lotte28 Skrevet 13. februar 2022 #601 Del Skrevet 13. februar 2022 Er det noen her inne som har vært i IFV bobla lenge å som plutselig ble gravid naturlig? 🙈 Har vært prøver i sikkert 9 år til sammen. Først me en eks å nå min mann. Har aldri vært gravid uten IFV, de har ikke funnet ut noe som er galt med meg. Men hver måned har jeg fortsatt ett håp om at vi plutselig skal greie dette på egenhånd, blir liksom skuffa hver gang mensen kommer. Noen her inne som har en fin solskinnshistorie? 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 13. februar 2022 #602 Del Skrevet 13. februar 2022 lotte28 skrev (3 timer siden): Jeg er så enig med deg! Er så glade på alle sine vegne, men greier ikke å glede meg så mye for andre om dagen.🥺❤️ Ser jeg par som går med barnevogn får jeg tårer i øynene. Alle mine venner har barn, å de fleste av dei er nå i gang eller skal starte med nummer 2. En venninne sa sist uke at dei skulle i gang med å lage barn i mai. Da greide jeg ikke å holde meg å kom med en spydig kommentar om at hun må passe seg for hva hun sier å selv om hun har 1 barn er det ikke sikkert en greier å lage barn nummer 2. off er nok full av hormoner som henger igjen etter mislykket forsøk nummer 2. 🙈 Kjenner meg veldig igjen. Jeg hadde egentlig testdag i går, men fikk mens på fredag. Grudde meg til morsdag, syns det var litt sårt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 13. februar 2022 #603 Del Skrevet 13. februar 2022 Altså, jeg trenger noen innspill fra dere kloke damer! Jeg hadde innsett av to 3-dagers embryo fra frys onsdag i forrige uke, altså er jeg på rugedag 11 i dag. Har testet negativt på tidligtester hver dag, inkl. i dag morges, og tenkte løpet var kjørt. Tok en vanlig test nå i kveld, og syns jeg kan skimte verdens svakeste rosa strek. Er det i det hele tatt mulig? Å teste negativt på tidligtest og få utslag på vanlig test 14 timer senere? Så sent i forløpet? Det kan såklart være en skygge, men det er i såfall en rosa skygge. Trodde skygger var mer grå? Har ikke opplevd det selv før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 13. februar 2022 #604 Del Skrevet 13. februar 2022 lotte28 skrev (6 timer siden): Jeg er så enig med deg! Er så glade på alle sine vegne, men greier ikke å glede meg så mye for andre om dagen.🥺❤️ Ser jeg par som går med barnevogn får jeg tårer i øynene. Alle mine venner har barn, å de fleste av dei er nå i gang eller skal starte med nummer 2. En venninne sa sist uke at dei skulle i gang med å lage barn i mai. Da greide jeg ikke å holde meg å kom med en spydig kommentar om at hun må passe seg for hva hun sier å selv om hun har 1 barn er det ikke sikkert en greier å lage barn nummer 2. off er nok full av hormoner som henger igjen etter mislykket forsøk nummer 2. 🙈 Jeg forstår deg og skjønner at det er sårt. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, kjenner mye på savnet og det inderlige ønsket jeg også ❤️Jeg har hatt mislykket forsøk med inseminasjon + IVF de siste to månedene. Neste forsøk blir i mars. Det går greit nå, men hvis det heller ikke går neste gang vil det nok være enda tyngre. Men mest sannsynlig blir det vår tur også etterhvert 😌🤞🏻❤️Sender deg en klem🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 13. februar 2022 #605 Del Skrevet 13. februar 2022 Billiegirl skrev (3 timer siden): Kjenner meg veldig igjen. Jeg hadde egentlig testdag i går, men fikk mens på fredag. Grudde meg til morsdag, syns det var litt sårt i dag. Føler med deg ❤️ Jeg kjente også litt på det med morsdag i dag… har prøvd å styre unna sosiale medier en del hvor man blir minnet på hele tiden at man selv ikke har barn😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #606 Del Skrevet 13. februar 2022 Ellepelle skrev (36 minutter siden): Altså, jeg trenger noen innspill fra dere kloke damer! Jeg hadde innsett av to 3-dagers embryo fra frys onsdag i forrige uke, altså er jeg på rugedag 11 i dag. Har testet negativt på tidligtester hver dag, inkl. i dag morges, og tenkte løpet var kjørt. Tok en vanlig test nå i kveld, og syns jeg kan skimte verdens svakeste rosa strek. Er det i det hele tatt mulig? Å teste negativt på tidligtest og få utslag på vanlig test 14 timer senere? Så sent i forløpet? Det kan såklart være en skygge, men det er i såfall en rosa skygge. Trodde skygger var mer grå? Har ikke opplevd det selv før. Få se testen da? Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 13. februar 2022 #607 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Få se testen da? Anonymkode: 754a9...27b Jeg får det ikke fram på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 14. februar 2022 #608 Del Skrevet 14. februar 2022 Kryss fingrene for meg 😔 Spottet siden torsdag og skal ta blodprøver denne uken 😢 Er så redd for å miste 😭😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #609 Del Skrevet 14. februar 2022 Ellepelle skrev (12 timer siden): Jeg får det ikke fram på bilde Du kan prøve? Legg bildet i spoilertag, så kan de som vil prøve å se på den for deg? 🤗 Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 14. februar 2022 #610 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) frk.bie skrev (5 timer siden): Kryss fingrene for meg 😔 Spottet siden torsdag og skal ta blodprøver denne uken 😢 Er så redd for å miste 😭😭 Krysser fingrene❤️❤️❤️🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Jeg har troa på at det skal gå bra!🥰 Bare husk på at mange opplever spotting tidlig, og at det ofte er ufarlig! 🥰 Endret 14. februar 2022 av prøver89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 14. februar 2022 #611 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du kan prøve? Legg bildet i spoilertag, så kan de som vil prøve å se på den for deg? 🤗 Anonymkode: 62fef...a28 Tok en digital test i dag tidlig som var negativ, så løpet er kjørt💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 14. februar 2022 #612 Del Skrevet 14. februar 2022 frk.bie skrev (4 timer siden): Kryss fingrene for meg 😔 Spottet siden torsdag og skal ta blodprøver denne uken 😢 Er så redd for å miste 😭😭 Lykke til, håper det går bra❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 14. februar 2022 #613 Del Skrevet 14. februar 2022 Ellepelle skrev (2 timer siden): Tok en digital test i dag tidlig som var negativ, så løpet er kjørt💔 Når har du testdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 14. februar 2022 #614 Del Skrevet 14. februar 2022 prøver89 skrev (5 timer siden): Når har du testdag? I dag. Negativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #615 Del Skrevet 14. februar 2022 Ellepelle skrev (9 timer siden): Tok en digital test i dag tidlig som var negativ, så løpet er kjørt💔 Ånei... 🥺 Føler virkelig med deg! Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nittifem Skrevet 14. februar 2022 #616 Del Skrevet 14. februar 2022 Hei.. Satte inn 5-dagers blastocyst mandag 7.2 og tenkte jeg bare nett skulle ta en test på morgenurinen. Den var negativ med tidlig test.. Er på rugedag 7. Noen som har erfaring med testing med innsett av blastocyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte28 Skrevet 14. februar 2022 #617 Del Skrevet 14. februar 2022 23 hours ago, Hjertespar said: Jeg forstår deg og skjønner at det er sårt. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, kjenner mye på savnet og det inderlige ønsket jeg også ❤️Jeg har hatt mislykket forsøk med inseminasjon + IVF de siste to månedene. Neste forsøk blir i mars. Det går greit nå, men hvis det heller ikke går neste gang vil det nok være enda tyngre. Men mest sannsynlig blir det vår tur også etterhvert 😌🤞🏻❤️Sender deg en klem🤗 Krysser fingrene for det❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 14. februar 2022 #618 Del Skrevet 14. februar 2022 nittifem skrev (54 minutter siden): Hei.. Satte inn 5-dagers blastocyst mandag 7.2 og tenkte jeg bare nett skulle ta en test på morgenurinen. Den var negativ med tidlig test.. Er på rugedag 7. Noen som har erfaring med testing med innsett av blastocyst? Jeg har inntrykk av at folk i forumet her blir bedt om å ta test hjemme og/eller blodprøve fra 10 til 14 dager etter innsett. Hos meg ble jeg bedt om å ta test etter 12 dager. 7 dager etter innsett er vel litt tidlig? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #619 Del Skrevet 14. februar 2022 Hjertespar skrev (6 minutter siden): Jeg har inntrykk av at folk i forumet her blir bedt om å ta test hjemme og/eller blodprøve fra 10 til 14 dager etter innsett. Hos meg ble jeg bedt om å ta test etter 12 dager. 7 dager etter innsett er vel litt tidlig? 🙂 Er det blant, 5dagers, sp blir det jo 7+5 12 dpo så litt tidlig, men mine tester var positive før det også. Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #620 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det blant, 5dagers, sp blir det jo 7+5 12 dpo så litt tidlig, men mine tester var positive før det også. Anonymkode: 754a9...27b *……..Blastocyst , 5 dagers, så blir det jo 7+5. Altså 12 dpo…. Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå