Hjertespar Skrevet 27. januar 2022 #241 Del Skrevet 27. januar 2022 lotte28 skrev (55 minutter siden): Takk. Da skal jeg inn å sjekke😍 det er ulempen me å gå offentlig, men står en på selv så får en som oftes svar på den en lurer på. Nyt helgen din! Det hjelper å være sosial å finne på ting, plutselig er søndagen her. 🤞 Jeg oppdaterer i morgen😍 i kveld er det hjemmespa. Kos deg hjemme. Og lykke til i morgen! 🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte28 Skrevet 27. januar 2022 #242 Del Skrevet 27. januar 2022 6 minutter siden, Hjertespar said: Kos deg hjemme. Og lykke til i morgen! 🤞🏻🥰 Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #243 Del Skrevet 27. januar 2022 lotte28 skrev (4 timer siden): Gratulerer så mye!! Så gøy å høre at dere lykkes!!🥰 får håpe det er kvalitet fremfor kvantitet 🤞🥚 Jeg har en venninne som fikk ut 18 egg hvor 1 ble befruktet og det ene ble til baby! Vi ble nesten anbefalt om og ikke ta IVF for det var så usikre utsikter, og jeg fikk ut 8/9 egg hvor 4 ble befruktet, og 4 blastocyster på frys. Ett av disse skal fryses opp på mandag! Etter og ha lest mye på ulike forum, om antall egg, befruktelse og blastocyster, har jeg slått meg til ro med at: det som skjer, det skjer. Man trenger bare ett til syvende og sist! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #244 Del Skrevet 27. januar 2022 Noen som har erfaring med ivf i forbindelse med tidlig overgangsalder? Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte28 Skrevet 27. januar 2022 #245 Del Skrevet 27. januar 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en venninne som fikk ut 18 egg hvor 1 ble befruktet og det ene ble til baby! Vi ble nesten anbefalt om og ikke ta IVF for det var så usikre utsikter, og jeg fikk ut 8/9 egg hvor 4 ble befruktet, og 4 blastocyster på frys. Ett av disse skal fryses opp på mandag! Etter og ha lest mye på ulike forum, om antall egg, befruktelse og blastocyster, har jeg slått meg til ro med at: det som skjer, det skjer. Man trenger bare ett til syvende og sist! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Det er så sant! Det kan vær det dårligste eggen en blir gravid på! 🤷🏻♀️ Hadde vi barre vist hvilket egg som var gullegget så hadde livet vært så mye enklere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #246 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har erfaring med ivf i forbindelse med tidlig overgangsalder? Anonymkode: 754a9...27b Hva slags erfaringer ser du etter? lotte28 skrev (1 time siden): Det er så sant! Det kan vær det dårligste eggen en blir gravid på! 🤷🏻♀️ Hadde vi barre vist hvilket egg som var gullegget så hadde livet vært så mye enklere. Å ja! Det hadde vært nydelig ♥️ Krysser fingrene for at det er det neste for de fleste! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 28. januar 2022 #247 Del Skrevet 28. januar 2022 En liten oppdatering på morgenkvisten. Da har jeg gjennomført min første og forhåpentligvis siste egguthenting. Jeg fikk ut 11 egg og er veldig fornøyd med det. Nå blir det spennende å se hvor mange som blir befruktet frem til i morgen 🤞🏻🤞🏻 Ellers synes jeg det var litt mer smertefullt enn jeg hadde forventet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte28 Skrevet 28. januar 2022 #248 Del Skrevet 28. januar 2022 1 hour ago, Alisa90 said: En liten oppdatering på morgenkvisten. Da har jeg gjennomført min første og forhåpentligvis siste egguthenting. Jeg fikk ut 11 egg og er veldig fornøyd med det. Nå blir det spennende å se hvor mange som blir befruktet frem til i morgen 🤞🏻🤞🏻 Ellers synes jeg det var litt mer smertefullt enn jeg hadde forventet! Såå spennende! 😍 krysser fingrene for masse gode egg! Vi er på vei til Haugesund nå for innsett, såå spent på å hører hvordan de 3 eggene har utviklet seg. Håper du får en fin helg å at smertene ikke er for høye etter egguthenting 🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 28. januar 2022 #249 Del Skrevet 28. januar 2022 Alisa90 skrev (1 time siden): En liten oppdatering på morgenkvisten. Da har jeg gjennomført min første og forhåpentligvis siste egguthenting. Jeg fikk ut 11 egg og er veldig fornøyd med det. Nå blir det spennende å se hvor mange som blir befruktet frem til i morgen 🤞🏻🤞🏻 Ellers synes jeg det var litt mer smertefullt enn jeg hadde forventet! Det var jo veldig bra med egg! Håper flere av de blir befruktet det neste døgnet 🤞🏻☺️Du får ta det med ro idag og være forberedt på at du kan kjenne litt mer smerter når lokalbedøvelsen går ut❤️ Det er ikke sikkert det blir sånn for deg, men greit å ha i bakhodet så man ikke blir redd om man får mer smerter enn forventet, som jeg ble😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nittifem Skrevet 28. januar 2022 #250 Del Skrevet 28. januar 2022 Alisa90 skrev (2 timer siden): En liten oppdatering på morgenkvisten. Da har jeg gjennomført min første og forhåpentligvis siste egguthenting. Jeg fikk ut 11 egg og er veldig fornøyd med det. Nå blir det spennende å se hvor mange som blir befruktet frem til i morgen 🤞🏻🤞🏻 Ellers synes jeg det var litt mer smertefullt enn jeg hadde forventet! Så bra!! Krysser fingrene 🤞🏼 Jeg syntes også egguttaket var ubehagelig, gruer meg til å gå gjennom det igjen. Derimot var jeg i veldig bra form etterpå, ute og gikk allerede på ettermiddagen. Det varierer vel veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 28. januar 2022 #251 Del Skrevet 28. januar 2022 lotte28 skrev (1 time siden): Såå spennende! 😍 krysser fingrene for masse gode egg! Vi er på vei til Haugesund nå for innsett, såå spent på å hører hvordan de 3 eggene har utviklet seg. Håper du får en fin helg å at smertene ikke er for høye etter egguthenting 🤞🥰 Masse lykke til med innsett 🥰 krysser fingre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 28. januar 2022 #252 Del Skrevet 28. januar 2022 lotte28 skrev (1 time siden): Såå spennende! 😍 krysser fingrene for masse gode egg! Vi er på vei til Haugesund nå for innsett, såå spent på å hører hvordan de 3 eggene har utviklet seg. Håper du får en fin helg å at smertene ikke er for høye etter egguthenting 🤞🥰 Lykke til med innsett, du får oppdatere oss etterpå!☺️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #253 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva slags erfaringer ser du etter? Å ja! Det hadde vært nydelig ♥️ Krysser fingrene for at det er det neste for de fleste! / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Nei jeg har prøver som er på grensa liksom, hvor lang tid har man før det ikke går lenger? (Vanskelig å si for dere altså) Noen med fsh på 13 som har fått ut egg og blitt gravide? Var bare tung beskjed å få. Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte28 Skrevet 28. januar 2022 #254 Del Skrevet 28. januar 2022 Da er vi på vei hjem fra Haugesund, så nå kan jeg kalle meg ruger 😍 Det ble satt inn ett top kvalitets egg så da er det bare å krysse fingrene! Håper dagene går fort!! De 2 andre eggene hadde ikke delt seg slik de skulle. Håper alle får ei fine helg!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 28. januar 2022 #255 Del Skrevet 28. januar 2022 lotte28 skrev (1 time siden): Da er vi på vei hjem fra Haugesund, så nå kan jeg kalle meg ruger 😍 Det ble satt inn ett top kvalitets egg så da er det bare å krysse fingrene! Håper dagene går fort!! De 2 andre eggene hadde ikke delt seg slik de skulle. Håper alle får ei fine helg!🥰 Velkommen som ruger 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 28. januar 2022 #256 Del Skrevet 28. januar 2022 lotte28 skrev (1 time siden): Da er vi på vei hjem fra Haugesund, så nå kan jeg kalle meg ruger 😍 Det ble satt inn ett top kvalitets egg så da er det bare å krysse fingrene! Håper dagene går fort!! De 2 andre eggene hadde ikke delt seg slik de skulle. Håper alle får ei fine helg!🥰 Velkommen i klubben☺️Så bra at du fikk satt inn en fin blastocyst!🤞🏻God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 28. januar 2022 #257 Del Skrevet 28. januar 2022 Dere som går på Lutinus- fikk dere beskjed om å ta det innsett-dagen? Glemte å spørre om det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 28. januar 2022 #258 Del Skrevet 28. januar 2022 lotte28 skrev (2 timer siden): Da er vi på vei hjem fra Haugesund, så nå kan jeg kalle meg ruger 😍 Det ble satt inn ett top kvalitets egg så da er det bare å krysse fingrene! Håper dagene går fort!! De 2 andre eggene hadde ikke delt seg slik de skulle. Håper alle får ei fine helg!🥰 Så flott 🥰krysser fingrene for at dette er gullegget 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 28. januar 2022 #259 Del Skrevet 28. januar 2022 Hjertespar skrev (6 timer siden): Det var jo veldig bra med egg! Håper flere av de blir befruktet det neste døgnet 🤞🏻☺️Du får ta det med ro idag og være forberedt på at du kan kjenne litt mer smerter når lokalbedøvelsen går ut❤️ Det er ikke sikkert det blir sånn for deg, men greit å ha i bakhodet så man ikke blir redd om man får mer smerter enn forventet, som jeg ble😌 Ja, krysser fingrene for det 🤞🏻 Kjente en del smerter i timene etterpå, men det verste har gitt seg nå. Litt blødning også, men forstod det slik at dette var normalt. Regner med at det gir seg til i morgen 🙏🏻 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 28. januar 2022 #260 Del Skrevet 28. januar 2022 prøver89 skrev (51 minutter siden): Dere som går på Lutinus- fikk dere beskjed om å ta det innsett-dagen? Glemte å spørre om det😅 Ja, jeg tok 2 timer før innsett. Spurte sykepleier da jeg ringte inn el 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå