Gå til innhold

Eksamensresultater - statistikk - hvor/når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg statistikk over eksamenskarakterene som ble gitt? Mitt resultat kom ut i går, men jeg finner ikke hva gjennomsnittet på studie ble/antall som fikk hvilke karakterer. 
Hvor og når publiseres de? Noen som vet?

Anonymkode: 6da19...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studentweb? 
ved siden av karakteren din skal de tvære en sånn grønn graf (📊bare i grønn og stigende rekkefølge) trykk på den så får du statetstikk for alle som tok emne

Anonymkode: 94e04...b57

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Studentweb? 
ved siden av karakteren din skal de tvære en sånn grønn graf (📊bare i grønn og stigende rekkefølge) trykk på den så får du statetstikk for alle som tok emne

Anonymkode: 94e04...b57

Takk for svar! 
Det er ingen graf ved siden av karakteren. Må man kanskje logge inn fra PC? Eller blir de ikke publisert med en gang? (Karakteren min kom i går.)

Skrevet

Det blir ikke alltid publisert statistikk. 

Anonymkode: eb800...e05

Skrevet

Da jeg var student (5 år siden) så var det slik at emner med få studenter ikke hadde statistikk i StudentWeb. Det måtte være et visst antall studenter for at det skulle være mulig å se den. Sikkert fordi at i emner med 2 studenter så skal man ikke få vite hva den andre fikk. 

Anonymkode: 3b00b...e3c

Skrevet

Det er jo selvfølgelig en mulighet at de ikke publiseres, men vi er 50 studenter på studiet, og er vant med at det legges ut - husker bare ikke hvor.. det er nok på studweb, som svart over her, men mulig man ikke kan se resultatene via mobil? Evnt at de blir publisert etter noen dager? 

Skrevet

Jeg mener å huske at statistikken stort sett har kommet litt etter resultatet. 

• Liker 2
Skrevet

Hos meg kom det opp dagen etter mitt resultat. Så det kommer nok etter hvert. 

Anonymkode: e97a9...28a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo selvfølgelig en mulighet at de ikke publiseres, men vi er 50 studenter på studiet, og er vant med at det legges ut - husker bare ikke hvor.. det er nok på studweb, som svart over her, men mulig man ikke kan se resultatene via mobil? Evnt at de blir publisert etter noen dager? 

Jeg sjekket nylig via mobil, og grafen kom opp. 

Anonymkode: 65428...554

• Liker 2
Skrevet

Kan det være noen er rapportert for fusk/plagiat og at denne avgjørelsen ikke er tatt enda? Kanskje det kan være noe sånt?

Anonymkode: 8ad23...4b0

Skrevet

Da jeg studerte på UiO kom det alltid litt senere enn selve karakteren. Jeg husker at jeg måtte vippe mobilen sidelengs for at statstikk-symbolet skulle komme.

Anonymkode: 47897...7ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan det være noen er rapportert for fusk/plagiat og at denne avgjørelsen ikke er tatt enda? Kanskje det kan være noe sånt?

Anonymkode: 8ad23...4b0

Det tviler jeg på. Statistikken blir jo offentliggjort før klagefristen har gått ut også. 

Anonymkode: 65428...554

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de drøyer med statistikken hvis flere har fått utsatt eksamen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...