NatNat Skrevet 2. mars #22 Skrevet 2. mars Sommer2464 skrev (På 28.12.2021 den 18.35): Skandinaviske Donald tegneserier hevder Mikke Mus bor i Andeby. Men da hadde han vel møtt Donald mye oftere for i de gamle tegnefilmene ser vi at de er gode venner. I amerikanske og italienske Disney tegneserier sier de at Mikke bor i en annen by som på engelsk heter Mouseton. Men jeg er interessert i deres meninger hvor bor Mikke Mus? Mousetown (Mickeyville på fransk hvor jeg er fra.. ,) ) 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #23 Skrevet 3. mars Alle bor da i Andeby? Aldri hørt om museby. Husker Gåseby ble nevnt som en naboby, men ingen av de faste bodde der. Mikke og Donald er venner og bor i samme by, men omgås ikke hele tiden likevel . Det er vel helt naturlig? Akkurat som at Skrues og Rikeruds binger er på hver sin høyde på motsatt side. Anonymkode: e7fe4...a65
AnonymBruker Skrevet 3. mars #24 Skrevet 3. mars Jeg syns Donald kan ta på seg en bukse. Fly rundt med stjerten ute passer seg ikke. Anonymkode: 50f61...edc 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #25 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2026 den 23.18): Alle bor da i Andeby? Aldri hørt om museby. Husker Gåseby ble nevnt som en naboby, men ingen av de faste bodde der. Mikke og Donald er venner og bor i samme by, men omgås ikke hele tiden likevel . Det er vel helt naturlig? Akkurat som at Skrues og Rikeruds binger er på hver sin høyde på motsatt side. Anonymkode: e7fe4...a65 Langbeins Onkel Bismak bor ikke der. Han er ute og seiler på en større båt. Anonymkode: 9385a...a10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå