Csjja2022 Skrevet 15. februar 2022 #621 Del Skrevet 15. februar 2022 nittifem skrev (8 timer siden): Hei.. Satte inn 5-dagers blastocyst mandag 7.2 og tenkte jeg bare nett skulle ta en test på morgenurinen. Den var negativ med tidlig test.. Er på rugedag 7. Noen som har erfaring med testing med innsett av blastocyst? Jeg testet 6 dager etter innsett av femdagers (satt inn fredag 17.12 og testet torsdag 23.12) og da var den klar positiv, så ville nok slått ut før også. Mistet dessverre i uke 6 så nytt forsøk i slutten av denne mnd 🤞 Krysser fingrene for at det går for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 15. februar 2022 #622 Del Skrevet 15. februar 2022 prøver89 skrev (20 timer siden): Krysser fingrene❤️❤️❤️🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Jeg har troa på at det skal gå bra!🥰 Bare husk på at mange opplever spotting tidlig, og at det ofte er ufarlig! 🥰 Hjertespar skrev (18 timer siden): Lykke til, håper det går bra❤️ Fortsatt normal hcg stigning 🙏❤️ Krysser alt jeg har for at det stopper opp snart og at vi får se hjerteslag neste uke 🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 15. februar 2022 #623 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Ellepelle skrev (15 timer siden): I dag. Negativ. Uff 😥 Får vondt av deg. Ta godt vare på deg selv ❤️ Endret 15. februar 2022 av prøver89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 15. februar 2022 #624 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) frk.bie skrev (3 timer siden): Fortsatt normal hcg stigning 🙏❤️ Krysser alt jeg har for at det stopper opp snart og at vi får se hjerteslag neste uke 🤞🏼🤞🏼 Så bra! 😄 Da er tilsynelatende alt bra ❤️ Jeg heier!! Synes legen forresten det er ok at du tar hyppige blodprøver? Jeg tok i dag, og har lyst å be om flere fremover men vet ikke hva de synes om det ? 🙈 Endret 15. februar 2022 av prøver89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 15. februar 2022 #625 Del Skrevet 15. februar 2022 prøver89 skrev (4 minutter siden): Så bra! 😄 Da er tilsynelatende alt bra ❤️ Jeg heier!! Synes legen forresten det er ok at du tar hyppige blodprøver? Jeg tok i dag, og har lyst å be om flere fremover men vet ikke hva de synes om det ? 🙈 Ja jeg har tatt 3 stk til nå, men kommer ikke til å ta flere nå 🙈 Han mente det var nok nå😅 Du må vell ta en til om noen dager for å sjekke stigningen da? Men såfremt man ikke har blødninger osv så er det vell strengt tatt ikke nødvendig å ta flere over lengre tid - sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nittifem Skrevet 15. februar 2022 #626 Del Skrevet 15. februar 2022 Csjja2022 skrev (8 timer siden): Jeg testet 6 dager etter innsett av femdagers (satt inn fredag 17.12 og testet torsdag 23.12) og da var den klar positiv, så ville nok slått ut før også. Mistet dessverre i uke 6 så nytt forsøk i slutten av denne mnd 🤞 Krysser fingrene for at det går for deg! Se der ja 🤔 Når jeg fikk negativ test slo jeg meg litt til ro med at det ikke gikk denne gangen, men håper selvsagt at det er litt tidlig for meg å teste ☺️ Så trist å lese at du mistet. Lykke til med nytt forsøk!! Og tusen takk ☺️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nittifem Skrevet 15. februar 2022 #627 Del Skrevet 15. februar 2022 Hjertespar skrev (16 timer siden): Jeg har inntrykk av at folk i forumet her blir bedt om å ta test hjemme og/eller blodprøve fra 10 til 14 dager etter innsett. Hos meg ble jeg bedt om å ta test etter 12 dager. 7 dager etter innsett er vel litt tidlig? 🙂 Jeg skal ta en blodprøve på mandag, 14 dager etter innsett. Spent! Kan hende det er for tidlig å teste, får krysse fingrene for at det er grunnen til negativ test ☺️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 15. februar 2022 #628 Del Skrevet 15. februar 2022 frk.bie skrev (12 timer siden): Fortsatt normal hcg stigning 🙏❤️ Krysser alt jeg har for at det stopper opp snart og at vi får se hjerteslag neste uke 🤞🏼🤞🏼 Krysser du fingrene for det🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 15. februar 2022 #629 Del Skrevet 15. februar 2022 nittifem skrev (6 timer siden): Jeg skal ta en blodprøve på mandag, 14 dager etter innsett. Spent! Kan hende det er for tidlig å teste, får krysse fingrene for at det er grunnen til negativ test ☺️🤞🏼 Føler med deg, den ventingen er utrolig krevende. Håper du får positiv test på mandag🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Milliusen Skrevet 16. februar 2022 #630 Del Skrevet 16. februar 2022 Her var det mye spennende som har skjedd siden sist 👏🏻 Gratulerer så mye til dere som har kommet i mål 👶🏼♥️ Nå er det noen år siden siste jeg gjennomgikk prøverør. Så det jeg lurer litt på nå er litt praktiske ting 😅 Jeg skal til Haugesund, noen av dere som har vært der? hvordan var det dagen med egguttak? Hva hadde dere med dere? Og ikke minst - Hva hadde dere på dere? Sist gikk jeg med kjole for å ikke føle meg så blottet for alle, de tilbydde da ikke sykehusskjorte eller noe, så jeg tenkte det var lurt 😂 begynner på sprøyter om et par dager, og skal inn i uke 9, for forhåpentligvis uttak og innsett! hvordan har dere opplevd reisen sålangt, og hvordan var selve prosessen med uttak og insett? Glemmer aldri mitt forrige uttak 😭 det var smertefullt, har derfor blitt lovet med smertelindring denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespire2022 Skrevet 16. februar 2022 #631 Del Skrevet 16. februar 2022 Frk.Milliusen skrev (6 minutter siden): Her var det mye spennende som har skjedd siden sist 👏🏻 Gratulerer så mye til dere som har kommet i mål 👶🏼♥️ Nå er det noen år siden siste jeg gjennomgikk prøverør. Så det jeg lurer litt på nå er litt praktiske ting 😅 Jeg skal til Haugesund, noen av dere som har vært der? hvordan var det dagen med egguttak? Hva hadde dere med dere? Og ikke minst - Hva hadde dere på dere? Sist gikk jeg med kjole for å ikke føle meg så blottet for alle, de tilbydde da ikke sykehusskjorte eller noe, så jeg tenkte det var lurt 😂 begynner på sprøyter om et par dager, og skal inn i uke 9, for forhåpentligvis uttak og innsett! hvordan har dere opplevd reisen sålangt, og hvordan var selve prosessen med uttak og insett? Glemmer aldri mitt forrige uttak 😭 det var smertefullt, har derfor blitt lovet med smertelindring denne gang Hei Jeg var i Heugesund for en mnd sidne ( uke 3) og hadde egguttak mitt og skal opp igjen for mitt 4 i uke 13. Det som var anderleders nå i fra de andre gangen varat de hadde passietrom med senger som du kan ligge i før og etter. Partner fikk ikke være med på utakket med kunne sitte inn på passientrommet og vente. man kan ligge å slappe av så lange man ønsker på rommet etter utakk, det er et felles rom med 5 senger som har skillevegger og men massasjestol ( mannen min satt godt i den )😅 Jeg har ikke fått tibud om noe sykejusskjorte, men har tatt på ei løs bukse og en ganser med litt lende. usikker selv på ka eg skal kle på. Eg har og hatt store smerter under utakk og etter gruer meg til neste utakk. Eggposene min sitter så høyt at de må presse nålen lang inn og en må stå og presse/dytte på magen. eg fikk godt med smertestillende, extra lokalbedøvelse og paragin forte på resept sist. du kan vele om du ville vente/ være inn på passientsommet eller på venterommet. fom min den syntes eg det var godt å slappe av i sengen mens medesinene begynte å virke. masse lykke til ❤️ eg starer opp men lang protokol på fredag Synarela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Milliusen Skrevet 16. februar 2022 #632 Del Skrevet 16. februar 2022 lillespire2022 skrev (5 minutter siden): Hei Jeg var i Heugesund for en mnd sidne ( uke 3) og hadde egguttak mitt og skal opp igjen for mitt 4 i uke 13. Det som var anderleders nå i fra de andre gangen varat de hadde passietrom med senger som du kan ligge i før og etter. Partner fikk ikke være med på utakket med kunne sitte inn på passientrommet og vente. man kan ligge å slappe av så lange man ønsker på rommet etter utakk, det er et felles rom med 5 senger som har skillevegger og men massasjestol ( mannen min satt godt i den )😅 Jeg har ikke fått tibud om noe sykejusskjorte, men har tatt på ei løs bukse og en ganser med litt lende. usikker selv på ka eg skal kle på. Eg har og hatt store smerter under utakk og etter gruer meg til neste utakk. Eggposene min sitter så høyt at de må presse nålen lang inn og en må stå og presse/dytte på magen. eg fikk godt med smertestillende, extra lokalbedøvelse og paragin forte på resept sist. du kan vele om du ville vente/ være inn på passientsommet eller på venterommet. fom min den syntes eg det var godt å slappe av i sengen mens medesinene begynte å virke. masse lykke til ❤️ eg starer opp men lang protokol på fredag Synarela Fikk ikkje mannen være med? 😭 Var dette grunnet corona? Vet ikke om jeg ønsker å gjøre dette uten han grunnet forrige gang 😅 Da er det egentlig ganske likt som forrige gang jeg var der i 2015. Men da fikk jeg ikke tilbud om å ligge i seng mens jeg ventet på at alle medisinene skulle kicke inn. Gruer meg så enormt mye til egguttaket, det er grunnen til vi har ventet så lenge som vi nå har. Jeg fødte uten smertelindring, og mener fremdelis at det værste var egguttaket! De har lovet meg mer smertestillende, men hvor vitt det har en effekt gjør meg veldig redd 😅 Jeg er en dame som tåler mye, men dette er for min del det værste som finnes 😅 Etter en del stikking satte de lokal bedøvelse hos meg, den fikk ikke tid til å virke før de stakk videre 👀 Men det hjelper nok litt at de vet hvordan jeg følte det var forrige gang 😅 jeg går på kort protokoll, responderte godt på det forrige gang! Krysser fingrene for det denne gang og 😅 håper virkelig lykken er med deg neste gang! Syns du er mer enn god som skal opp til det fjerde forsøk! Krysser fingrene for at det blir en bedre opplevelse for deg, og at du får masse egg ut 🤞🏻♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespire2022 Skrevet 16. februar 2022 #633 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Frk.Milliusen skrev (10 minutter siden): Fikk ikkje mannen være med? 😭 Var dette grunnet corona? Vet ikke om jeg ønsker å gjøre dette uten han grunnet forrige gang 😅 Da er det egentlig ganske likt som forrige gang jeg var der i 2015. Men da fikk jeg ikke tilbud om å ligge i seng mens jeg ventet på at alle medisinene skulle kicke inn. Gruer meg så enormt mye til egguttaket, det er grunnen til vi har ventet så lenge som vi nå har. Jeg fødte uten smertelindring, og mener fremdelis at det værste var egguttaket! De har lovet meg mer smertestillende, men hvor vitt det har en effekt gjør meg veldig redd 😅 Jeg er en dame som tåler mye, men dette er for min del det værste som finnes 😅 Etter en del stikking satte de lokal bedøvelse hos meg, den fikk ikke tid til å virke før de stakk videre 👀 Men det hjelper nok litt at de vet hvordan jeg følte det var forrige gang 😅 jeg går på kort protokoll, responderte godt på det forrige gang! Krysser fingrene for det denne gang og 😅 håper virkelig lykken er med deg neste gang! Syns du er mer enn god som skal opp til det fjerde forsøk! Krysser fingrene for at det blir en bedre opplevelse for deg, og at du får masse egg ut 🤞🏻♥️ Når vi va opp i janur fikk ikke mannen være med inn pga covid, men kan være at de endrer det nå som norge har åpnet opp. ønsker og å ha mannen med inn. denne gangen fikk eg 10 mg oxynorm, 2 gram paraset, naproxen, kvalmestillende + extra lokalbedøvelsse, de holdt ikke til bake på smertestillede denne gang, men eg måtte rett på første apotet å hente ut mere smertestillede. etter det så gikk det bra. Eg kommer til å kreve mere smertestillede denne gang fra start. De avbryte 3 forsøket etter eggutak pgaat kroppen hadde kommet forlidlig i eggløysning og sluppet mange egg, de egge de fikk ut var overmoden. derfor blir den en 4 runde 😕 Takk for det ❤️ Endret 16. februar 2022 av lillespire2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #634 Del Skrevet 17. februar 2022 Frk.Milliusen skrev (7 timer siden): Fikk ikkje mannen være med? 😭 Var dette grunnet corona? Vet ikke om jeg ønsker å gjøre dette uten han grunnet forrige gang 😅 Da er det egentlig ganske likt som forrige gang jeg var der i 2015. Men da fikk jeg ikke tilbud om å ligge i seng mens jeg ventet på at alle medisinene skulle kicke inn. Gruer meg så enormt mye til egguttaket, det er grunnen til vi har ventet så lenge som vi nå har. Jeg fødte uten smertelindring, og mener fremdelis at det værste var egguttaket! De har lovet meg mer smertestillende, men hvor vitt det har en effekt gjør meg veldig redd 😅 Jeg er en dame som tåler mye, men dette er for min del det værste som finnes 😅 Etter en del stikking satte de lokal bedøvelse hos meg, den fikk ikke tid til å virke før de stakk videre 👀 Men det hjelper nok litt at de vet hvordan jeg følte det var forrige gang 😅 jeg går på kort protokoll, responderte godt på det forrige gang! Krysser fingrene for det denne gang og 😅 håper virkelig lykken er med deg neste gang! Syns du er mer enn god som skal opp til det fjerde forsøk! Krysser fingrene for at det blir en bedre opplevelse for deg, og at du får masse egg ut 🤞🏻♥️ Mannen fikk ikke være med på min heller, men de løp og hentet han under uttaket for og holde meg i hånda, for jeg hadde så vondt og fikk panikk (jeg fikk knapt smertestillende, så jeg tror de færreste opplever det slik - for og ikke skremme dere, har flere venninner som har sagt de merket ingenting!) Jeg ville pratet med dem i forkant og hørt, siden du har en såpass dårlig opplevelse, og spurt om han kan få bli med inn denne gangen / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 17. februar 2022 #635 Del Skrevet 17. februar 2022 På gyn.time i dag fant han kun EN follikkel🥺 Det er bare så sykt skuffende, etter stimulering på maksdose 225ie menopur og 225 bemfola samtidig. Det blir uttak på mandag, av det kanskje ene egget… Kunne like gjerne hentet ut egget i vanlig syklus, siden jeg modner et egg hver måned av meg selv. Nå er jeg skikkelig skuffet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LJo11 Skrevet 17. februar 2022 #636 Del Skrevet 17. februar 2022 Pillowtalk skrev (12 minutter siden): På gyn.time i dag fant han kun EN follikkel🥺 Det er bare så sykt skuffende, etter stimulering på maksdose 225ie menopur og 225 bemfola samtidig. Det blir uttak på mandag, av det kanskje ene egget… Kunne like gjerne hentet ut egget i vanlig syklus, siden jeg modner et egg hver måned av meg selv. Nå er jeg skikkelig skuffet. Kan trøste deg med at det er bare det ene egget som trengs ❤ Jeg hadde uttak av ett egg på søndag og har innsett i morgen. Jeg var selv veldig skuffa, men om du hadde hatt 10 egg er det ikke sikkert alle hadde overlevd til blastocyst. Mange kjipe beskjeder å få på ivf, men man må holde motet oppe. De hadde aldri latt deg gå igjennom uttak hvis det ene var for lite. Og funker det ikke denne gangen kan de justere medisinene dine til neste runde 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 17. februar 2022 #637 Del Skrevet 17. februar 2022 LJo11 skrev (2 timer siden): Kan trøste deg med at det er bare det ene egget som trengs ❤ Jeg hadde uttak av ett egg på søndag og har innsett i morgen. Jeg var selv veldig skuffa, men om du hadde hatt 10 egg er det ikke sikkert alle hadde overlevd til blastocyst. Mange kjipe beskjeder å få på ivf, men man må holde motet oppe. De hadde aldri latt deg gå igjennom uttak hvis det ene var for lite. Og funker det ikke denne gangen kan de justere medisinene dine til neste runde 🤞🏼 Takk for oppmuntrende svar💓 Lykke til med innsett i morgen🤞🏼 På klinikken min sa de at ved få egg så setter de inn på dag 1 eller dag 2. Setter de inn blasto uansett på din klinikk?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespire2022 Skrevet 17. februar 2022 #638 Del Skrevet 17. februar 2022 Flere som skal se medicus sin film i kveld, På Innsiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LJo11 Skrevet 17. februar 2022 #639 Del Skrevet 17. februar 2022 Pillowtalk skrev (20 minutter siden): Takk for oppmuntrende svar💓 Lykke til med innsett i morgen🤞🏼 På klinikken min sa de at ved få egg så setter de inn på dag 1 eller dag 2. Setter de inn blasto uansett på din klinikk?🙂 Helt sikkert ikke, men i min plan har det alltid vært snakk om blasto. Nesten gått på veggen denne uka, men i morgen er dagen her 🥰 Blir det uttak på mandag så krysser jeg fingrene for deg 🤞🏼 Kan trøste deg med at det er fort gjort med bare ett egg og garantert mindre ubehag etterpå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 17. februar 2022 #640 Del Skrevet 17. februar 2022 lillespire2022 skrev (24 minutter siden): Flere som skal se medicus sin film i kveld, På Innsiden ? Jeg skal se den☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå