Gå til innhold

Tinder... oppgi at man har liten penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Burde det være et klasseskille på dating apper? 
Jeg tenker da for menn:
Gold: Over 1.80 cm høy, penis lengde 16 cm+, veltrent osv
Bronze: under 170 høy, liten penis, pappakropp etc

Kvinner gold: Under 180 cm høy, trang (ikke utpult vagina), veltrent kropp, lite rynker og normal hårlengde
Bronze: Over 180 cm høy, Vid vagina, lubben, rynker, kort hår 

Det hadde vært lettere for dem som er i gold kategorien å finne andre i samme kategori vs slik det er nå. Jeg tror jeg sveiper 1 av 100 til venste, er veldig mange under mitt nivå på tinder. 

Anonymkode: 54db9...2da

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av en måte å kategorisere folk på. Glad jeg endte opp med Gold da 😅 men hva om jeg vil ha en mann som ikke er Gold? 

Anonymkode: 5a9d4...e23

• Liker 2
Skrevet

Hva med 170 cm høy, stor tykk penis, normal kropp, tykt hår og enestående. Der har du min mann. Diamant han da.

Anonymkode: 6067b...0a9

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker da for menn:

Kvinner gold: Under 180 cm høy, trang (ikke utpult vagina), veltrent kropp, lite rynker og normal hårlengde

Det hadde vært lettere for dem som er i gold kategorien å finne andre i samme kategori vs slik det er nå. Jeg tror jeg sveiper 1 av 100 til venste, er veldig mange under mitt nivå på tinder. 

Øøø.. Og hvem er du liksom?

Hvis du mener du er top shit hvorfor er du på tinder.. singel og desperat som alle de andre..

Er nok mange som sveiper vekk deg også, "kjekken"..

Folk som tror de er the shit ass, hahha jeg ler.

Anonymkode: b2dea...33b

• Liker 12
Skrevet

Det er ingen vits for en mann under 170 å være på tinder da! Strengt tatt få menn som har bra nok utseende til å ha sjans der

Anonymkode: 3efc3...89c

Skrevet

Ja liten pikk er turnoff

Anonymkode: 2734f...b17

• Liker 7
Skrevet

Bronse er jo ikke så ille da! Jeg hadde vært fornøyd om jeg fikk OL-bronse i turn. Stolt til og med.

• Liker 6
Skrevet

Hahaha 😂😂😂

Anonymkode: c7f12...c72

• Liker 2
Skrevet

Basert på egenrapportering, da? 😄

Anonymkode: 4fbc9...1a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men hvordan skal jeg da finne drømmemannen på 176 cm og med pappakropp :grine: ?

Anonymkode: 14ab1...c09

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker da for menn:

Hva med pappakropp, 190+ og lang penis?

Anonymkode: 0cc3e...bf7

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker da for menn:

Burde vel heller være filtrering, slik det er når man nettshopper "høyde", "farge", "str på penis", "kroppsfasong", "rumpestr", "pupper", "handy/uhandy", "aktivitetsnivå" osv.

Anonymkode: 0cc3e...bf7

• Liker 1
Skrevet

Hvis man skal sortere etter penisstørrelse burde det være minst 4 underkategorier.

Lengde, tykkelse, vekt og volum.

Kvinner er ulike og liker ulike peniser. En "stor" penis kan være så mangt. Noen foretrekker en som er tykk og tung, mens andre liker lang og lett. Begge kan være "store", men likevel veldig forskjellige.

Anonymkode: 9c421...f58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tenker da for menn:

Ryktene sier at Tinder allerede gjør en slik sortering. Ikke basert på kroppsmål, men basert på % likes man får. Brukere med høy %-andel likes har større sjanse for å få hverandre opp i appen enn en personer med veldig ulik %-andel likes.

Tinder har så vidt jeg vet ikke bekreftet dette ryktet.

Anonymkode: c4391...497

Skrevet

Jeg får en følelse av dejavu.

Anonymkode: 3a9d1...48a

Skrevet

Hm, ene fyren jeg datet var 195 cm høy, hadde en doktorgrad, alt håret i behold, normalvektig og drev med dans (hip-hop etc) som hobby. Og penis på rundt 5 cm i erigert tilstand. Hvilken kategori blir det igjen?

Anonymkode: 8b726...115

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hm, ene fyren jeg datet var 195 cm høy, hadde en doktorgrad, alt håret i behold, normalvektig og drev med dans (hip-hop etc) som hobby. Og penis på rundt 5 cm i erigert tilstand. Hvilken kategori blir det igjen?

Anonymkode: 8b726...115

miniputt??

• Liker 3
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

miniputt??

🤣

Anonymkode: 8ca77...ec6

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Tinder kunne endre reglene sine slik at absolutt ALLE måtte matche med kun sin egen liga 😂 Muligens lettere å finne kjæreste da.. 

Anonymkode: 286a7...779

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje Tinder kunne endre reglene sine slik at absolutt ALLE måtte matche med kun sin egen liga 😂 Muligens lettere å finne kjæreste da.. 

Anonymkode: 286a7...779

Hvem skal bestemme hvem som er i hvilken liga, mener du?

Anonymkode: b2b31...6bb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...