Gå til innhold

Ny date stalker ungjenter på insta - sugardad?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en voksen mann i 60-årene en stund og har først nå sjekkert hans sosiale medier. 80% av hva han følger er unge treningsjenter og damer, men kun likes på bildene hvor de viser kropp. Mye halvnakne damer som spiller på sex. Virker som han kanskje benytter insta for sjekking. Og legger stadig til unge og pene jenter og modeller i 18-20 årene som viser mye kropp og nakne kropper. Menn er menn, men føler det litt ubehagelig at det er «småjenter» i fht hans aldrer. Vet han har fått tilbud før om å være sugardad osv, noe han sier han har takket nei til, men når han hver dag er på insta og følger masse damer, blir jeg grusomt usikker. 
Han sier han elsker meg og trenger bare meg, men da setter jeg spørsmålstegn med aktiviteten på SoMe når jeg ikke er tilstede.

Han snapper også midt på natten.

Trodde man slapp dette når man møter en i midten av 60-årene…

Tør jeg satse videre? 

Anonymkode: 10fc1...d30

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal selvsagt ligge unna han her. Han lever som en fjortiss, uansett alder.

Anonymkode: 84bab...41c

• Liker 36
Skrevet

Det er utrolig mange menn i den alderen som blir ordentlig griser syns jeg da. De blir sexfikserte delux og alt skal prøves og grises med samtidig som de spiller på at de er godt voksne har masse erfaringer. Sånne mannfolk skal en ligge langt unna. Er en grunn for at jeg liker yngre menn... helst under 45. Dette er en av grunnene de holder ikke på sånn. De syns jeg er mer modne enn disse gamle grisene. 

Anonymkode: 444de...c35

• Liker 16
Skrevet

"Menn er menn"? Nei at 60 åringer følger en haug med tenåringer og unge jenter fordi han seksualiserer dem og liker kroppene dems skal du ikke bortforklare og unnskylde med "menn er menn"! 

Hadde dumpet han grisen der på flekken 

Anonymkode: afd87...f21

• Liker 32
Skrevet

Utrolig sært og ikke helt normalt vil jeg si.

Kjæresten min er 62, jeg er 40, og kan aldri forestille meg at han ville gjort noe sånt. Det ville gjort meg veldig ukomfortabel, han har heldigvis bedre verdier enn det. 
Tok en stund før han aksepterte vår aldersforskjell…så at en mann i 60-årene åpenlyst sikler på 20-åringer er jo helt koko. 
Ville satt krav om at dette må stoppe, ellers så er forholdet over. 

Anonymkode: 85ad0...6c6

• Liker 11
Skrevet

Du kan trøste deg med at han nok ikke får napp. 

En "ungdommelig leken mann, med erfaring "....🤣

Anonymkode: 57db2...3cc

• Liker 9
Skrevet

Han er bare en kåt gammel geitebukk. Ikke noe å ta på vei for. 

Anonymkode: 8de65...a42

• Liker 4
Skrevet

Svarene bekrefer det jeg tenker - at jeg må gå videre.

Kan selvfølgelig be han slette alt som ikke hører hjemme i et forhold, men det endrer ikke han som person eller hans syn på jenter/damer.

Han har datet en del i de to årene etter han ble skilt - og han sier han trengte det etter å ha vært gift i nesten 40 år. Kan forstå det. Vi er forskjellige, men tenker leken og evt hans engasjement på SoMe burde ha stoppet nå uten at jeg må be om det…

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan selvfølgelig be han slette alt som ikke hører hjemme i et forhold, men det endrer ikke han som person eller hans syn på jenter/damer.

Han har datet en del i de to årene etter han ble skilt - og han sier han trengte det etter å ha vært gift i nesten 40 år. Kan forstå det. Vi er forskjellige, men tenker leken og evt hans engasjement på SoMe burde ha stoppet nå uten at jeg må be om det…

Kanskje det er der rette ja. Har dere snakket ordentlig om det, fortalt han at det er noe som virkelig plager deg og at sånn aktivitet ikke er normal? Er dere rundt samme alder, og matcher ellers?

Anonymkode: 85ad0...6c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Det er det som er problemet og helt uakseptabelt i mine øyne. Bra du dumper han, han er virkelig ingenting å samle på og bare det at du også mistenker han for å vært sugardaddy sier jo mye om denne mannen. For det er virkelig ikke greit å utnytte unge jenter som trenger penger, til seksuelle fordeler for seg selv når man kunne vært bestefaren deres og disse jentene aldri hadde hatt interesse av han av fri vilje om de ikke var i økonomisk nød! 

Nå er det uansett ille at han følger så unge jenter og liker kroppsbilder av så unge jenter, man trenger ikke betale noen for å være en ekkel gammel gris... For meg hadde det også vært dealbreaker om han likte kroppsbilder av massevis av jevnaldrende damer men at de er så unge det er spikeren i kista! 

• Liker 12
Skrevet

Sugardad - Horekunde. 

Anonymkode: 88ddd...431

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Syntes faktisk litt synd på sånne menn, de velger seg ut av langvarig ekteskap og bare titter på unge jenter. Dette viser jo hvordan denne mannen egentlig ser på damer/jenter - "kona lager mat, jeg ser på fotball" holdning. Synd at han, som mange andre eldre menn velger seg ut av ekteskapet i håp om noe "bedre" så blir de sett på som griser fordi de kommer aldri i verden til å få det de anser som "best". 

Dette forstår dem jo selvsagt ikke selv, derfor jeg syntes det er trist. Et 40 års ekteskap syntes jeg fortjener å bli ENDA lengre. 

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (2 minutter siden):

Syntes faktisk litt synd på sånne menn, de velger seg ut av langvarig ekteskap og bare titter på unge jenter. Dette viser jo hvordan denne mannen egentlig ser på damer/jenter - "kona lager mat, jeg ser på fotball" holdning. Synd at han, som mange andre eldre menn velger seg ut av ekteskapet i håp om noe "bedre" så blir de sett på som griser fordi de kommer aldri i verden til å få det de anser som "best". 

Dette forstår dem jo selvsagt ikke selv, derfor jeg syntes det er trist. Et 40 års ekteskap syntes jeg fortjener å bli ENDA lengre. 

Synd? Hallo disse mennene velger selv kvinnesynet og moralene sine og velger selv å fyre opp med bensin til å tenne på ungjenter fordi de nettopp tillater seg selv det og oppsøker det og skaper seksuelle fantasier om dem. Det er IKKE synd på de! Hadde de valgt å oppføre seg som normale folk med bedre holdninger og kvinnesyn hadde de kanskje hatt flere dype og givende relasjoner (med jevnaldrende) også. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har datet en voksen mann i 60-årene en stund og har først nå sjekkert hans sosiale medier. 80% av hva han følger er unge treningsjenter og damer, men kun likes på bildene hvor de viser kropp. Mye halvnakne damer som spiller på sex. Virker som han kanskje benytter insta for sjekking. Og legger stadig til unge og pene jenter og modeller i 18-20 årene som viser mye kropp og nakne kropper. Menn er menn, men føler det litt ubehagelig at det er «småjenter» i fht hans aldrer. Vet han har fått tilbud før om å være sugardad osv, noe han sier han har takket nei til, men når han hver dag er på insta og følger masse damer, blir jeg grusomt usikker. 
Han sier han elsker meg og trenger bare meg, men da setter jeg spørsmålstegn med aktiviteten på SoMe når jeg ikke er tilstede.

Han snapper også midt på natten.

Trodde man slapp dette når man møter en i midten av 60-årene…

Tør jeg satse videre? 

Dette er ikke greit nei jeg synes du skal holde deg på avstand og ikke legge for mye følelser i det forholdet 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan trøste deg med at han nok ikke får napp. 

En "ungdommelig leken mann, med erfaring "....🤣

Anonymkode: 57db2...3cc

Det er fullt mulig at han får napp hvis han møter en desperat ung jente som han kanskje vil spandere på. Hvem vet? 

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (10 minutter siden):

Det ville jo vært synd på kona da, hvis hun skulle kaste bort ENDA mer tid på en mann med det kvinnesynet.

Anonymkode: 7e69b...336

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synd? Hallo disse mennene velger selv kvinnesynet og moralene sine og velger selv å fyre opp med bensin til å tenne på ungjenter fordi de nettopp tillater seg selv det og oppsøker det og skaper seksuelle fantasier om dem. Det er IKKE synd på de! Hadde de valgt å oppføre seg som normale folk med bedre holdninger og kvinnesyn hadde de kanskje hatt flere dype og givende relasjoner (med jevnaldrende) også. 

Det er dessverre ikke alle her i landet som har selvinnsikt nok til å faktisk skjønne. 

Sier ikke at jeg syntes SYND på dem fordi måten de er på, sier jeg syntes synd på de fordi de velger bort noe bra mot noe de aldri kommer til å få. Det er en stor forskjell.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ville jo vært synd på kona da, hvis hun skulle kaste bort ENDA mer tid på en mann med det kvinnesynet.

Anonymkode: 7e69b...336

Hvis de hadde det bra så er vel ikke det opp til deg å bestemme? De fleste menn i den generasjonen har det kvinnesynet og sånn er det bare. De fleste kvinner i den generasjonen har OGSÅ det synet.

Nå må ikke du være så jævlig firkanta, folk er faen meg folk. Sier IKKE at jeg støtter det synet, men noen er sånn, noen er IKKE sånn.

Endret av Rosatoast
Skrevet
Rosatoast skrev (Akkurat nå):

Det er dessverre ikke alle her i landet som har selvinnsikt nok til å faktisk skjønne. 

Sier ikke at jeg syntes SYND på dem fordi måten de er på, sier jeg syntes synd på de fordi de velger bort noe bra mot noe de aldri kommer til å få. Det er en stor forskjell.

Tro meg, de har mer enn nok selvinnsikt til å skjønne det. De bare syns seksuelle tanker om unge trange jenter er noe de ønsker sterkere å leve ut enn en normal kjærlighetsrelasjon med en jevnaldrende kvinne. Disse mennene har et fucked up og nedlatende kvinnesyn og det er det det handler om

• Liker 2
Skrevet
Rosatoast skrev (1 minutt siden):

Hvis de hadde det bra så er vel ikke det opp til deg å bestemme? De fleste menn i den generasjonen har det kvinnesynet og sånn er det bare. De fleste kvinner i den generasjonen har OGSÅ det synet.

Nå må ikke du være så jævlig firkanta, folk er faen meg folk. Sier IKKE at jeg støtter det synet, men noen er sånn, noen er IKKE sånn.

Nå syns jeg du er langt ute på viddene her. Nei de fleste menn og kvinner i den generasjonen har IKKE det kvinnesynet at det er greit å ligge med og tenne på noen som kunne vært barnebarnet ditt og å oppsøke disse for egen tilfredsstillelse! 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...