AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Forholdet mitt gjennom 3 år tok slutt i dag. Jeg har gått og vært usikker lenge, har hatt lyst til å avslutte i minst et år. Prøvd et par ganger tidligere, men har ikke klart å gjennomføre. Har egentlig vært litt i tvil nesten hele forholdet, men hadde følelser og er utrolig glad i han. Men kjemien var bare ikke der. Nå føler jeg livet går til helvete. Er 33 år gammel og vet jeg vil ha barn. Tenkte så mye på å bare få det med han, men måtte bare være ærlig til slutt. Han fortjener ikke å bli lurt inn i noe. Det er så tungt nå. Fremtiden føles ødelagt og jeg tviler så på om dette var det lure valget. Det var vel ikke det, men ble så nedbrutt av å fortsette også 😥 I dag føles bare alt tungt. Kjærligheten er så vanskelig, kunne jeg ikke bare være fornøyd med å være med en som er snill? Ville bare lufte mine tanker 💔 Anonymkode: c970f...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forholdet mitt gjennom 3 år tok slutt i dag. Jeg har gått og vært usikker lenge, har hatt lyst til å avslutte i minst et år. Prøvd et par ganger tidligere, men har ikke klart å gjennomføre. Har egentlig vært litt i tvil nesten hele forholdet, men hadde følelser og er utrolig glad i han. Men kjemien var bare ikke der. Nå føler jeg livet går til helvete. Er 33 år gammel og vet jeg vil ha barn. Tenkte så mye på å bare få det med han, men måtte bare være ærlig til slutt. Han fortjener ikke å bli lurt inn i noe. Det er så tungt nå. Fremtiden føles ødelagt og jeg tviler så på om dette var det lure valget. Det var vel ikke det, men ble så nedbrutt av å fortsette også 😥 I dag føles bare alt tungt. Kjærligheten er så vanskelig, kunne jeg ikke bare være fornøyd med å være med en som er snill? Ville bare lufte mine tanker 💔 Anonymkode: c970f...ca3 💛 føler med deg Anonymkode: 61aeb...813 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Her har du jo aldri vært særlig engasjert i forholdet, så dette bruddet er ikke noe tap for noen av dere. Hvis du ikke så lett forelsker deg, kan du heller få barn aleine. Ingenting går til helvete. Tvertimot, dette kan være din begynnelse på et ærlig liv hvor du står for det du føler og ikke føler. Anonymkode: 7049e...db3 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): 💛 føler med deg Anonymkode: 61aeb...813 Takk💛 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her har du jo aldri vært særlig engasjert i forholdet, så dette bruddet er ikke noe tap for noen av dere. Hvis du ikke så lett forelsker deg, kan du heller få barn aleine. Ingenting går til helvete. Tvertimot, dette kan være din begynnelse på et ærlig liv hvor du står for det du føler og ikke føler. Anonymkode: 7049e...db3 Takk! Det tror jeg vil føles fint, å stå for valgene mine og være ærlig med de rundt meg. Anonymkode: c970f...ca3 1
Antiviruset Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Forholdet mitt gjennom 3 år tok slutt i dag. Jeg har gått og vært usikker lenge, har hatt lyst til å avslutte i minst et år. Prøvd et par ganger tidligere, men har ikke klart å gjennomføre. Har egentlig vært litt i tvil nesten hele forholdet, men hadde følelser og er utrolig glad i han. Men kjemien var bare ikke der. Nå føler jeg livet går til helvete. Er 33 år gammel og vet jeg vil ha barn. Tenkte så mye på å bare få det med han, men måtte bare være ærlig til slutt. Han fortjener ikke å bli lurt inn i noe. Det er så tungt nå. Fremtiden føles ødelagt og jeg tviler så på om dette var det lure valget. Det var vel ikke det, men ble så nedbrutt av å fortsette også 😥 I dag føles bare alt tungt. Kjærligheten er så vanskelig, kunne jeg ikke bare være fornøyd med å være med en som er snill? Ville bare lufte mine tanker 💔 Anonymkode: c970f...ca3 Dette er litt klassisk for de som ikke lett får følelser! De leter etter noe nytt hele tiden, og om de får sterke følelser for en annen så er det så langt fra sikkert at det er gjensidig. Du hadde følelser og var utrolig glad i han ? Men kjemien var ikke der? Etter 3 år sammen? Er man utrolig glad i noen? Det kan bære forholdet videre. Det er nok følelsene dine som har spilt deg et stort puss her, der du hele tiden tenker på at du kan kanskje finne noe bedre og det ligger der og gnager hele tiden. Bygge en familie med barn holder ikke bare med "kjemi" med en mann! Du må ha så mye mer på plass en akkurat det også. Finne en fullstendig klaff er ekstremt vanskelig. Ofte er det at kan man krysse av 7 av 10 punkter av det man leter etter så er det nok. Uansett så er nok dette kjørt for deg og han du dumpet. Dumpe noen har en egen evne til å drepe den kjærligheten som var der hos den andre. Skal du kunne finne en du kan krysse av 10 av 10 sammen med må du lete lenge, noen finner de aldri. En snill mann som du var utrolig glad i, og som var snill og som du hadde følelser for men ikke "kjemi" ? Det er noe som skurrer her. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Forholdet mitt gjennom 3 år tok slutt i dag. Jeg har gått og vært usikker lenge, har hatt lyst til å avslutte i minst et år. Prøvd et par ganger tidligere, men har ikke klart å gjennomføre. Har egentlig vært litt i tvil nesten hele forholdet, men hadde følelser og er utrolig glad i han. Men kjemien var bare ikke der. Nå føler jeg livet går til helvete. Er 33 år gammel og vet jeg vil ha barn. Tenkte så mye på å bare få det med han, men måtte bare være ærlig til slutt. Han fortjener ikke å bli lurt inn i noe. Det er så tungt nå. Fremtiden føles ødelagt og jeg tviler så på om dette var det lure valget. Det var vel ikke det, men ble så nedbrutt av å fortsette også 😥 I dag føles bare alt tungt. Kjærligheten er så vanskelig, kunne jeg ikke bare være fornøyd med å være med en som er snill? Ville bare lufte mine tanker 💔 Anonymkode: c970f...ca3 Er mann og står i dette selv nå. Ingenting galt i forholdet, men ikke sterke nok følelser til at det føles som en kan fortsette det. Det er ordentlig kjipt, og jeg føler med deg. Anonymkode: 4a7b9...7b5 4
Gjest loveli Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Antiviruset skrev (11 minutter siden): Dette er litt klassisk for de som ikke lett får følelser! De leter etter noe nytt hele tiden, og om de får sterke følelser for en annen så er det så langt fra sikkert at det er gjensidig. Du hadde følelser og var utrolig glad i han ? Men kjemien var ikke der? Etter 3 år sammen? Er man utrolig glad i noen? Det kan bære forholdet videre. Det er nok følelsene dine som har spilt deg et stort puss her, der du hele tiden tenker på at du kan kanskje finne noe bedre og det ligger der og gnager hele tiden. Bygge en familie med barn holder ikke bare med "kjemi" med en mann! Du må ha så mye mer på plass en akkurat det også. Finne en fullstendig klaff er ekstremt vanskelig. Ofte er det at kan man krysse av 7 av 10 punkter av det man leter etter så er det nok. Uansett så er nok dette kjørt for deg og han du dumpet. Dumpe noen har en egen evne til å drepe den kjærligheten som var der hos den andre. Skal du kunne finne en du kan krysse av 10 av 10 sammen med må du lete lenge, noen finner de aldri. En snill mann som du var utrolig glad i, og som var snill og som du hadde følelser for men ikke "kjemi" ? Det er noe som skurrer her. Du har rett i at de alle færreste finner noen som er 10 av 10, men jeg synes likevel du overdriver. Jeg skjønner at TS ikke fortsatte i det forholdet hun var i når følelsene ikke var der. Å ha de gjensidige og riktige følelsene for kjæresten er viktig for de fleste som er i et forhold og er absolutt ikke umulig å oppnå.
Antiviruset Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 loveli skrev (5 minutter siden): Du har rett i at de alle færreste finner noen som er 10 av 10, men jeg synes likevel du overdriver. Jeg skjønner at TS ikke fortsatte i det forholdet hun var i når følelsene ikke var der. Å ha de gjensidige og riktige følelsene for kjæresten er viktig for de fleste som er i et forhold og er absolutt ikke umulig å oppnå. Følelser er noe flyktig noe som ikke er til å stole på. Være utrolig glad i er noe mye mer solid noe. Men uansett så er det noe her som skurrer vært sammen i 3 år og er utrolig glad i partner men ingen kjemi ? Her høres det ut som det er mer som ligger bak som "depresjon" eller noe. Og er det noe som kan torpedere et forhold er det akkurat det. Ha riktige og gjensidige følelser er ikke umulig nei, men det er så mye annet som må klaffe også! Finne snille menn som går gjennom "krigen" med deg nesten uansett ? Det er ekstremt vanskelig å finne slike. Det samme gjelder kvinner, ferdig diskutert. Finner du det en gang livet er du heldig!' Så er TS så usikker på om avgjørelsen er rett? Det er et dårlig tegn, de fleste som dumper er skråsikker på at dette er det rette og ser seg sjeldent tilbake. De har "sørget" ferdig når forholdet er over. Det var mitt poeng her, følelser kan lure deg trill rundt, og man vet hva man har, hva man får? Det vet man aldri!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Antiviruset skrev (13 minutter siden): Følelser er noe flyktig noe som ikke er til å stole på. Være utrolig glad i er noe mye mer solid noe. Men uansett så er det noe her som skurrer vært sammen i 3 år og er utrolig glad i partner men ingen kjemi ? Her høres det ut som det er mer som ligger bak som "depresjon" eller noe. Og er det noe som kan torpedere et forhold er det akkurat det. Ha riktige og gjensidige følelser er ikke umulig nei, men det er så mye annet som må klaffe også! Finne snille menn som går gjennom "krigen" med deg nesten uansett ? Det er ekstremt vanskelig å finne slike. Det samme gjelder kvinner, ferdig diskutert. Finner du det en gang livet er du heldig!' Så er TS så usikker på om avgjørelsen er rett? Det er et dårlig tegn, de fleste som dumper er skråsikker på at dette er det rette og ser seg sjeldent tilbake. De har "sørget" ferdig når forholdet er over. Det var mitt poeng her, følelser kan lure deg trill rundt, og man vet hva man har, hva man får? Det vet man aldri! Jeg er helt klar over at ting aldri vil bli helt perfekt. Men selv om vi har vært sammen i tre år så har jeg strevd med dette hele veien. Når jeg etterlyser kjemi så mener jeg at samtalene var ofte kjedelige og det ble veldig mye stillhet mellom oss. Jeg ble mer og mer nedbrutt og mistet meg selv litt, følte derimot glede og at jeg ble meg selv når jeg var sammen med andre. Problemet er mer at jeg har gått og dratt det ut så utrolig lenge. Føler meg så mislykka og har nok vært ganske nedbrutt lenge, fordi jeg tar det tungt å feile igjen. Jeg blir lett forelska, litt for lett dessverre. Og er veldig glad i han ja, jeg er en følsom person som blir veldig glad i en jeg har vært med så lenge. Det viktigste for meg i et forhold er kjemi, nærhet, kos, empati, humor. Har lært meg det nå. I dette forhold er stemte stort sett alt annet enn det. Synes du fremdeles jeg har gjort feil? Anonymkode: c970f...ca3
Antiviruset Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er helt klar over at ting aldri vil bli helt perfekt. Men selv om vi har vært sammen i tre år så har jeg strevd med dette hele veien. Når jeg etterlyser kjemi så mener jeg at samtalene var ofte kjedelige og det ble veldig mye stillhet mellom oss. Jeg ble mer og mer nedbrutt og mistet meg selv litt, følte derimot glede og at jeg ble meg selv når jeg var sammen med andre. Problemet er mer at jeg har gått og dratt det ut så utrolig lenge. Føler meg så mislykka og har nok vært ganske nedbrutt lenge, fordi jeg tar det tungt å feile igjen. Jeg blir lett forelska, litt for lett dessverre. Og er veldig glad i han ja, jeg er en følsom person som blir veldig glad i en jeg har vært med så lenge. Det viktigste for meg i et forhold er kjemi, nærhet, kos, empati, humor. Har lært meg det nå. I dette forhold er stemte stort sett alt annet enn det. Synes du fremdeles jeg har gjort feil? Anonymkode: c970f...ca3 Slik er et ofte i litt lengre forhold! Ting kan bli litt kjedelig og det å prate mye sammen er ikke alltid et behov begge har. Klart manglet nærheten, kosen og empatien er det noe vesentlig som ikke var på plass. Om du har gjort det rette er det bare du selv som vet, og ofte vet man ikke det med sikkerhet før det har gått en god stund. Det kan godt være du har gjort det rette, men det vet bare du og ingen andre.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 Antiviruset skrev (6 minutter siden): Slik er et ofte i litt lengre forhold! Ting kan bli litt kjedelig og det å prate mye sammen er ikke alltid et behov begge har. Klart manglet nærheten, kosen og empatien er det noe vesentlig som ikke var på plass. Om du har gjort det rette er det bare du selv som vet, og ofte vet man ikke det med sikkerhet før det har gått en god stund. Det kan godt være du har gjort det rette, men det vet bare du og ingen andre. Helt klart. Men samtalen var alltid litt treg og overfladisk, helt fra start. Han fortalte meg lite, så jeg følte jeg aldri ble ordentlig kjent med han. I tillegg er jeg veldig kosete, han ikke. Vi klina nesten aldri, kanskje litt under sex, men ellers var ting veldig "dødt", og han ga ikke komplimenter så følte meg aldri fin med han som jeg har gjort med andre. Ikke for å liksom overbevise deg, skriver det litt for min egen del. TS Anonymkode: c970f...ca3 2
Gjest loveli Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Antiviruset skrev (55 minutter siden): Slik er et ofte i litt lengre forhold! Ting kan bli litt kjedelig og det å prate mye sammen er ikke alltid et behov begge har. Klart manglet nærheten, kosen og empatien er det noe vesentlig som ikke var på plass. Om du har gjort det rette er det bare du selv som vet, og ofte vet man ikke det med sikkerhet før det har gått en god stund. Det kan godt være du har gjort det rette, men det vet bare du og ingen andre. Dette høres virkelig trist ut! Jeg har vært sammen med mannen i 20år og vi diskuterer masse enda! Hadde følt meg helt tom hvis jeg ikke hadde kunnet snakke med mannen min om litt tunge temaer. En venninne synes det er helt OK å sitte i hver sin side av sofaen med hver sin telefon hele kvelden... For meg er det så lite givende at jeg heller vil være alene, som TS. At det er nok for deg med kjedelige samtaler og lite passion er greit, men det burde også være ok for deg at andre ønsker mer enn det du trenger for å være fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 loveli skrev (11 minutter siden): Dette høres virkelig trist ut! Jeg har vært sammen med mannen i 20år og vi diskuterer masse enda! Hadde følt meg helt tom hvis jeg ikke hadde kunnet snakke med mannen min om litt tunge temaer. En venninne synes det er helt OK å sitte i hver sin side av sofaen med hver sin telefon hele kvelden... For meg er det så lite givende at jeg heller vil være alene, som TS. At det er nok for deg med kjedelige samtaler og lite passion er greit, men det burde også være ok for deg at andre ønsker mer enn det du trenger for å være fornøyd. Takk.❤❤❤ Burde ikke skrevet på forumet så fort tror jeg, ble helt i kjelleren pga innlegget du svarer på, for nå kom tvilen tilbake. Min feil. TS Anonymkode: c970f...ca3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 Du har vært i tvil hele forholdet og tenkt å gjøre det slutt det siste året. Det ville ikke blitt bedre, og følelsene du sitter med i dag ville kun blitt verre når bruddet kom for en dag. Du trenger tid nå til å fordøye. Nok en del tid, men så vil du få det mer harmonisk etterhvert Anonymkode: 948f4...db8 1
Gjest loveli Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Takk.❤❤❤ Burde ikke skrevet på forumet så fort tror jeg, ble helt i kjelleren pga innlegget du svarer på, for nå kom tvilen tilbake. Min feil. TS Anonymkode: c970f...ca3 Dere var sammen i 3 år, du kjeder deg allerede. Du har hele tiden følt tvil om det var riktig å være sammen. Du trenger ikke tvile. 😉 Jeg synes det er bra at du prøver å gjøre noe med en situasjon som hver dag kvelte deg mer og mer. Selvfølgelig VET man ikke hvordan man vil føle det om 5år, men man kan ikke tenke sånn. Kanskje du fortsatt er singel og har møtt drittmenn. Da er det lett å angre. Men det er worst case, tenk om du heller møter en eller flere som får deg til å føle deg begjært, som du kan snakke med om alt du synes er interessant og som også er snill. Du har ikke akkurat høye krav hvis dette er det du drømmer om. Jeg tror du har god sjans til å få det bedre i ditt neste forhold. Bare du ikke blir desperat nå da, for det lukter drittmennene og fanger deg i sitt nett.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt klart. Men samtalen var alltid litt treg og overfladisk, helt fra start. Han fortalte meg lite, så jeg følte jeg aldri ble ordentlig kjent med han. I tillegg er jeg veldig kosete, han ikke. Vi klina nesten aldri, kanskje litt under sex, men ellers var ting veldig "dødt", og han ga ikke komplimenter så følte meg aldri fin med han som jeg har gjort med andre. Ikke for å liksom overbevise deg, skriver det litt for min egen del. TS Anonymkode: c970f...ca3 Jeg skjønner deg godt, TS! Det er bare du som vet svaret på om dette var riktig for deg eller ikke. Men det høres jo ut som at du savnet ting i forholdet som var veldig viktig for deg. Jeg er også i 30 årene og ble singel tidligere i år, og det er veldig tungt når man er i den fasen i livet at man ønsker seg barn og så videre. Sender deg en klem, du er ikke alene om dette. Kanskje treffer du en annen mann etter litt tid, eller kanskje kan du prøve å få barn på egenhånd? Og så treffer du kanskje en ny mann du blir glad i senere 🤗Det ordner seg!❤️ Anonymkode: ac3b3...cd2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har vært i tvil hele forholdet og tenkt å gjøre det slutt det siste året. Det ville ikke blitt bedre, og følelsene du sitter med i dag ville kun blitt verre når bruddet kom for en dag. Du trenger tid nå til å fordøye. Nok en del tid, men så vil du få det mer harmonisk etterhvert Anonymkode: 948f4...db8 Takk!!🧡 loveli skrev (7 timer siden): Dere var sammen i 3 år, du kjeder deg allerede. Du har hele tiden følt tvil om det var riktig å være sammen. Du trenger ikke tvile. 😉 Jeg synes det er bra at du prøver å gjøre noe med en situasjon som hver dag kvelte deg mer og mer. Selvfølgelig VET man ikke hvordan man vil føle det om 5år, men man kan ikke tenke sånn. Kanskje du fortsatt er singel og har møtt drittmenn. Da er det lett å angre. Men det er worst case, tenk om du heller møter en eller flere som får deg til å føle deg begjært, som du kan snakke med om alt du synes er interessant og som også er snill. Du har ikke akkurat høye krav hvis dette er det du drømmer om. Jeg tror du har god sjans til å få det bedre i ditt neste forhold. Bare du ikke blir desperat nå da, for det lukter drittmennene og fanger deg i sitt nett. Takk!! Du aner ikke hvor mye posten betydde for meg i går kveld. Viktig å ikke bli desperat ja, så jeg ender i samme situasjon igjen. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner deg godt, TS! Det er bare du som vet svaret på om dette var riktig for deg eller ikke. Men det høres jo ut som at du savnet ting i forholdet som var veldig viktig for deg. Jeg er også i 30 årene og ble singel tidligere i år, og det er veldig tungt når man er i den fasen i livet at man ønsker seg barn og så videre. Sender deg en klem, du er ikke alene om dette. Kanskje treffer du en annen mann etter litt tid, eller kanskje kan du prøve å få barn på egenhånd? Og så treffer du kanskje en ny mann du blir glad i senere 🤗Det ordner seg!❤️ Anonymkode: ac3b3...cd2 Tusen takk, denne posten betydde også mye i går. Gikk bare helt i kjelleren og måtte dra til foreldrene mine. Godt å høre at vi er flere forsåvidt, men ønsker deg også all mulig lykke til! Tungt når man egentlig var klar for barn for et par år siden. Nå blir det jo så lenge til uansett. Tror jeg må bli 36-37 før jeg prøver alene. Men tida flyr jo, så det er jo ikke så lenge til egentlig😬 TS Anonymkode: c970f...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå