AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Dere som sliter psykisk og er inne i en depresjon, hvordan gjør dere det med tanke på besøk? Hvor finner dere lyst til å dra til folk? Anonymkode: 4a92b...877
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Gjør ikke det Anonymkode: 3407c...db5 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Jeg hadde noen år hvor jeg bare lot være å besøke venninner. Lot være å ta telefonen. Sånn var det i flere år, mens jeg var på det verste. Så en dag tok jeg meg sammen, jeg følte plutselig på hvor viktig det er å beholde vennskap, og begynte å ta kontakt med et par venninner igjen. Sendte sms, ringte, foreslo filmkvelder etc. De tok meg heldigvis tilbake. Det er ikke en selvfølge, etter flere års taushet fra den enes side. Husker ikke hvor mange år det var jeg bare buret meg inne, men det var nok 5-6 år. Anonymkode: f39c5...ec1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere som sliter psykisk og er inne i en depresjon, hvordan gjør dere det med tanke på besøk? Hvor finner dere lyst til å dra til folk? Anonymkode: 4a92b...877 Du vil høre flere som sier at de ikke gjør noe. Det er en grunn til at de aldri blir bedre. Dette er også de menneskene som klager over at helsevesenet ikke er tilfredsstillende og alt er alle andres feil. Anonymkode: 6a4c8...811 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Har ikke lyst. Isolasjon er vel det vanligste tegnet på depresjon også Anonymkode: 565f7...a28
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Har ikke lyst men gjør det likevel. Ikke så ofte men jevnlig. Fordi jeg vet det er bra for meg selv om jeg ikke har glede av det. Alle har behov for noen og da er det viktig å holde kontakt. Anonymkode: c1f13...76b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå