Gå til innhold

5 i uka

Gjest David Lee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker det😁👍

Sett første episode nå.

Speed-versjonen av jakten på kjærligheten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Andre som syntes at han ene frieren til Gurly lignet litt på Christian Ringnes? :P Jeg så på med mamma og hun kommenterte at han som vant til slutt lignet på Olav Thon 😝 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett med Gurly ennå. ☺️ Har bare sett med Emilio. Var jo litt gøy at det var så kjapt. Alt i ett program, liksom. Hva heter hun Veronika på Insta, tro? Eller var det Insta hun jobbet med? Husker ikke helt. 

Likte programmet litt. Skal i alle fall prøve meg på en episode til. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 minutt siden):

Har ikke sett med Gurly ennå. ☺️ Har bare sett med Emilio. Var jo litt gøy at det var så kjapt. Alt i ett program, liksom. Hva heter hun Veronika på Insta, tro? Eller var det Insta hun jobbet med? Husker ikke helt. 

Likte programmet litt. Skal i alle fall prøve meg på en episode til. ☺️

Skulle vært 4 episoder i uken til hver person heller, dette blir som en miniatyr versjon av jakten på kjærligheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (49 minutter siden):

Skulle vært 4 episoder i uken til hver person heller, dette blir som en miniatyr versjon av jakten på kjærligheten 

Jo, kanskje, men det er jo så treigt. Selv om jeg liker Jakten, da. Men det har tapt seg litt de siste åra. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett den episoden med Gurly. For ei dame! Gubbene hun fikk på besøk var morsomme. Tror han som vant, bare var ute etter å vinne mer enn han var ute etter å bli kjent med dama. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snipa skrev (Akkurat nå):

Har bare sett den episoden med Gurly. For ei dame! Gubbene hun fikk på besøk var morsomme. Tror han som vant, bare var ute etter å vinne mer enn han var ute etter å bli kjent med dama. 

Jeg holdt på å le meg i hjel når de holdt på med keramikk 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så kul Yrja var! Fikk dere med dere hva hun jobber med? Jeg er spent på om de holder videre, får ikke lest på tv2 pga tekniske problemer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (8 minutter siden):

Wow så kul Yrja var! Fikk dere med dere hva hun jobber med? Jeg er spent på om de holder videre, får ikke lest på tv2 pga tekniske problemer. 

Hun gir ut den veldig fine podcasten "Power Ladies". Her har du hjemmesiden hennes: Yrja Oftedahl

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...