AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Hva syns dere? Har alltid elsket navnet Angelica, men det er jo ganske vanlig. Bestemoren min heter Gerd og jeg tror hun ville blitt overlykkelig om vi kalte opp lille snuppa etter henne. Anonymkode: 7f705...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Nei. Anonymkode: d8029...593 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Del Skrevet 29. desember 2021 Herregud så sykt Harry. Må si meg rimelig lei alle chiwawa kjerringer med LV veske, pumpa lepper og snus i kjeften som kaller sine barn angelica. Eller et eller annet bullshit dobbeltnavn med det. For all del hvis du faller innenfor beskrivelsen så er det ikke mye gjøre med det. Whatever floats your boat. Anonymkode: bb05a...3c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva syns dere? Har alltid elsket navnet Angelica, men det er jo ganske vanlig. Bestemoren min heter Gerd og jeg tror hun ville blitt overlykkelig om vi kalte opp lille snuppa etter henne. Anonymkode: 7f705...60d Forferdelig, rett og slett horribel kombinasjon-beklager! Anonymkode: e5bdb...baa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud så sykt Harry. Må si meg rimelig lei alle chiwawa kjerringer med LV veske, pumpa lepper og snus i kjeften som kaller sine barn angelica. Eller et eller annet bullshit dobbeltnavn med det. For all del hvis du faller innenfor beskrivelsen så er det ikke mye gjøre med det. Whatever floats your boat. Anonymkode: bb05a...3c4 Slutt å vær nesevis! Hva en chiwawa-kjerring er for noe vet jeg ikke, men jeg har aldri eid enn LV-veske (for prangende for meg), har aldri fylt opp leppene og har aldri prøvd snus. Jeg er fra Frogner i Oslo og har høyere utdanning. Anonymkode: 7f705...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Del Skrevet 29. desember 2021 Forferdelig kombinasjon, lurer på om du tuller? Gerd er ok. Angelica er ikke ok. Sammen er de redselsfulle. Anonymkode: 5f4ed...101 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Del Skrevet 29. desember 2021 Grusomt 😂😂😂😂 hver for seg er de fine!!! Men sammen - det går ikke an!!! Anonymkode: 9826d...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Del Skrevet 29. desember 2021 Nei nei nei nei. Hvis du vil datteren din godt - nei. Forferdelig. Anonymkode: 49eac...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #9 Del Skrevet 29. desember 2021 No no no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Del Skrevet 29. desember 2021 Nei. Tror folk glemmer lett at de skal leve med navnet sitt og presentere seg også ... Anonymkode: 7083f...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva syns dere? Har alltid elsket navnet Angelica, men det er jo ganske vanlig. Bestemoren min heter Gerd og jeg tror hun ville blitt overlykkelig om vi kalte opp lille snuppa etter henne. Anonymkode: 7f705...60d Jeg likte det ikke. Men hver sin smak. Anonymkode: 0a834...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slutt å vær nesevis! Hva en chiwawa-kjerring er for noe vet jeg ikke, men jeg har aldri eid enn LV-veske (for prangende for meg), har aldri fylt opp leppene og har aldri prøvd snus. Jeg er fra Frogner i Oslo og har høyere utdanning. Anonymkode: 7f705...60d Du er fra Frogner? Javel, bare å kalle datteren din for dette. Navnet skjemmer ingen. Anonymkode: 8422b...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Del Skrevet 29. desember 2021 Skal dere bruke Gerd bør mellomnavnet være i samme kategori, med andre ord et veletablert navn. Gerd Marie Gerd Elisabeth Gerd Amalie Gerd Elise Gerd Sofie Gerd Merete Gerd Esther Anonymkode: 3c5d5...134 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Slutt å vær nesevis! Hva en chiwawa-kjerring er for noe vet jeg ikke, men jeg har aldri eid enn LV-veske (for prangende for meg), har aldri fylt opp leppene og har aldri prøvd snus. Jeg er fra Frogner i Oslo og har høyere utdanning. Anonymkode: 7f705...60d Vel, navnet representerer ikke akkurat høy status eller klasse. Gerd er greit (litt gammel dame for min del), men Angelica bare nei. Det er det som ødelegger det. Anonymkode: 49eac...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Del Skrevet 29. desember 2021 To navn som overhodet ikke passer sammen, men hey, det er ditt valg. Anonymkode: 7fdee...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Del Skrevet 29. desember 2021 Smak og behag, men jeg personlig liker ikke dobbeltnavn. Kan være fordi jeg har et 80-talls dobbeltnavn selv, og alltid får kommentarer på at navnene ikke passer sammen. Jeg synes Gerd er skikkelig fint men er ikke så begeistret for Angelica. Sikkert ikke så uvanlig pga Maud Angelica, men jeg synes det er litt uvant å kalle barnet sitt for noe engleaktig. Anonymkode: 9ff16...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 29. desember 2021 #17 Del Skrevet 29. desember 2021 Ville gått for Gerd og heller kalt katten Angelica. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #18 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Forferdelig kombinasjon, lurer på om du tuller? Gerd er ok. Angelica er ikke ok. Sammen er de redselsfulle. Anonymkode: 5f4ed...101 Motsatt!!! Gerd er ok om du er 60 +, Angelica er pent! Anonymkode: 56fcd...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Del Skrevet 29. desember 2021 At folk ikke blir lei av disse trolletrådene... Anonymkode: 1ab36...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #20 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Motsatt!!! Gerd er ok om du er 60 +, Angelica er pent! Anonymkode: 56fcd...04a Navn kommer igjen. De gamle navna blir alltids moderne igjen. Er redd Angelica kan innebære noe mobbefare. "Englebarn" Anonymkode: 9ff16...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå