Gjest David Lee Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Skal dere følge med på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Nei, er så mange patetiske datingprogrammer for tida, og dette er et av dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 1. januar 2022 #3 Del Skrevet 1. januar 2022 Sett det originale programmet fra Storbritannia, helt utrolig lite gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 3. januar 2022 #4 Del Skrevet 3. januar 2022 Utrolig kleint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. januar 2022 #5 Del Skrevet 3. januar 2022 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 5. januar 2022 #6 Del Skrevet 5. januar 2022 Liker det😁👍 Sett første episode nå. Speed-versjonen av jakten på kjærligheten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. januar 2022 #7 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg så episoden med Gurly i går, helt fantastisk 😄 Lo veldig mye når de skulle gjenskape scenen fra Ghost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 27. januar 2022 #8 Del Skrevet 27. januar 2022 Liker det også! Men det blir aldri noe ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2022 #9 Del Skrevet 28. januar 2022 Andre som syntes at han ene frieren til Gurly lignet litt på Christian Ringnes? Jeg så på med mamma og hun kommenterte at han som vant til slutt lignet på Olav Thon 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 29. januar 2022 #10 Del Skrevet 29. januar 2022 Har ikke sett med Gurly ennå. ☺️ Har bare sett med Emilio. Var jo litt gøy at det var så kjapt. Alt i ett program, liksom. Hva heter hun Veronika på Insta, tro? Eller var det Insta hun jobbet med? Husker ikke helt. Likte programmet litt. Skal i alle fall prøve meg på en episode til. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2022 #11 Del Skrevet 29. januar 2022 Kaisamaia skrev (1 minutt siden): Har ikke sett med Gurly ennå. ☺️ Har bare sett med Emilio. Var jo litt gøy at det var så kjapt. Alt i ett program, liksom. Hva heter hun Veronika på Insta, tro? Eller var det Insta hun jobbet med? Husker ikke helt. Likte programmet litt. Skal i alle fall prøve meg på en episode til. ☺️ Skulle vært 4 episoder i uken til hver person heller, dette blir som en miniatyr versjon av jakten på kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 29. januar 2022 #12 Del Skrevet 29. januar 2022 Cid skrev (49 minutter siden): Skulle vært 4 episoder i uken til hver person heller, dette blir som en miniatyr versjon av jakten på kjærligheten Jo, kanskje, men det er jo så treigt. Selv om jeg liker Jakten, da. Men det har tapt seg litt de siste åra. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 30. januar 2022 #13 Del Skrevet 30. januar 2022 Har bare sett den episoden med Gurly. For ei dame! Gubbene hun fikk på besøk var morsomme. Tror han som vant, bare var ute etter å vinne mer enn han var ute etter å bli kjent med dama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. januar 2022 #14 Del Skrevet 30. januar 2022 Snipa skrev (Akkurat nå): Har bare sett den episoden med Gurly. For ei dame! Gubbene hun fikk på besøk var morsomme. Tror han som vant, bare var ute etter å vinne mer enn han var ute etter å bli kjent med dama. Jeg holdt på å le meg i hjel når de holdt på med keramikk 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 7. februar 2022 #15 Del Skrevet 7. februar 2022 Wow så kul Yrja var! Fikk dere med dere hva hun jobber med? Jeg er spent på om de holder videre, får ikke lest på tv2 pga tekniske problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 7. februar 2022 #16 Del Skrevet 7. februar 2022 Paulinetta skrev (8 minutter siden): Wow så kul Yrja var! Fikk dere med dere hva hun jobber med? Jeg er spent på om de holder videre, får ikke lest på tv2 pga tekniske problemer. Hun gir ut den veldig fine podcasten "Power Ladies". Her har du hjemmesiden hennes: Yrja Oftedahl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 7. februar 2022 #17 Del Skrevet 7. februar 2022 Gnå skrev (7 minutter siden): Hun gir ut den veldig fine podcasten "Power Ladies". Her har du hjemmesiden hennes: Yrja Oftedahl Takk! Her må det lyttes 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. februar 2022 #18 Del Skrevet 8. februar 2022 Var ikke hun med på 71 grader Nord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 8. februar 2022 #19 Del Skrevet 8. februar 2022 Lawyam skrev (46 minutter siden): Var ikke hun med på 71 grader Nord? Jo. Med Mario bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå