AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #41 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 14.31): Joda, men her hvor jeg bor er det dessverre ikke slike arrangementer og museumer. Og jeg ønsker først og fremst venninner jeg kan diskutere slike tema med, ikke nødvendigvis å gå på utstilling eller museum. Anonymkode: 6c937...e00 Ekspander Men du må jo finne noen som har de interessene, da. Det enkleste er vel å bare søke opp facebookgrupper om temaene og engasjere seg der? Så kan du holde utkikk etter folk i ditt område. Anonymkode: aabb5...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #42 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 14.38): Men du må jo finne noen som har de interessene, da. Det enkleste er vel å bare søke opp facebookgrupper om temaene og engasjere seg der? Så kan du holde utkikk etter folk i ditt område. Anonymkode: aabb5...246 Ekspander Ja, har mannlige venner med felles interesser og engasjerer meg i utenlandske forumer der jeg har flere bekjente. Takk for tips ang. norske venninner Anonymkode: 6c937...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmiPeltto Skrevet 30. desember 2021 #43 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 12.47): Ah ok ikke helt det jeg ser etter. Kjenner du (eller andre som leser dette) til noen nettsider der man kan bli kjent med andre gjennom felles interesser? Jeg er for eksempel interessert i å diskutere teknologi, internasjonale relasjoner, historie, og mye annet. Er sikker på at det finner andre kvinner som deler disse interessene, men har ikke funnet noen så langt. Anonymkode: 6c937...e00 Ekspander Enig lurer på om det finnes slike sider? Ser selv etter noen som deler mine interesser som kunstløp og klassisk og filmmusikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #44 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 12.18): Jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med folk knyttet til interesser, men har ikke tid til vennskap med kontakt flere ganger i uken. Anonymkode: 6c937...e00 Ekspander Da skriver du bare det i venneposten du oppretter Anonymkode: e70f4...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #45 Del Skrevet 30. desember 2021 EmmiPeltto skrev (På 30.12.2021 den 15.02): Enig lurer på om det finnes slike sider? Ser selv etter noen som deler mine interesser som kunstløp og klassisk og filmmusikk Ekspander Aktivitetsvenner.no er ganske bra men det er ikke kjempemasse brukere der. Der kan man krysse av f eks astrologi, film, musikk, kunstløp, dykking, filosofi, jakt, politikk osv masse alternativer! Som man krysser av, også kan man søke etter andre som også har krysset av på de tingene Anonymkode: e70f4...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 30. desember 2021 #46 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 5.13): Det er ikke min erfaring. Jeg har fått venner i voksen alder. På jobb. Nye naboer. Foreldre av barnas venner. På fritidsaktivitet. Anonymkode: e2ecb...4b3 Ekspander Det er ikke like lett for alle...Vanlige mennesker med normal intelligens finner lett venner med de samme kjedelige interessene...for oss i utkanten av normalen er det veldig vanskelig å finne venner fordi det er så få med lignende interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #47 Del Skrevet 30. desember 2021 ABM skrev (På 30.12.2021 den 17.05): Det er ikke like lett for alle...Vanlige mennesker med normal intelligens finner lett venner med de samme kjedelige interessene...for oss i utkanten av normalen er det veldig vanskelig å finne venner fordi det er så få med lignende interesser. Ekspander TS helt enig . Jeg er verken huslig, ikke interessert i interiør og flotte innredninger. Hater shopping, håndarbeid... fysj, og det vanlige A4 livet er langt unna mitt så har ikke noe felles med de. Jeg liker å ha det moro, prøve nye ting, åpen for nye kurs, ja lære nye ting. Prøve ting jeg ikke kan. Har ikke barn så der har jeg heller ingen innfallsvinkel. Ikke hund heller da jeg jobber for mye til å ha ansvar for noe hund. Så enig med ABM det er dritvanskelig å få seg nye venner når en blir litt oppi åra. Men sånn er livet. Anonymkode: 2eccb...f60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #48 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 14.31): Joda, men her hvor jeg bor er det dessverre ikke slike arrangementer og museumer. Og jeg ønsker først og fremst venninner jeg kan diskutere slike tema med, ikke nødvendigvis å gå på utstilling eller museum. Anonymkode: 6c937...e00 Ekspander Du ønsker deg jo ikke venner, du ønsker deg en diskusjonspartner. Jeg er på din alder, og mine vennskap handler i hvert fall ikke om å diskutere ting kun jeg er opptatt av, og som er såpass snevert som det du nevner. Anonymkode: 97ea0...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 30. desember 2021 #49 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 17.34): TS helt enig . Jeg er verken huslig, ikke interessert i interiør og flotte innredninger. Hater shopping, håndarbeid... fysj, og det vanlige A4 livet er langt unna mitt så har ikke noe felles med de. Jeg liker å ha det moro, prøve nye ting, åpen for nye kurs, ja lære nye ting. Prøve ting jeg ikke kan. Har ikke barn så der har jeg heller ingen innfallsvinkel. Ikke hund heller da jeg jobber for mye til å ha ansvar for noe hund. Så enig med ABM det er dritvanskelig å få seg nye venner når en blir litt oppi åra. Men sånn er livet. Anonymkode: 2eccb...f60 Ekspander Hvis du i tillegg nå synes kjendistoff er drita kjedelig skal du jaggu få en rose..🌹.. Så bor du like mange avgiftskroner unna Trondheim som jeg og er på min alder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #50 Del Skrevet 31. desember 2021 ABM skrev (På 30.12.2021 den 18.00): Hvis du i tillegg nå synes kjendistoff er drita kjedelig skal du jaggu få en rose..🌹.. Så bor du like mange avgiftskroner unna Trondheim som jeg og er på min alder.... Ekspander Ja kjendis greier følger jegc ikke med på og ja er bompenger som gjør at jeg aldri har kjørt til Trondheim i egen bil. Enda det er 25 min😂. Din alder.. hm kan fort være det og. Anonymkode: 2eccb...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. januar 2022 #51 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 11.33): Ja kjendis greier følger jegc ikke med på og ja er bompenger som gjør at jeg aldri har kjørt til Trondheim i egen bil. Enda det er 25 min😂. Din alder.. hm kan fort være det og. Anonymkode: 2eccb...f60 Ekspander Godt nyttår til deg !🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #52 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 17.34): TS helt enig . Jeg er verken huslig, ikke interessert i interiør og flotte innredninger. Hater shopping, håndarbeid... fysj, og det vanlige A4 livet er langt unna mitt så har ikke noe felles med de. Jeg liker å ha det moro, prøve nye ting, åpen for nye kurs, ja lære nye ting. Prøve ting jeg ikke kan. Har ikke barn så der har jeg heller ingen innfallsvinkel. Ikke hund heller da jeg jobber for mye til å ha ansvar for noe hund. Så enig med ABM det er dritvanskelig å få seg nye venner når en blir litt oppi åra. Men sånn er livet. Anonymkode: 2eccb...f60 Ekspander Nei, det er ikke vanskelig - hvis man legger innsats i arbeidet. Å tørre å oppsøke arenaer, gå bort og prate, stille spørsmål for å bli kjent etc. Jeg har høytfungerende autisme, men har funnet mange gode venner gjennom musikk. Jeg spiller ikke selv, men drar en del på konserter og festivaler alene. Blir ofte kjent med nye. Ingen av mine venner vet at jeg har autisme. Anonymkode: ff04e...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 1. januar 2022 #53 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 13.20): Noen ganger treffer jeg folk tilfeldig via jobb som jeg klikker direkte med og de begynner å ymte frempå at vi må treffes over kopp kaffe når vi oppdager at vi har felles ting. Jeg er dame så snakker om andre damer. Jeg syns jo det er hyggelig og utveksler gjerne messenger info sånn at vi kan holde kontakten. Så har jeg en tendens til å ikke ta kontakt. Men de siste to -tre gangene har jeg tenkt at nå må jeg ta kontakt og vær litt åpen for noe nytt. Men alle de tre gangene jeg har gjort det så virker det som de har helt glemt at vi snakket sammen og de ønsket at vi skulle treffes igjen. Jeg føler jeg blir veldig usikker på meg selv ikke minst om hvorfor folk slenger ut av seg ting de ikke mener??? Hva er poenget lissom? Nå frister det lite å bli kjent med noen nye hvis de ikke tar styringa med å ta kontakt tenker jeg. Det er jo som å bli avvist som en hele tiden har blitt på dating fronten så en tror jo at det er noe riv ruskende galt med seg selv som bare andre ser som jeg ikke ser.. Anonymkode: 2eccb...f60 Ekspander Du må skille mellom vennskap, og bekjentskaper. Venner tar gjerne en telefon, ogkan skrive til vedkomende på messinger. Ein venn kan du alltid sei din mening utan at han / hun blir fornermet. Ein venn er ein person som stiller opp når du trenger moralsk støtte. Ein venn er der både i motgang, og medgang. Ein venn kan du ringe til når det passer. Hos ein venn er det alltid opne dører, og han / hun er villig å lytte. Bekjentskaper er noen du møter i jobbsamanheng, på kafeen, og under tilfeldige møter /treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #54 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg fikk veldig mange flere venner/bekjentskaper etter jeg meldte meg inn i en religion (begynte å gå på felles bedesamlinger/aktiviteter) og ble godt mottatt! 🥰 Fikk også en god venninne gjennom et dansekurs. Det er aldri for sent å få nye venner, man må bare finne de rette, med felles verdier og interesser som liker DEG. Anonymkode: 0b526...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #55 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 15.40): Er jo en grunn for at alle disse er i slike grupper..det heygirl greine er grupper for folk som ikke klarer å holde på vennskap eller har sosiale antenner. Også ødelegger det veldig for de få som faktisk er ok og prøver å få en god venn. Anonymkode: af63c...8fd Ekspander Det er sikkert mange ulike typer som melder seg inn i slike grupper. Men jeg har hvertfall hatt god erfaring med Hey!Girl og truffet noen fine mennesker der som nå har blitt venner. Så det er mulig🙂 Anonymkode: 276ab...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #56 Del Skrevet 1. januar 2022 Skybe skrev (På 1.1.2022 den 17.35): Du må skille mellom vennskap, og bekjentskaper. Venner tar gjerne en telefon, ogkan skrive til vedkomende på messinger. Ein venn kan du alltid sei din mening utan at han / hun blir fornermet. Ein venn er ein person som stiller opp når du trenger moralsk støtte. Ein venn er der både i motgang, og medgang. Ein venn kan du ringe til når det passer. Hos ein venn er det alltid opne dører, og han / hun er villig å lytte. Bekjentskaper er noen du møter i jobbsamanheng, på kafeen, og under tilfeldige møter /treff. Ekspander Vel jeg har opplevd det motsatte og miste alle vennene når jeg trengte dem som mest. Verste var bestevenninna mi som takket for seg etter 30 år. Når hun også sviktet meg så har jeg mistet litt troa på venner altså. Jeg foretrekker vel helst bare overfladiske bekjentskaper og ikke så dype venner for da blir skuffelsen så stor den dagen de snur ryggen til deg. Jeg og så for meg at vennskap er slik du beskriver ovenfor, men nå er jeg over 50 og alle de jeg ble kjent med gjennom videregående og jobb osv osv...alle er borte. Og får jo bare stadig bevis på at det er mange fler der ute av samma ulla som de forrige vennene mine. Sier de vil treffes osv osv, men når man spør om å treffes så unngår de deg. Men men klarer meg nå uten og da. Så går bra. TS. Anonymkode: 2eccb...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå