Gå til innhold

Hvordan bli mer positiv? Bitter dame..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg som bitter ung dame. Lei av å jobbe og ha småbarn.. lei av alt og føler meg lett sur og irritert på hva som helst. Kan irritere meg på de minste tingene og det ødelegge en hel dag for meg.

Jeg ønsker å bli mer positiv og smile mer.. eneste jeg kan huske å være mer glad var når jeg gikk på anti depressive

Anonymkode: 6c90c...747

Videoannonse
Annonse
Gjest BrittEkeberg
Skrevet (endret)

Var du mer glad da du brukte medisiner? Jeg følte meg helt flat. Følte ikke glede/sorg/sinne. Ingenting. Kontakt lege, du trenger noen å prate med. 

Endret av BrittEkeberg
Skrevet

Få en annen jobb og skaff barnevakt innimellom ? Evt sykemeld deg for en stund. Kanskje du er utbrent. 

Anonymkode: 80309...e52

Skrevet

Skriv ned 3 ting du er takknemlig for hver kveld. Det kan være store eller små ting. Eksempler; barna dine, 5 minutter alene, god mat etc. Hvis det er spesielt vanskelig en dag har jeg gått så generelt som at jeg er født i Norge eller har tak over hodet. Det viktigste er å finne på noe hver eneste dag slik at du sakte men sikkert endrer tankemønster. 

Anonymkode: a9ace...f55

Skrevet

Trener du?

Anonymkode: 0a5b2...ca9

• Liker 2
Skrevet

Her hjalp trening, kutte ut mel og sukker. 

Anonymkode: e1c8e...15d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler meg som bitter ung dame. Lei av å jobbe og ha småbarn.. lei av alt og føler meg lett sur og irritert på hva som helst. Kan irritere meg på de minste tingene og det ødelegge en hel dag for meg.

Jeg ønsker å bli mer positiv og smile mer.. eneste jeg kan huske å være mer glad var når jeg gikk på anti depressive

Anonymkode: 6c90c...747

Vi er flere i samme båt. Jeg mistenker at jeg har brent lyset i begge ender og er i ferd med å bli utbrent. Sliter på jobb med fokus, konsentrasjon og motivasjon. Blir fort irritert hjemme og har ofte behov for alenetid. Tror ikke pandemien har vært noe drahjelp i riktig retning. Normalt sett er jeg en sosial og blid person som er lett til sinns ig står på på jobb. Kjenner ikke igjen meg selv

Anonymkode: 91137...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...