderer å melde meg på, og lurte bare på om noen hadde erfaring med det. Men det virker jo som det er et "ikke" tema her inne. Det kan vel ikke være så bad da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke speed-dating er veldig vanlig! Hadde jeg vært singel kunne jeg nok meldt meg på. Men da bare for moro, og hvis jeg traff noen jeg ville bli bedre kjent med hadde jeg tatt det som en bonus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Ja, akkurat. Det slik jeg også tenker. Jeg har et barn på 4 år, og har ikke tid til å gå ut på byen hver helg. De gangene jeg går ut, er det egentlig for å være med venner og kose meg. Ikke denne her "jakt" greia. Så jeg tenkte faktisk å melde meg på bare for moroskyld. En kombinasjon av spenning og litt uvanlig + en god bonus hvis man treffer noen kjekke folk. Tenk 15 single menn som man har 5 min. på hver av dem. Ikke noe pinlige greier hvis det ikke fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gjøre det jeg! Du har jo ingenting å tape.. Kanskje du kan få med deg en singel venninne eller noe også? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Speed-dating! Med en frisk innstilling om at vi skal bare ha det moro!

Gud, så mye rare folk, men så gøy! Dessverre byttet de om aldersgrensen (fra 28-35 til 35-45) en uke før (vi meldte oss på før det), og det syntes. Nå skal det nevnes at vertinnen sa at den kvelden inneholdt den rareste samlingen av menn hun noen gang hadde sett :overrasket::ler: Og en tredjedel av dem var alt for gamle for meg.

Generelt var jentene pene, velutdannede vanlige jenter. Mannfolka var mest over 40, mye raringer (to stk over 50...) og velutdannede. Det var ett minutt til å snakke med hver, og ett minutt kan vare veeeeldig lenge...men også gå alt for fort! :Nikke:

Hovedinntrykket var...en interessant kveld. Og det var jo smigrende at 12 av 27 mannfolk gjerne ville treffe meg igjen (men jeg tror noen av dem bare krysset av på flest mulig i håp om å få noen som helst treff...) :ler:

Jeg kommer til å gjøre det igjen - det var vel det du var ute etter å vite. Fordi jeg tror det var sant at det var litt mye rare menn der da vi var der (håper jeg virkelig), og fordi jeg tror det blir enda mer gøy neste gang. Jeg kommer sannsynligvis til å bruke Speddater Norge neste gang, også.

Hører gjerne hvilken erfaring du hadde når du har vært der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Hadde jeg holdt til i Oslo hadde jeg forsøkt det. Uansett utfall av kvelden må det bli en ganske så spennende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Har ikke vært selv, men flere venner av meg (både hunkjønn og hankjønn) har forsøkt det et par ganger. Noen ganger har det vært totalt mislykket, andre ganger har det kommet noen dater ut av det. Hittels er det ingen som har truffet noen som de er blitt sammen med på speed- date.

Slik jeg har oppfattet speed- dateing er det mange ulike mennesker som er mer eller mindre seriøse. Det kommer sikkert litt an på aldersgruppen også. Uansett så bør man være åpen og ha de sosiale antennene på maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...