Gå til innhold

gniss gniss au au!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er ikke akkurat tykk men formfull, og da særlig på lårene. slik at når jeg ikke har på meg bukser eller skjørt uten strømpebukse under da gnisser lårene mine mot hverandre helt øverst og det er fryktelig irriterende! :( derfor bruker jeg selv om sommern strømpebukse under skjørt og det er ikke særlig gøy heller!

noen flere som har det slik?

akkurat fettet mellom lårene helt øverst er vel noe av det fettet som er vanskeligst å kvitte seg med med mindre man tar fettsuging.... og jeg er veldig følsom der, får sikkert masse blåkuler hvis en lege skal drive og rote der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅH, SÅNN HAR JEG DET OGSÅ! POKKERS INDRE DEL AV LÅR! DET ER VONDT, VONDT, VONDT! DET BESTE MAN KAN GJØRE ER VEL Å PRØVE Å TRENE LÅRMUSKLER (?)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitt litt med det problemet, og har hatt irritert kløende hud øverst på lårene, derfor går jeg sjelden med skjørt uten å ha noe under. Det kan kanskje være en ide å bruke "jenteboxer" i stedet for strømpebukse under skjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkum, jenter!

Talkum i en liten flaske i vesken er nødvendig overlevelsesmetode om sommeren. Inn på en do, litt talkum under armene, litt i hver sko, og mellom lårene. Og man er frisk som en nyutsprunget rose, føler seg nydusjet og kan igjen møte den varme sommeren ute....

.... hvorfor i alle verden kommer dette opp nå? Nå er det grisekladt ute og i de neste 7-8 månedene har vi så allikevel tykke bukser/strømpebukser på oss - og når det blir varmt igjen har dere likevel glemt dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet ja!

Hadde det tidligere, men er heldigvis kvitt det, - og 20 kilo! Og jada, er fremdeles for tykk rundt magen, men er av de heldige som har slanke ben. (Til dere som tror jeg er en sylfide med spiseproblemer: BMI'en er 27.)

Min løsning var å kjøpe truser med ben. Ikke løse shorts, men ettersittende (ikke trange) truser. Og nei, - de er ikke stygge tanteunderbukser, men finnes i alle slags farger og sexy utførelser. Jeg var glad i trusene med gjennombrutt tynt blondestoff. Ettersom jeg bor i utlandet, er det ingen vits i å fortelle hvilken butikk jeg kjøpte dem i, men den type truser får du kjøpt overalt her. Regner med at de også har dem i godt utstyrte undertøysforretninger i Norge.

Tror sannerlig jeg skal kjøpe meg litt talkum jeg Tusenfryd! Det hørtes deilig og avkjølende ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehhm...*kremt* ... man trenger ikke ha et kilo-problem for å ha dette problemet altså - det har noe med hvor brede hofter man har - dvs hvor langt fra hverandre lårene er - stemmer ikke det da? Dette har ikke bare med mosjon og BMI å gjøre altså...

"Kroppen min kan du se på, men BMI'en min får du aldri"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er så enige så enige Tusenfryd!

På min meget klomsete måte prøvde jeg å si at dette problemet ikke er avhengig av vekt. Jeg er fremdeles overvektig, men er kvitt problemet. Min slanke venninne (som faktisk også har lekre ben) har gnagsår!!

Skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt begynte å dra inn vekt inn i problematikken. Det har ikke noe med det å gjøre i det hele tatt!!!

Sorry!!! :-?

*slår meg selv i hodet med en mursten* AUUUU!

Men altså: truser med ben er slett ingen dum ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...