Frøken I Skrevet 2. november 2022 #1781 Del Skrevet 2. november 2022 Vilde78 skrev (12 minutter siden): Så ringte klinikken, og det tredje egget overlevde ikke til blastocyst, så da fikk vi ingen på frys. Kjente jeg ble litt skuffet og tenker at da er det vel lite sannsynlig at en av de to i magen har klart seg også 😔 selv om jeg vet at det ikke nødvendigvis stemmer, og at den ene i magen var av bedre kvalitet enn den de beholdt til dyrking. Hadde vært litt beroligende å ha en blasto i reserve kjenner jeg... Det var synd, og kjenner veldig igjen det at det hadde føltes mer trygt å ha noen på frys i reserve. De setter jo gjerne inn det av best kvalitet, så krysser fingrene for at det har bedre sjanser🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1782 Del Skrevet 2. november 2022 Da var uttaket ferdig, jeg synes det var helt forferdelig vondt.. Fikk ut 16 egg, 50% til ivf og 50% til icsi. Venter spent og utålmodig på telefonen i morgen 🤞 jeg ble overstimulert og fikk en mild eggeløsning sprøyte som jeg tok på mandag, og må ta eggeløsningsprøyte i kveld istedet. Noen flere som har måtte gå den veien? 😊 dere som har prøvd befrukting begge måter, hva gir som oftest best resultat? ☺️ Satser høyt på at jeg får noen egg å sette inn på mandag ☺️🤞🥰 Anonymkode: 9b70f...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 2. november 2022 #1783 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da var uttaket ferdig, jeg synes det var helt forferdelig vondt.. Fikk ut 16 egg, 50% til ivf og 50% til icsi. Venter spent og utålmodig på telefonen i morgen 🤞 jeg ble overstimulert og fikk en mild eggeløsning sprøyte som jeg tok på mandag, og må ta eggeløsningsprøyte i kveld istedet. Noen flere som har måtte gå den veien? 😊 dere som har prøvd befrukting begge måter, hva gir som oftest best resultat? ☺️ Satser høyt på at jeg får noen egg å sette inn på mandag ☺️🤞🥰 Anonymkode: 9b70f...620 Huff at du følte det var så vondt! Jeg har ikke syntes det har vært så ille, det siste var det vondeste, men fortsatt innafor. Godt du er ferdig da. Og for et resultat! Håper inderlig gullegget skjuler seg i mengden et sted - masse lykke til. Så bekymret for eggene i magen selv, siden det tredje ikke overlevde til blastocyst... dette gjorde ikke ventetiden noe bedre... sov så dårlig i natt også, hodet kverner og kverner. Embryoene er på dag 5 nå, siden de var 3 dager ved innsett mandag. Tenkt masse på at de kan allerede ha gått til grunne 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1784 Del Skrevet 2. november 2022 Vilde78 skrev (1 time siden): Huff at du følte det var så vondt! Jeg har ikke syntes det har vært så ille, det siste var det vondeste, men fortsatt innafor. Godt du er ferdig da. Og for et resultat! Håper inderlig gullegget skjuler seg i mengden et sted - masse lykke til. Så bekymret for eggene i magen selv, siden det tredje ikke overlevde til blastocyst... dette gjorde ikke ventetiden noe bedre... sov så dårlig i natt også, hodet kverner og kverner. Embryoene er på dag 5 nå, siden de var 3 dager ved innsett mandag. Tenkt masse på at de kan allerede ha gått til grunne 😔 Tusen takk 🥰 Ikke ta sorgene på forskudd, kan fortsatt gå veldig bra med deg. De valgte nok de beste eggene☺️ Krysser fingrene for oss begge🤞 lykke til! ❤️ Anonymkode: 9b70f...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 2. november 2022 #1785 Del Skrevet 2. november 2022 Nå må jeg spørre... noen som har opplevd dette? Jeg kan klemme frem en melk 😳 kan hormonene gjøre det? Går på cyclogest og klexane, men ikke sett dette i bivirkningene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1786 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da var uttaket ferdig, jeg synes det var helt forferdelig vondt.. Fikk ut 16 egg, 50% til ivf og 50% til icsi. Venter spent og utålmodig på telefonen i morgen 🤞 jeg ble overstimulert og fikk en mild eggeløsning sprøyte som jeg tok på mandag, og må ta eggeløsningsprøyte i kveld istedet. Noen flere som har måtte gå den veien? 😊 dere som har prøvd befrukting begge måter, hva gir som oftest best resultat? ☺️ Satser høyt på at jeg får noen egg å sette inn på mandag ☺️🤞🥰 Anonymkode: 9b70f...620 Jeg var igjennom det samme og er på rugedag fire etter innsett. Tok 6 klikk med otrivelle samme kveld som uttak etter å ha tatt gonapeptyl istedenfor otrivelle i forkant av uttak. Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Anonymkode: 804ca...fe8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 4. november 2022 #1787 Del Skrevet 4. november 2022 Ultralyd idag 7+0 viste et embryo av perfekt størrelse ift hvor langt jeg er kommet. Vi fikk også høre og se en sterk hjertelyd ❤️ Vi er så lykkelige og takknemlige og håper dette holder helt inn!! 🤞🏻🥰 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tr_j Skrevet 5. november 2022 #1788 Del Skrevet 5. november 2022 Frk.Pøls skrev (På 30.10.2022 den 17.47): Man må v el strengt tatt være på høyst 33 som er grensa, men man får beskjed om at de anbefaler vektnedgang. Er i alle fall det jeg fikk 🙂 Okei takk for svaret 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokk123 Skrevet 5. november 2022 #1789 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Hei dere! Er så fint å kunne gå inn her av og til å lese, lese at jeg ikke er den eneste som føler på ting og lurer på ting i denne slitsomme situasjonen. For det er slitsomt! Har hatt en runde med stimulering og ferskforsøk og en runde med tin. Skal i gang med andre runde stimulering snart. Men etter første runde med stimuleringer har jeg fått mye mer vondt. Har nå vondt under eggløsning og mensen er også blitt verre. Er det flere som har opplevd endringer etter å ha gått på medisiner? Endret 5. november 2022 av Sokk123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. november 2022 #1790 Del Skrevet 5. november 2022 Sokk123 skrev (1 time siden): Hei dere! Er så fint å kunne gå inn her av og til å lese, lese at jeg ikke er den eneste som føler på ting og lurer på ting i denne slitsomme situasjonen. For det er slitsomt! Har hatt en runde med stimulering og ferskforsøk og en runde med tin. Skal i gang med andre runde stimulering snart. Men etter første runde med stimuleringer har jeg fått mye mer vondt. Har nå vondt under eggløsning og mensen er også blitt verre. Er det flere som har opplevd endringer etter å ha gått på medisiner? Ja! Absolutt. Kjente aldri eggløsning før, nå kjenner jeg det tydelig nesten hver gang. Har ikke fått verre mensen da, nesten tvert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1791 Del Skrevet 5. november 2022 5+5 i dag, og klarer ikke riste av meg følelsen av at dette kommer til å gå galt.. Har det jeg anser som moderate "mensensmerter", mageknip og diaré på 3.dagen. Noen som har hatt disse symptomene, men det har gått bra? Aldri vært gravid før, embryo satt seg på første forsøk, men fikk ingen på frys. Redd for å måtte starte på nytt. Anonymkode: 284e7...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1792 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 5+5 i dag, og klarer ikke riste av meg følelsen av at dette kommer til å gå galt.. Har det jeg anser som moderate "mensensmerter", mageknip og diaré på 3.dagen. Noen som har hatt disse symptomene, men det har gått bra? Aldri vært gravid før, embryo satt seg på første forsøk, men fikk ingen på frys. Redd for å måtte starte på nytt. Anonymkode: 284e7...f29 Kanskje det er flere som kan hjelpe i en tråd om graviditet i underforumet "graviditet og spedbarnstiden"? Her er vi mange som aldri har vært gravide. Anonymkode: 8e1d5...0bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1793 Del Skrevet 6. november 2022 Må mannen være med på egginsettingen? Eller er alt så greit at jeg kan gå til bilen og kjøre selv? 😊 Anonymkode: 9b70f...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 6. november 2022 #1794 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Må mannen være med på egginsettingen? Eller er alt så greit at jeg kan gå til bilen og kjøre selv? 😊 Anonymkode: 9b70f...620 På innsett går det helt fint å dra alene. Du får ikke smertestillende som hindrer deg i å kjøre bil. Jeg hadde med samboer, men det hadde gått fint uten hvis det ikke hadde vært for at vi begge oppriktig ønsket at han var med 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokk123 Skrevet 6. november 2022 #1795 Del Skrevet 6. november 2022 Neutral90 skrev (22 timer siden): Ja! Absolutt. Kjente aldri eggløsning før, nå kjenner jeg det tydelig nesten hver gang. Har ikke fått verre mensen da, nesten tvert om. Så godt å høre at jeg ikke er den eneste, med eggløsning i det minste. Prøvd å søke for å se om det er noe forskning eller andre som sier noe om det samme, men finner det ikke. Tok det opp med legen når jeg hadde kontroll før tin-innsett sist, men fikk ikke noe godt svar. Fikk bare spørsmål om jeg hadde noe kjent endometriose, noe jeg ikke har. Så var det ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1796 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 5+5 i dag, og klarer ikke riste av meg følelsen av at dette kommer til å gå galt.. Har det jeg anser som moderate "mensensmerter", mageknip og diaré på 3.dagen. Noen som har hatt disse symptomene, men det har gått bra? Aldri vært gravid før, embryo satt seg på første forsøk, men fikk ingen på frys. Redd for å måtte starte på nytt. Anonymkode: 284e7...f29 Jeg ble gravid i vår på første forsøk med IVF, og hadde aldri vært gravid før. Hadde masse rare symptomer, bl.a. «mensenmurringer», og var veldig redd for at det skulle gå galt. Men alt gikk fint, og nå er jeg gravid i 7. måned😊 Pust med magen og tenk at det kan gå bra😉😍 Anonymkode: d7b4e...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1797 Del Skrevet 6. november 2022 Hadde lett «rosa» blødning 5 dager etter sex og håpet på noe positivt, men men så kom mensen nå to dager for tidlig 😔 Anonymkode: d2720...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 6. november 2022 #1798 Del Skrevet 6. november 2022 Hadde kontroll i dag og ble fastslått at jeg kan sette ovitrellen i kveld 😄 Uttak blir da på tirsdag! Så det blir spennende 😊 Fikk beskjed i dag at jeg kunne forvente rundt 5-6 egg og at jeg skulle være fornøyd med det siden jeg er 36. Fikk ut 14 egg sist, men da var jeg 32, så er vel å forvente vil jeg tro. Men, jeg må si... etter 4 uker med strengt medisinopplegg, skal det bli så utrolig deilig å ha én medisinfri dag i morgen! 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 7. november 2022 #1799 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 16.07): Absolutt! Det er nesten umenneskelig å vente så lenge. Kommenterte at det var godt å endelig være i gang til legen som parerte med «men dere har da bare ventet i 4 måneder». Måtte pent forklare ham at vi har prøvd i fire år og stått i kø til to ulike spesialister i nesten et år på hver, vært igjennom provera, femar, metformin etc før vi kom til der…. Så fire måneder er ikke fire måneder når man får ivf behandling😂 da ble han taus. Anonymkode: 804ca...fe8 Det er sååå sant! Leger og alt glemmer gjerne at selve ventetiden på IVF er jo "siste' etappe på mange måter! Man har allerede prøvd og ventet, og prøvd igjen i evigheter før man i det hele ender med IVF! Jeg kjenner på en delt følelse selv nå. Hadde trodd jeg skulle finne mer roen siden det er oss selv som har valgt å vente til over nyåret før vi går igang med frysforsøk. Og har på en måte ro, fordi jeg har bestemt og styrt det selv, men samtidig vil jeg helst bare spole frem og komme i gang 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LJo11 Skrevet 7. november 2022 #1800 Del Skrevet 7. november 2022 Vi har satt ivf på vent til 2023 💔 Har 1 forsøk til privat før vi må vurdere eggdonasjon. Jeg har en cyste på den ene eggstokken som skaper trøbbel og egg som sover. Må vente til cysten har forsvunnet og at kroppen får hvilt ut. Fryktelig utmattende prosess og veldig sårt at vi aldri får ut noe egg 😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå