AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har nettopp fått svar på celleprøven. Og den viser att jeg har hpv virus men ingen celleforandringer enda.. har tatt celleprøver før også, men jeg las en plass att de sjekker prøven for hpv etter fylt 34 år. Vet ikke om det stemmer men, jeg er 34 nå.. det som bekymrer meg er att hpv smitter seksuelt.. jeg har hatt en partner i hele mitt liv, jeg har vært i sammen med mannen min i godt over 18 år. Så jeg er begynt å Lure på om han har vært utro, for smitten må nå komme frå en plass vel? Anonymkode: 2b8a9...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg har nettopp fått svar på celleprøven. Og den viser att jeg har hpv virus men ingen celleforandringer enda.. har tatt celleprøver før også, men jeg las en plass att de sjekker prøven for hpv etter fylt 34 år. Vet ikke om det stemmer men, jeg er 34 nå.. det som bekymrer meg er att hpv smitter seksuelt.. jeg har hatt en partner i hele mitt liv, jeg har vært i sammen med mannen min i godt over 18 år. Så jeg er begynt å Lure på om han har vært utro, for smitten må nå komme frå en plass vel? Anonymkode: 2b8a9...3fd Ja jeg tenkte også utroskap når jeg leste innlegget ditt, men jeg er ingen lege eller sykepleier så jeg tror nok du må spørre helsepersonell for å få vite hvorfor du har hpv virus nå du bare har hatt én sexpartner i hele ditt liv. Din man kan jo ha hatt viruset i seg før dere ble sammen for 18 år siden Anonymkode: b17ce...280
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Det sies at kroppen normalt kvitter seg med viruset, så du kan ikke ha hatt det i 18 år uten å ha fått andre symptomer/sykdommer. Men jeg ville ha vært helt sikker på dette før jeg beskyldte mannen min for utroskap. Snakk med gynekologen du var hos. Anonymkode: e88af...0d3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Jeg fikk avdekket celleforandringer og hpv da jeg var 22. Legen sa at hvis man var veldig uheldig kunne det smitte via offentlige toaletter eller andre steder.. Men jeg er nå helt sikker på at jeg ble smittet av en utro type (bekreftet utro). Hadde en periode der jeg plutselig blødde litt etter samleie, diffuse smerter osv. Men jeg ble ikke kvitt viruset før etter 2 koniseringer og 12 år! Så hadde jeg ikke fått svar på celleprøve da jeg var 22 hadde jeg vel kanskje mistenkt ektemann 5 år senere 🙈 Anonymkode: 137ed...05a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Dette ville jeg diskutert med legen. I utgangspunktet kan det vel ligge latent på et vis, men jeg tror det er sjelden. Så dette ville jeg sjekket opp.. Håper for din skyld det ikke har noen sammenheng ❤️ Anonymkode: 73911...ff8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå