AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #281 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alder på dere? Anonymkode: 62fef...a28 Jeg er 35, men mannen er 49. Så hovedsakelig hans alder som gjorde at vi kom foran i køen. Anonymkode: 80db0...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #282 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): det kommer litt an på hvor gamle dere er og hvor dere går. Vi går også i Porsgrunn og vi fikk beskjed at vi ville bli prioritert pga alder. Det tok ca 2 mnd fra samtalen til vi var i gang. Dette var nå rett før jul. Anonymkode: 80db0...1a5 Vi har time i mars, og jeg er 40, tror du vi kan være i gang i april/mai da? Anonymkode: d7b4e...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 30. januar 2022 #283 Del Skrevet 30. januar 2022 Kor viktig er det at ein tar Synarela til same tid kvar dag? Er det innafor med eit par timers slingringsmonn? Starta på det i går, og søv litt utpå i dag, så blei klokka 7 i går og 9 i dag. Bør eg ha sprayen på nattbordet og sette på alarm så eg tar det til nøyaktig same tid kvar dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. januar 2022 #284 Del Skrevet 30. januar 2022 frk.bie skrev (45 minutter siden): Faaader, jeg gruer meg enormt til torsdag nå 😏 Har egentlig hatt mensmurringer siden innsett og kjenner ligamentsmerter når jeg gjør brå bevegelser, men der kan vell være lutinus, mens eller graviditet 😩 Tror jeg kommer til å få mens før testdag muligens.. #nedfor 😞 Er det torsdag du skal teste? Det går i surr for meg med disse innsettene… Jeg testet negativt idag, så alle symptomene jeg kjente var nok bare kroppen som jobbet - men jeg ble ikke gravid og er skuffa og lei meg over det 😔skal ta blodprøve i morgen, tror det er greit å ta den uansett - men regner med den er negativ. Kjenner mer murringer også, så mensen er nok på vei☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 30. januar 2022 #285 Del Skrevet 30. januar 2022 Hjertespar skrev (14 minutter siden): Er det torsdag du skal teste? Det går i surr for meg med disse innsettene… Jeg testet negativt idag, så alle symptomene jeg kjente var nok bare kroppen som jobbet - men jeg ble ikke gravid og er skuffa og lei meg over det 😔skal ta blodprøve i morgen, tror det er greit å ta den uansett - men regner med den er negativ. Kjenner mer murringer også, så mensen er nok på vei☹️ Torsdag er testdagen ja, har klart å ikke ta test. Men jeg føler ikke det er vits å ta test før testdagen når jeg ikke har symptomer😞 Åh, så forbanna dritt!! Føler med deg ❤️ Føler der er ekstra dritt siden vi har sett at embryoet ble plassert inne i livmoren 🙁 Håper det går bedre med deg etter hvert!! Og at du klarer å se frem til et nytt forsøk ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. januar 2022 #286 Del Skrevet 30. januar 2022 frk.bie skrev (1 time siden): Torsdag er testdagen ja, har klart å ikke ta test. Men jeg føler ikke det er vits å ta test før testdagen når jeg ikke har symptomer😞 Åh, så forbanna dritt!! Føler med deg ❤️ Føler der er ekstra dritt siden vi har sett at embryoet ble plassert inne i livmoren 🙁 Håper det går bedre med deg etter hvert!! Og at du klarer å se frem til et nytt forsøk ❤️❤️ Så leit..du har ingen symptomer? Føler du på deg at det ikke lyktes?❤️ Ja det er ekstra kjipt når man vet at et fint lite embryo ble plassert der inne. Jeg lurer litt på hvorfor ikke kroppen min vil ta det imot, liksom 😔men vet at dette ikke lar seg styre så mye. Håper det lykkes neste gang… Tror jeg skal be om litt høyere dose hormoner før neste uttak, slik at det kanskje kan bli noe til frysing også. De var forsiktige med stimulering sist siden jeg hadde en del eggposer. Men man prøver seg jo fram. Sender deg gode tanker og lykkeønsker tilbake ❤️😌🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespire2022 Skrevet 30. januar 2022 #287 Del Skrevet 30. januar 2022 Jennni skrev (2 timer siden): Kor viktig er det at ein tar Synarela til same tid kvar dag? Er det innafor med eit par timers slingringsmonn? Starta på det i går, og søv litt utpå i dag, så blei klokka 7 i går og 9 i dag. Bør eg ha sprayen på nattbordet og sette på alarm så eg tar det til nøyaktig same tid kvar dag? Ville hørt med klinikken. Jeg hadde den på nattbordet, og kommer til å ha det når eg skal starte på den igjen om 20 dager. Har da alarm på til de klokkeslettene om den skal tas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 30. januar 2022 #288 Del Skrevet 30. januar 2022 Hjertespar skrev (51 minutter siden): Så leit..du har ingen symptomer? Føler du på deg at det ikke lyktes?❤️ Ja det er ekstra kjipt når man vet at et fint lite embryo ble plassert der inne. Jeg lurer litt på hvorfor ikke kroppen min vil ta det imot, liksom 😔men vet at dette ikke lar seg styre så mye. Håper det lykkes neste gang… Tror jeg skal be om litt høyere dose hormoner før neste uttak, slik at det kanskje kan bli noe til frysing også. De var forsiktige med stimulering sist siden jeg hadde en del eggposer. Men man prøver seg jo fram. Sender deg gode tanker og lykkeønsker tilbake ❤️😌🌸 Jeg har litt mensmurringer og er veldig sliten og trøtt men tror det er lutinus som gjør det. Evt mensen som kommer 🙈 Ser jo hvor mange som ikke får det til så jeg tror ikke det klaffer på første forsøk hos meg😏 Vi har flere på frys heldigvis men denne prosessen er så ekstremt krevende at selv om det er innsett i naturlig syklus, så gruer jeg meg til å gå igjennom alt det psykiske igjen 🙈 For det er der jeg sliter! Krysser fingrene for at du får mange på frys og at neste innsett er gullegget ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #289 Del Skrevet 30. januar 2022 Hei! Noen som vet når man får beskjed om innsett blir to eller fem dager etter uttak (hvis alt går bra)? Jeg prøver å planlegge logistikk da det er lang reisevei og jeg helst ikke ønsker å reise frem og tilbake to ganger. Hva gjør dere i lignende situasjon? Sist ble det totalfrys så da var ikke det en problemstilling. Anonymkode: c1e54...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. januar 2022 #290 Del Skrevet 30. januar 2022 frk.bie skrev (1 time siden): Jeg har litt mensmurringer og er veldig sliten og trøtt men tror det er lutinus som gjør det. Evt mensen som kommer 🙈 Ser jo hvor mange som ikke får det til så jeg tror ikke det klaffer på første forsøk hos meg😏 Vi har flere på frys heldigvis men denne prosessen er så ekstremt krevende at selv om det er innsett i naturlig syklus, så gruer jeg meg til å gå igjennom alt det psykiske igjen 🙈 For det er der jeg sliter! Krysser fingrene for at du får mange på frys og at neste innsett er gullegget ❤️❤️ Ja det er krevende psykisk, all ventingen og tenkingen og alt man kjenner i kroppen 🤨kjenner på det selv, er ganske utlada og nedfor nå. Takk🙏🏻Krysser fingrene for deg at det går bra likevel, men skjønner at du tviler. Det blir nok greit å få det avklart snart, uansett😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #291 Del Skrevet 30. januar 2022 Hjertespar skrev (8 timer siden): Er det torsdag du skal teste? Det går i surr for meg med disse innsettene… Jeg testet negativt idag, så alle symptomene jeg kjente var nok bare kroppen som jobbet - men jeg ble ikke gravid og er skuffa og lei meg over det 😔skal ta blodprøve i morgen, tror det er greit å ta den uansett - men regner med den er negativ. Kjenner mer murringer også, så mensen er nok på vei☹️ ♥️ Varme klemmer! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. januar 2022 #292 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ♥️ Varme klemmer! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #293 Del Skrevet 30. januar 2022 Hjertespar skrev (10 timer siden): Er det torsdag du skal teste? Det går i surr for meg med disse innsettene… Jeg testet negativt idag, så alle symptomene jeg kjente var nok bare kroppen som jobbet - men jeg ble ikke gravid og er skuffa og lei meg over det 😔skal ta blodprøve i morgen, tror det er greit å ta den uansett - men regner med den er negativ. Kjenner mer murringer også, så mensen er nok på vei☹️ Føler virkelig med deg. Har hatt ett innsett og da visste jeg etter en uke at det lille embryoet ikke hadde festet seg. Man føler det på seg tror jeg, hvertfall når det ikke går. 💔 Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #294 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Føler virkelig med deg. Har hatt ett innsett og da visste jeg etter en uke at det lille embryoet ikke hadde festet seg. Man føler det på seg tror jeg, hvertfall når det ikke går. 💔 Anonymkode: 62fef...a28 Det blir interessant og se, og føle på, hvordan kroppen oppfører seg i ukene etter innsett. Jeg skal ha innsett i morgen. Føler meg nokså rolig rundt det hele, og håper det går fort! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. januar 2022 #295 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det blir interessant og se, og føle på, hvordan kroppen oppfører seg i ukene etter innsett. Jeg skal ha innsett i morgen. Føler meg nokså rolig rundt det hele, og håper det går fort! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lykke til i morgen og med ventetiden ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 31. januar 2022 #296 Del Skrevet 31. januar 2022 frk.bie skrev (På 30.1.2022 den 0.15): Har du fler på frys? Dem sa til meg at dem bare tok opp et nytt om det var noen som ikke overlevde. Usikker på når man får beskjed 😬 Masse lykke til i morgen 🤞🏼🤞🏼❤️ Ja, har heldigvis flere på frys! ❄️ men var bare meg som stresset unødvendig, for opptiningen gikk fint😅🤩 så nå har de satt inn et embryo av bra kvalitet som de sa, og slimhinne og slikt så bra ut så nå er det bare å krysse fingrene🤞🏼🤞🏼😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 31. januar 2022 #297 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det blir interessant og se, og føle på, hvordan kroppen oppfører seg i ukene etter innsett. Jeg skal ha innsett i morgen. Føler meg nokså rolig rundt det hele, og håper det går fort! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Hvordan gikk innsettet? Jeg har også hatt, og det var jo null stress! Tok 2 minutt❄️😱😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 31. januar 2022 #298 Del Skrevet 31. januar 2022 prøver89 skrev (32 minutter siden): Ja, har heldigvis flere på frys! ❄️ men var bare meg som stresset unødvendig, for opptiningen gikk fint😅🤩 så nå har de satt inn et embryo av bra kvalitet som de sa, og slimhinne og slikt så bra ut så nå er det bare å krysse fingrene🤞🏼🤞🏼😅😅 Hurra, gratulerer som ruger ❤️🤞🏼 Håper dette er gull egget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 31. januar 2022 #299 Del Skrevet 31. januar 2022 Hei! hvis det er noen i Trøndelag som skal starte på rekovelle eller fyremadel så har jeg ganske mange doSer/sprøyter som er holdbare i noen uker da jeg trengte mye kortere stimulering enn først antatt. Jeg får ikke brukt de til eventuelt senere forsøk heller da de da vil være gått ut på dato. Så hvis noen vil ha så gies de bort gratis. Jeg bor i Trondheim 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #300 Del Skrevet 31. januar 2022 Alisa90 skrev (1 time siden): Hei! hvis det er noen i Trøndelag som skal starte på rekovelle eller fyremadel så har jeg ganske mange doSer/sprøyter som er holdbare i noen uker da jeg trengte mye kortere stimulering enn først antatt. Jeg får ikke brukt de til eventuelt senere forsøk heller da de da vil være gått ut på dato. Så hvis noen vil ha så gies de bort gratis. Jeg bor i Trondheim 😊 Dette synes jeg flere burde gjøre! Godt tiltak! Sprøytene er svindyre og hvis man bruker dem riktig så skal det ikke være et problem å gi dem videre. 🤗 Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå