AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1941 Del Skrevet 29. desember 2022 Evigoptimisg skrev (4 timer siden): Hcg på 627, 13 dager etter innsett😄 Gratulerer så mye!!! ❤️ Anonymkode: 8e1d5...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ententyn44 Skrevet 3. januar 2023 #1942 Del Skrevet 3. januar 2023 Hei. Jeg joiner gruppa. Har hatt første time ul og samtale i Porsgrunn i desember. Det var satt opp 2 timer. Syns det ble mye informasjon og jeg trenger litt tid på å prosessere. Lege og sykepleiere virket mer opptatt av om vi betalte og hvor viktig det var å velge den dyreste metoden (IVF). De svarer heller ikke på meldinger. Lurer på om dere kan hjelpe meg med en "oversikt" over fremgangsmåten i IVF. Fikk med noen brosjyrer om hormoner og prisliste hjem. Meg og mannen prøver fortsatt. Lurer på om progynova er farlig, i tilfellet jeg er gravid nå? Hvordan er formen under hormonbehandling, mye plager? - Sandstorm- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1943 Del Skrevet 3. januar 2023 StarLeonora skrev (38 minutter siden): Hei. Jeg joiner gruppa. Har hatt første time ul og samtale i Porsgrunn i desember. Det var satt opp 2 timer. Syns det ble mye informasjon og jeg trenger litt tid på å prosessere. Lege og sykepleiere virket mer opptatt av om vi betalte og hvor viktig det var å velge den dyreste metoden (IVF). De svarer heller ikke på meldinger. Lurer på om dere kan hjelpe meg med en "oversikt" over fremgangsmåten i IVF. Fikk med noen brosjyrer om hormoner og prisliste hjem. Meg og mannen prøver fortsatt. Lurer på om progynova er farlig, i tilfellet jeg er gravid nå? Hvordan er formen under hormonbehandling, mye plager? - Sandstorm- Hei du! Lim inn dette innlegget i 2023-tråden og bli me' oss der. 🤗 Anonymkode: 8e1d5...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå