AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Sønnen har ønsket seg i lang tid, har spart og får noe av besteforeldre. Når vi først skal kjøpe en PC ønsker krg jo at den skal tåle det han spiller og ikke må byttes om 2 år liksom. Men jeg har ikke peiling på spesifikasjoner. Noen som har noen tips til hva jeg skal se etter? Hva er en BRA PC? Trenger ikke være perfekt, og dermed 20.000, men bra til mellom 8-12.000? (Eller er det urealistisk?) Han spiller fortnite, fifa, rocket league på ps4, og his en kompis med PC fått interesse for et eller annet krig/verden-spill (husker ikke navnet, men strategi har jeg forstått, unngå å havne i krig med blant annet Russland, men om de provoserer så forsvare etc). Vi må kjøpe alt, PC, skjerm, tastatur, mus. Anonymkode: da237...2f7
fluffen Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Denne er på tilbud til 14 000 så enda mindre https://www.komplett.no/product/1180517/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/komplett-i120-epic-gaming-pc-rtx-3060-edition
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå