nittifem Skrevet 28. januar 2022 #261 Del Skrevet 28. januar 2022 prøver89 skrev (1 time siden): Dere som går på Lutinus- fikk dere beskjed om å ta det innsett-dagen? Glemte å spørre om det😅 Fikk beskjed om å sette inn i alle fall 2 timer før egginnsetting 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespire2022 Skrevet 28. januar 2022 #262 Del Skrevet 28. januar 2022 prøver89 skrev (2 timer siden): Dere som går på Lutinus- fikk dere beskjed om å ta det innsett-dagen? Glemte å spørre om det😅 Ja, fått beskjed hvær gang å starte på kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 28. januar 2022 #263 Del Skrevet 28. januar 2022 Alisa90 skrev (2 timer siden): Ja, krysser fingrene for det 🤞🏻 Kjente en del smerter i timene etterpå, men det verste har gitt seg nå. Litt blødning også, men forstod det slik at dette var normalt. Regner med at det gir seg til i morgen 🙏🏻 🥰 Det var bra å høre at du har hatt overkommelige smerter etterpå ☺️💕 ja frisk blødning et par dager etterpå er visst vanlig. Jeg hadde også det. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #264 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei jeg har prøver som er på grensa liksom, hvor lang tid har man før det ikke går lenger? (Vanskelig å si for dere altså) Noen med fsh på 13 som har fått ut egg og blitt gravide? Var bare tung beskjed å få. Anonymkode: 754a9...27b Hva er AMH på da? Tror det er flere som har hatt både høy FSH og lav AMH, og lykkes. Anonymkode: 63af2...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 29. januar 2022 #265 Del Skrevet 29. januar 2022 Hei, forsøker et nytt innlegg da ingen svarte noe på det forrige. vi skal på første samtalen i Porsgrunn nå til uken. Så lurer på litt ting. Hvor lang tid tar det etter denne samtalen til noe kan starte? Er det snakk om dager eller flere uker å vente på å starte opp også? Noen som har fått satt inn 2 embryoer? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. januar 2022 #266 Del Skrevet 29. januar 2022 Eris skrev (57 minutter siden): Hei, forsøker et nytt innlegg da ingen svarte noe på det forrige. vi skal på første samtalen i Porsgrunn nå til uken. Så lurer på litt ting. Hvor lang tid tar det etter denne samtalen til noe kan starte? Er det snakk om dager eller flere uker å vente på å starte opp også? Noen som har fått satt inn 2 embryoer? 🤔 Porsgrunn har etterslep etter korona og det har blitt litt kø nå ifht før når det ikke var kø. Jeg gjetter 3-4 mnd, men altså, hvem vet. Du får nok neppe sette inn 2. Og helt ærlig vil jeg personlig ikke gjøre det, det er ikke sånn at du dobler sjansen for graviditet ved å gjøre det. Det øker sjansen bare marginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #267 Del Skrevet 29. januar 2022 Neutral90 skrev (25 minutter siden): Porsgrunn har etterslep etter korona og det har blitt litt kø nå ifht før når det ikke var kø. Jeg gjetter 3-4 mnd, men altså, hvem vet. Du får nok neppe sette inn 2. Og helt ærlig vil jeg personlig ikke gjøre det, det er ikke sånn at du dobler sjansen for graviditet ved å gjøre det. Det øker sjansen bare marginalt. I første samtalen vi hadde sa klinikken at de satt ikke inn to embryoer, også fordi det var ikke noe bedre sjanser Svangerskapet blir tyngre, og det er høyere risiko forbundet med det, både for mor og fostrene. Jeg ville personlig heller ikke satt inn to. / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 29. januar 2022 #268 Del Skrevet 29. januar 2022 Okei, men hadde vært koselig med tvillinger 🥰 men vi bør beregne noen mnd mellom denne samtalen og behandlingsstart da altså? Mye venting i dette gamet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #269 Del Skrevet 29. januar 2022 Eris skrev (Akkurat nå): Okei, men hadde vært koselig med tvillinger 🥰 men vi bør beregne noen mnd mellom denne samtalen og behandlingsstart da altså? Mye venting i dette gamet.. Det tok omtrent 3-4 mnd på Riksen fra samtale til man kunne ringe inn for og se om man kan begynne med hormoner. De ville kjøre lang protokoll med nedjustering av hormoner først, i en måned, før man kunne begynne på vanlige hormoner. Så jeg vil si det ville tatt en ca. 6 mnd før man er i gang. Har skjønt det er noe kortere ventetid i Porsgrunn, men de hadde stort etterslep pga covid, så jeg ville forberedt meg på at det kan ta lenger tid enn du tenker! Jeg valgte og gå privat pga ventetiden, og usikkerheten med at sykepleierne var blitt flyttet fra avdelingen til mer kritiske områder under covid (som kan skje igjen). / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 29. januar 2022 #270 Del Skrevet 29. januar 2022 Hei! Hiver meg med her. Var på egguttak i går, på Spiren. 9 egg ut, 7 som er befruktet. Innsett på mandag - krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 29. januar 2022 #271 Del Skrevet 29. januar 2022 ThessyB skrev (9 minutter siden): Hei! Hiver meg med her. Var på egguttak i går, på Spiren. 9 egg ut, 7 som er befruktet. Innsett på mandag - krysser fingrene! Da ligger vi ganske likt i løypa! Jeg fikk ut 11 egg, hvorav 9 av de var modne og 8 befruktet. Skal ha innsett på tirsdag Går på medicus. Spennende tider framover, masse lykke til til deg 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 29. januar 2022 #272 Del Skrevet 29. januar 2022 Alisa90 skrev (4 minutter siden): Da ligger vi ganske likt i løypa! Jeg fikk ut 11 egg, hvorav 9 av de var modne og 8 befruktet. Skal ha innsett på tirsdag Går på medicus. Spennende tider framover, masse lykke til til deg 🥰 Så spennende! Jeg krysser fingrene for ids begge! Er det første runden din? Her er det første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 29. januar 2022 #273 Del Skrevet 29. januar 2022 ThessyB skrev (2 minutter siden): Så spennende! Jeg krysser fingrene for ids begge! Er det første runden din? Her er det første forsøk. Ja, det er min første runde. Fikk vite i desember at vi måtte gå for IVF, så det har gått fort i svingene. Går du på spiren i Trondheim ? Når får du oppdatering på videre utvikling av embryo ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #274 Del Skrevet 29. januar 2022 Eris skrev (1 time siden): Okei, men hadde vært koselig med tvillinger 🥰 men vi bør beregne noen mnd mellom denne samtalen og behandlingsstart da altså? Mye venting i dette gamet.. det kommer litt an på hvor gamle dere er og hvor dere går. Vi går også i Porsgrunn og vi fikk beskjed at vi ville bli prioritert pga alder. Det tok ca 2 mnd fra samtalen til vi var i gang. Dette var nå rett før jul. Anonymkode: 80db0...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 29. januar 2022 #275 Del Skrevet 29. januar 2022 Alisa90 skrev (4 timer siden): Ja, det er min første runde. Fikk vite i desember at vi måtte gå for IVF, så det har gått fort i svingene. Går du på spiren i Trondheim ? Når får du oppdatering på videre utvikling av embryo ? Ja, i Trondheim. Skal på innsett mandag, regner ikke med jeg hører noe før da. De har vel kontroll, tenker jeg. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 29. januar 2022 #276 Del Skrevet 29. januar 2022 Dere som har fått beskjed før innsett at embryoet ikke tålte opptiningen, når fikk dere beskjed?❄️Når tar de det opp og hvor lenge før innsett vet de om det overlever?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #277 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): det kommer litt an på hvor gamle dere er og hvor dere går. Vi går også i Porsgrunn og vi fikk beskjed at vi ville bli prioritert pga alder. Det tok ca 2 mnd fra samtalen til vi var i gang. Dette var nå rett før jul. Anonymkode: 80db0...1a5 Alder på dere? Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespire2022 Skrevet 29. januar 2022 #278 Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) prøver89 skrev (3 timer siden): Dere som har fått beskjed før innsett at embryoet ikke tålte opptiningen, når fikk dere beskjed?❄️Når tar de det opp og hvor lenge før innsett vet de om det overlever?🤔 Vi fikk beskjed noen timer før innsett at det ikke tålte opptiningen. Vi fikk beskjed om at de så ann egget lengt mulig i håp om at det kansje klarte seg. Vi går offentlig Endret 29. januar 2022 av lillespire2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 29. januar 2022 #279 Del Skrevet 29. januar 2022 prøver89 skrev (3 timer siden): Dere som har fått beskjed før innsett at embryoet ikke tålte opptiningen, når fikk dere beskjed?❄️Når tar de det opp og hvor lenge før innsett vet de om det overlever?🤔 Har du fler på frys? Dem sa til meg at dem bare tok opp et nytt om det var noen som ikke overlevde. Usikker på når man får beskjed 😬 Masse lykke til i morgen 🤞🏼🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 30. januar 2022 #280 Del Skrevet 30. januar 2022 Faaader, jeg gruer meg enormt til torsdag nå 😏 Har egentlig hatt mensmurringer siden innsett og kjenner ligamentsmerter når jeg gjør brå bevegelser, men der kan vell være lutinus, mens eller graviditet 😩 Tror jeg kommer til å få mens før testdag muligens.. #nedfor 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå