AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 De fleste menn vil bare ha kvinner som har høy utdanning og jobb. Har aldri møtt en norsk mann som ønsker en homemaker kvinner. I andre land ønsker de fleste menn kvinner som vil være mødre og evig hjemmeværende. Hvorfor vil ikke norske menn ha det? Det er forståelig om du ikke vil ha barn, men flere vil ha barn og så vil de at kvinnen skal kaste bort masse tid på utdanning først. Hvorfor må man ha utdanning før man får barn? Kan man ikke vente med det til barna er eldre? Hvorfor må alle ha utdanning? Anonymkode: ac88b...70f 7
SoWhat? Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Norske menn er livredde for å være den eneste som tjener penger. Det er saken. De er ikke akkurat sjenerøse i utgangspunktet, så å betale alene for en kone og barn. Neh 21
visp Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste menn vil bare ha kvinner som har høy utdanning og jobb. Har aldri møtt en norsk mann som ønsker en homemaker kvinner. I andre land ønsker de fleste menn kvinner som vil være mødre og evig hjemmeværende. Hvorfor vil ikke norske menn ha det? Det er forståelig om du ikke vil ha barn, men flere vil ha barn og så vil de at kvinnen skal kaste bort masse tid på utdanning først. Hvorfor må man ha utdanning før man får barn? Kan man ikke vente med det til barna er eldre? Hvorfor må alle ha utdanning? Anonymkode: ac88b...70f Hvilken interesse har en fyr av å ha en dame gående hjemme hos seg, uvirksom år ut og år inn i en 50 kvadratmeters leilighet i Oslo? HVA SKAL DU GJØRE??? 22
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Så hva snakker vi om, menn eller utdanning? Anonymkode: b9e15...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Enda en tråd om krav.vrøl.. hurra.. Alle har sine egne krav, det er ikke standarkrav for noen kjønn.. At dere gidder å kverulere om dette hele tida.. ikke rart dere er single, kranglefanter 😂 Make klem not war ;) Anonymkode: 0ad9e...f64 16
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Norske kvinner har høye krav* Og før du sier noe på det, så er jeg kvinne selv.. Anonymkode: 33d51...160 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 visp skrev (3 minutter siden): Hvilken interesse har en fyr av å ha en dame gående hjemme hos seg, uvirksom år ut og år inn i en 50 kvadratmeters leilighet i Oslo? HVA SKAL DU GJØRE??? Være med barn og hjem. Jeg har mange hobbyer. Anonymkode: ac88b...70f 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 "Alle" nordmenn har for høye krav. Anonymkode: f2e70...abf 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Norske kvinner har høye krav* Og før du sier noe på det, så er jeg kvinne selv.. Anonymkode: 33d51...160 Det er greit, men det gjelder ikke meg. Denne tråden handler da om menn. Anonymkode: ac88b...70f 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Norske kvinner har høye krav* Og før du sier noe på det, så er jeg kvinne selv.. Anonymkode: 33d51...160 Det er noe norske kvinner velger å tro. Hilsen, en annen kvinne. Anonymkode: b9e15...7fb 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 For å nevne det så skal jeg ikke plage norske menn lenger, da jeg må finne meg en utenlands mann i stedet. Så det er egentlig ikke et problem lenger. Jeg ville bare se om andre synes det samme. Take care ❤️ Anonymkode: ac88b...70f 3
herremann Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Hvordan skal en familie ha råd til bolig med kun 1 inntekt? Fungerer kanskje på bygda, men ikke i byene. 12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 herremann skrev (1 minutt siden): Hvordan skal en familie ha råd til bolig med kun 1 inntekt? Fungerer kanskje på bygda, men ikke i byene. Det er forstått. Jeg vokste opp på bygda. Mest sannsynlig flytter jeg utenlands uansett, for å finne andre type menn. Anonymkode: ac88b...70f
miss summers Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 Har ikke inntrykk av at menn søker høy utdanning hos en kvinne. Og finnes det virkelig ingenting mellom høy utdanning eller husmor, for en kvinne?! Det stemmer jo ikke. 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De fleste menn vil bare ha kvinner som har høy utdanning og jobb. Har aldri møtt en norsk mann som ønsker en homemaker kvinner. I andre land ønsker de fleste menn kvinner som vil være mødre og evig hjemmeværende. Hvorfor vil ikke norske menn ha det? Det er forståelig om du ikke vil ha barn, men flere vil ha barn og så vil de at kvinnen skal kaste bort masse tid på utdanning først. Hvorfor må man ha utdanning før man får barn? Kan man ikke vente med det til barna er eldre? Hvorfor må alle ha utdanning? Anonymkode: ac88b...70f Har ikke noe krav om høy utdanning, men jeg krever at hun er i stand til å bidra økonomisk til familien. Og ja, det betyr å ha en jobb. Det er ikke enkelt å overleve på en lønning i Norge med kostnadsnivået vi har. Jeg har ikke tenkt å jobbe meg til døde for å få økonomien til å gå rundt, mens hun går hjemme med barna. Og dette mener du er høye krav!? Anonymkode: 3100d...24d 20
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke noe krav om høy utdanning, men jeg krever at hun er i stand til å bidra økonomisk til familien. Og ja, det betyr å ha en jobb. Det er ikke enkelt å overleve på en lønning i Norge med kostnadsnivået vi har. Jeg har ikke tenkt å jobbe meg til døde for å få økonomien til å gå rundt, mens hun går hjemme med barna. Og dette mener du er høye krav!? Anonymkode: 3100d...24d Ja jeg mener det er et umulig krav da det ikke setter pris på evnene jeg har. Derfor skal jeg finne en utenlandsk mann og dra her i fra. Jeg passer ikke inn i norge eller i norsk kultur. Jeg ønsker å hjemmeskolere barna og ta vare på hjemmet. Det er drømmen min og har vært det i fem år. Anonymkode: ac88b...70f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De fleste menn vil bare ha kvinner som har høy utdanning og jobb. Har aldri møtt en norsk mann som ønsker en homemaker kvinner. I andre land ønsker de fleste menn kvinner som vil være mødre og evig hjemmeværende. Hvorfor vil ikke norske menn ha det? Det er forståelig om du ikke vil ha barn, men flere vil ha barn og så vil de at kvinnen skal kaste bort masse tid på utdanning først. Hvorfor må man ha utdanning før man får barn? Kan man ikke vente med det til barna er eldre? Hvorfor må alle ha utdanning? Anonymkode: ac88b...70f Fordi jeg har høy utdanning selv og vil helst ha en partner som er interessant å snakke med. Vil ikke ha noen idiot, men har godt råd til å ha en hjemmeværende kone, men vil helst ha en dame som er flink og smart, nesten alle de er i disse dager universitetsutdannet. Anonymkode: ad50b...f87 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg mener det er et umulig krav da det ikke setter pris på evnene jeg har. Derfor skal jeg finne en utenlandsk mann og dra her i fra. Jeg passer ikke inn i norge eller i norsk kultur. Jeg ønsker å hjemmeskolere barna og ta vare på hjemmet. Det er drømmen min og har vært det i fem år. Anonymkode: ac88b...70f Enda en grunn til å ikke være med deg, ingen uten minst en mastergrad skal få «hjemmeskolere» mine barn, ille nok å må etterlate de med de middelmådige lærerne på skolen som ikke kunne løst et integral om det sto på livet… Anonymkode: ad50b...f87 12
visp Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja jeg mener det er et umulig krav da det ikke setter pris på evnene jeg har. Derfor skal jeg finne en utenlandsk mann og dra her i fra. Jeg passer ikke inn i norge eller i norsk kultur. Jeg ønsker å hjemmeskolere barna og ta vare på hjemmet. Det er drømmen min og har vært det i fem år. Anonymkode: ac88b...70f Mener du å rydde alt som roter seg til pga en som er hjemme hele dagen? 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #20 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi jeg har høy utdanning selv og vil helst ha en partner som er interessant å snakke med. Vil ikke ha noen idiot, men har godt råd til å ha en hjemmeværende kone, men vil helst ha en dame som er flink og smart, nesten alle de er i disse dager universitetsutdannet. Anonymkode: ad50b...f87 Jeg er ikke enig i det. Har mange forskjellige bøker og hobbyer. Anonymkode: ac88b...70f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå