Gå til innhold

Slemt? Utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg flyttet til Oslo for et år siden for å jobbe og da jeg flyttet hadde jeg på en måte en kjæreste i Bergen. Vi viste at jeg skulle dra så vi var litt forsiktige med ordet kjæreste. Uansett så flyttet jeg og etter noen måneder så ble det veldig vansklig og jeg foreslo at vi skulle slå opp. Selvom han også skulle bo i Oslo om et år så var det veldig Vansklig med tanken på at vi bare hadde vært sammen i et par måneder. Vi hadde null kontakt og jeg var med andre osv, men etter noen uker igjen savnet jeg han veldig, og vi begynte naturlig å snakke igjen. Vi snakket en stund og ble en greie igjen. Jeg fortalte han om disse guttene, og han tok det greit, men fortalte det jo litt dårlig detaljert på en måte. Jeh kjenner jeg har veldig dårlig samvittighet for det jeg har gjort siden nå har vi vært sammen en stund og jeg har begynt å elske han. Det kan hende jeg føler på dette fordi han ikke gjorde noe med noen andre, jeg vet ikke men hva tenker dere?

Anonymkode: d79d6...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at du fortalte det "litt dårlig detaljert", hva i alle dager betyr det? Løy du? Det beste hadde vel vært å ikke snakke med hverandre om hva som skjedde i mellomtiden. 

Anonymkode: 1cc2d...8da

• Liker 3
Skrevet

Men uansett hva du har gjort så spiller det ingen rolle, du har ikke gjort noe galt. Og hvorfor det behovet for å fortelle om det etterpå? Det er jo bare med på å skape problemer.

Du har ikke vært utro.

Anonymkode: 116a5...222

Skrevet

Jeg synes ikke du skal fortelle ham noe. Legg det bak deg og fokuser fremover. Hvis du ikke klarer å holde på denne hemmeligheten, får dere et problem.

Anonymkode: c6a3a...ddb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du at du fortalte det "litt dårlig detaljert", hva i alle dager betyr det? Løy du? Det beste hadde vel vært å ikke snakke med hverandre om hva som skjedde i mellomtiden. 

Anonymkode: 1cc2d...8da

Hei jeg sa vi hadde kysset en gang men det var flere ganger 

Anonymkode: d79d6...dd1

Skrevet

På noen uker har vel han også vært ute og levd litt, sannsynligvis litt mer enn et kyss eller ti. Jeg ville bare latt alt dette ligge, og sett fremover. Dere var ikke sammen, så det har ingen betydning. 

Anonymkode: 3594a...34f

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...